A közös lányzuhanyzóba benyitva lepakoltam a cuccaim az egyik kabinba, majd levettem a ruháim, és beálltam a zuhany alá. Jól esett a meleg víz, mert meg vagyok izzadva. 10 percig tusoltam, majd megtörülköztem. Mivel hangos kopogást meg duruzsolást hallottam kintről, így magamra telertem a törülközőt, és úgy vettem fel -kissé nehezen- a ruháimat. Vagyis vettem volna. De hirtelen benyitottak. De nem is akár ki.
Levente.
-Te mit akarsz itt? -kérdezem.
-Hozzád jöttem.
-Most? Ide?? -kérdezem újra.
-Na jól figyelj. -szorítja meg hirtelen a karom.
-Eressz el! Mit képzelsz te?
-Fogd be! -kiált rám, mire összerezzenek. -Na ezaz. -húzza mosolyra száját. -Miután ti megaláztátok Karolinet, meg engem is. -kezdi. -ezután mi fogunk téged, és Marcust megalázni. Hallottad?
-Neked szappannal kéne kimosni a szádat. -nyúlok a hátam mögé az említett darabért, ami a tükörnél lévő párkányon van.
-Azt mondod? -veszi ki a kezemből, majd erőből neki üti a tükörnek, ami ripityára törik. Az egyik súrolja a homlokomat is, mikor megfordulok.-Most pedig.. -kezd bele megint.
Anett szemszöge
Velünk szembe van a fürdő. A folyosón csönd van, mindent lehet hallani. A fiúk átjönnek, mert unatkoznak. Marcus leült Angi ágyára, és Ashtonnal beszélgetet, aki vele szemben, Viccel ül egy ágyon.
-Anett, mikor jön Angi? -kérdezi Marcus felém fordulva.
-Nyugi már, biztos mindjár jön. -mondja Tinus.
-Igazából, azt mondta, tusolni megy, ami nála csak 10-15 perc. Már bent van egy jó ideje.
-Nem nézed meg? -kérdezi Rose.
-De, megyek. -kelek fel.
-Én is jövök. -szól Marcus.
-A lány fürdőbe? -nézek rá.
-Előttem bemész te, és ha baj van, akkor bemegyek én is. -vonja meg a vállát Marcus.
-Ahjj, jó, gyere. -lépek ki a szobából, majd megállok a fürdő ajtaja előtt.
-Angi, minden oké? -kopogok be.
-Anett, segí.. -kiált, de hirtelen elhallgat. Mikor benyitok, meglátom az összetört tükröt, és a barátnőmet Leventével.
-Te mi a francot keresel itt? -kérdezem.
-Takarodj ki innen! -kiált rám.
-Inkább neked kéne, nem gondolod? -kérdezem újra.
-Levente tűnj már el, hagyj békén! -ordítja Angi.
-Hülye szutyok. -köp egyet a földre, majd kimegy. Angi a földre rogy, egy szál törülközőben, majd Marcus és én odalépünk hozzá.
-Mi történt? -kérdezem.
-Jól vagy? -nézi a homlokát Marcus. Egy nagy vágás van rajta. -Monddj már valamit Angi, kérlek! -kéri Marcus, de ő csak sír.
-Na jó, gyere állj fel szépen, öltözz át, utána lemossuk rólad a vért, és szólunk Jasonnek. -mondom. -Át tudsz öltözni? -kérdezem, mire csak bólint, és ruhájit megfogva bevonul a kabinjába. Két perc múlva kijött a törülközőjével a kezében. Összeszedte cuccait, majd megállt.
-Kész vagyok. -szól halkan. Ahogy nézem őt, látom, hogy végtagjai remegnek. Marcussal összenézünk, majd ő odalép mellé.
-Nincs semmi baj mostmár. Itt vagyunk veled. -öleli magához a szipogó lányt. Hogy ez a Levente, meg Karoline nem normális, az fix.-Marcus, légyszíves siess, mosd le a homlokát, én pedig elmegyek, leteszem a cuccait, és szólok Jasonnek. -mondom, mire bólint, és vizet engedve a kezébe elkezdi lemosni a homlokát.
-Add ide a cuccaid, megyek leteszem. -nyújtom a kezem, mire lassan átnyújta nekem.
-A.. Anett.. -szól halkan.
-Tessék?
-A törülközőm terísd ki, légyszíves.
-Persze. -mondom, majd kiindulok.
BẠN ĐANG ĐỌC
Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|
FanfictionEgy nyár, egy focicsapat, egy örök emlék ⚽️❤️ Ha érdekel Angi és Anett kalandos nyara Norvégiában, akkor kukkants bele!