ö t v e n h é t

624 30 6
                                    

-Azt akarjuk tudni, hogy minek vettetek be engem a csoportotokba. -fújtat Grayson.
-Már mondtuk, csak unatkoztunk. -mondja Matt.
-Ja, persze, én meg higgyem is el? Hülyének nézel?
-Nem csak nézünk, látunk is. És te hülye vagy. -vágja rá Vic. A társaságunk nagy röhögésben tör ki, miközben Angi megböki a kezem.
-Hallod. Engedélykérésben találtam, de nem értem amit írnak. -adja a kezembe a telefonját amin a messenger van megnyitva. -Csak a nevet értem, de hogy mit ír, azt már nem. -mutat a névre, amin Grayson neve virít.

Grayson: Szia Angi😉 Remélem tudod hogy ezzel kihúztátok a gyufát a szar csapatotokkal. Ennek következményei lesznek. Puszi, Grayson.

Ui.: jó nő leszel mellettem😉😏❤️

-Marcus mit ír? -kérdezi, miközben beleszív a cigarettájába.
-Fogd meg. -nyomom a kezébe a telefonját. Martinus rám néz értetlenül, én pedig Ashton mellett elmenve egyenesen Graysonhoz fordulok.
-Mit képzelsz magadról? -kérdezem direkt norvégul.
-Csak nem megnézted a messengert? -kérdezi gúnyosan.
-Hogy mersz megfenyegetni egy lányt? -kérdezem egyre ingerültebben.
-Hogy mersz hozzám érni? -kérdez vissza.
-Hagyd őt békén! -lépek hozzá közelebb.
-Martinus mit mondanak? -kérdezi Angi.
-Megvéd.. téged. -suttogja az öcsém.
-Mi lesz ha nem? -lép közelebb hozzám.
-Ne merd zaklatni, mert lenyomom a telefonod a torkodon.
-Igen? Tényleg Marcus? -röhög. -Nagyon nagy arcod lett így énekesként. Kár lenne, ha rámenne a karriered egy lányra.
-Semmit se ér mellette a karrierünk! -lököm meg a vállát. És ne sértegesd őt!
-Hé! -lép mellé egy srác. -Mit lökdösődsz?
-Szerinted nem tudom, hogy miért írtál neki norvégul? Hogy megkérdezzen engem, hogy mit írtál, mert csak a nevedet érti. Szerinted nem tudtam? -kérdezem hitetlenkedve. -Ennél nagyobb csicska nem is lehetnél Grayson!
-Fejezd be! -lép Grayson elé az a másik gyerek.
-Hé! Álljatok le! -lép mellém Angi.
-Gyere csak cica.. -mondja neki Grayson.
-Takarodj már! -nyomja bele az égő cigit a kezébe Angi.
-Baszdmeg! -kiált fel Grayson. Eközben a többiek mind mellém állnak, és figyelik a műsort.
-Úgy kell neked! Legközelebb valaki mást nézz ki magadnak! Már úgysem tudnál elvenni tőlem bármit is! -tárja szét a kezét. -Úgyhogy mindegy! Ne írkálj nekem norvégul, de még latinul sem mert nem érdekel! Marcussal vagyok együtt, ŐT szeretem. Fogd fel. -mondja Angi, én pedig magam mögé húzom.

Vagyis csak akarom.

-Szemét ribanc! -pofozza fel hirtelen őt Grayson, mire mögém esik, de  Martinussal elkapjuk.
-Fogd. Vigyázz rá.
-Rendben. -bólint, én pedig visszafordulok.
És erőből lekeverek egyet az előttem álló Graysonnek.
-Hogy merted megütni? Hogy mertél megütni egy lányt? -ordítok rá, miközben a haverjai felém indulnak.
-Hé! -áll mellém Ash. -Bunyózni jöttetek? Komolyan? Mekkora nyomorékok vagytok! -röhög jóízűen, majd lekever az előtte állónak egyet.

Ezután már többen elindulnak felénk.

Martinus szemszöge

Angit magam előtt tartva figyelem a bátyám, aki nem normális. Amit mondott a karrierünkről, a lányokról az viszont igaz. Nekünk nem ér többet a pénz, mint a boldogság.

-Martinus. -szól Angi.
-Tessék.
-Elmondod, hogy mit írt Grayson?
-Nem. Jobb ha nem tudod. -zárom rövidre a témát.

Ekkor egyik pillanatról a másikra dulakodás alakul ki. A többi fiú azonnal odapattan, egyedül én állok ott Angira figyelve.
-Marcus! -kiált, mikor valaki bever neki egyet.
-Ne menj oda. -húzom magamhoz.
-Anett! Állítsd le őket, kérlek. -kiált barátnőjének.
-Azon vagyunk. -mondja barátnőm.
-Martinus, Marcus nagyon rosszul néz ki, segíts neki.
-Azt kérte, vigyázzak rád.
-Tudok magamra vigyázni! -fordul felém. -Kérlek. Szüksége van rád.
-Jó, rendben. Maradj itt, ne mozdulj. -simítom meg a fejét.
-Rendben. -bólint, én pedig őt otthagyva sietek a bátyámhoz, aki megint le akar valaki ütni.
-Hagyd őt békén! -állok Marcus elé, majd fellököm a gyereket. -Jól vagy? -fordulok Marcushoz.
-A kezem nagyon fáj, de megvagyok. -nyújta felém kezét, én pedig felhúzom. -Vigyázz! -kiált én pedig megfordulva szembe találom magam Graysonnel.
Aki hasba rúg.
-Te szemét állat! -jelen meg mellettem Anett. -Ide jössz verekedni az éjszaka alatt! Elgurult a gyógyszerd? -ordítja az arcába, majd megpofozza. Ekkor Grayson elkapja a karját, és kicsavarja.
-Ereszd el! -kiáltok rá, miközben felkelek a földről. Grayson kijelentésemre elkezd hátrálni, miközben Anettet húzza magával.
-Egy feltétellel. -Visszaadom, ha adjátok Angit.

Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang