-De. Mi voltunk a kakaós csigák közepe. A helyi pékség belőlünk élt meg, az tuti. -nevet.
-Miről van szó? -kérdezi Martinus visszaérve.
-A kakaós csiga korszakotokról. -nézek rá komolyan, mire ő elneveti magát.
-Na de megkóstolod a szendvicset? -néz rám Marcus.
-Persze, máris. -fogom meg, majd beleharapok.Ilyen szalámit nem baszott még senki sem.
Ránézek Marcusra, miközben lenyelem a falatot.
-Na? -kérdezi.
-Elhiszem, hogy leszoktatok a kakaós csigáról. -mondom, mire mindenki felnevet. -Mostantól mindig kell hogy csinálj nekem ilyet Marcus!
-Jólvan, csinálok. -ölel meg.Time skip
Kiülünk a padokra. Kockulni.
Éppen görgetem az instát, mikor anya felhív.-Szia anya! -veszem fel a telefont.
-Szia drágám! Na milyen ott? -kérdezi. -A múltkor annyira rejtélyesen tűntél el, mikor beszéltünk. Minden rendben?
-Ja igen. Persze, nem történt semmi.
-Akkor ott ki jött be az ajtón? Mert én csak ajtócsapódást hallottam.
-Marcus jött be akkor. -mondom, mire a többiek rám néznek. Ja várj, inkább még furábban néznek rám.Ja igen, a nyelv.
-Mivan velem? -kérdezi Marcus.
-Semmi. -legyintek, de ugyanúgy furán néz rám. -Mármint na! Semmi. -javítok angolra, mire bólint.
-Anett! Fordítsd amit mondd! -szól Vic, mire felnevetnek a többiek.-Halóó, Angiii itt vagy? -kérdezi anya.
-Ja, igen, bocs.
-Na, mi volt Marcussal? Kibékültetek?
-Igen. Csak bejött a szobába, és megbeszéltük a dolgot.
-De nem fehérneműben voltál csak? -kérdezi anya.
-Őőő, de, de volt rajtam kardigán. Tudod, a sötétkék.
-Aaaahhhaaaa. -Na, de egyébként, minden rendben? -kérdezi.
-Igen. Képzeld, reggelinél Marcus csinált nekem olyan szendvicset, amit a tesójával szokott enni. -mondom.
-Na! És finom volt? -kérdezi.
-Igen! Ettem hozzá paradicsomot is!
-Rendben van!
-És ez nem magyar szalámi volt, hanem norvég!
-És finom volt?
-Naná! Olyan finom volt, hallod. Megmondtam neki, hogy mostantól ő csinálja nekem a reggelit.Anett mondott valamit, majd a többiek rám nézve nevettek.
-Miaz? -kérdezem.
-Rajtad röhögnek. Meg a szendvicseden.
-Héé! Ne fordíts már!
-Csak kíváncsiak!
-Úú! Köszönhetek anyukádnak? -jön mellém Vic.
-Nem tud angolul.
-Hogy kell köszönni magyarul? -kérdezi.
-Mondd, hogy csókolom.
-dzsokolm. -mondja.
-Inkább azt, hogy szia. -De várj!
-Anya, köszönne neked az egyik lány.
-Oké!
-Na most! -tartom oda a telefont Vicnek.
-S.. Szia! -ejti ki.
-Ó! Ügyes vagy! Mondtál egy magyar szót!
-Mit jelent?
-Azt, hogy szia. (Angolul, persze Hello, de na. -szerk.)
-Na! Tudok magyaruuuuul! -ugrál Vic, majd odafut Jasonhez. -Szia! Mondja neki. Jason meglepődik, hogy magyarul beszél.
-Ügyes volt. Most nekem mennem kell, vigyázz magadra.
-Rendben. Szia! -teszem le a telefont.-Gyertek, mostmár mehetünk. -szól Jason, mi pedig elindulunk edzeni.
A teremben
-Gyertek egy képre a tükörnél! -kiáltom, mire a többiek odagyűlnek körém. Jobb oldalamon Marcus, aki átkarolja a derekam. Bal oldalamon Anett, mellette pedig Martinus hajol az arcához közel. A többiek is pózolnak, mint például Matt és Ash feszítenek, miközben röhögnek, Rose szívet mutat, Betty átöleli Faith nyakát, ő pedig megfogja a kezét. Carter és James befekszik előre, és vigyorognak. Andrew nyújtott ülésben támaszkodik, és bámészkodik. Vic leguggol Ashtonékhoz, és megfogja a fiúk kezét, majd vigyorog. Egyedül Karoline és Levente várta, hogy elkészüljön a fotó.
-Ti nem jöttök? -kérdezem.
-Tényleg? -kérdezi Levente.
-Aha. Na gyertek! -intek, mire ők is beállnak. A fotó szuper lett. Nagyon tetszik mindenkinek.-Mostmár edzedhetnétek is! -mosolyog Jason.
Így neki láttunk.
Mindenki odatette magát, és erősített. A fiúk súlyokag emelgettek, de akinek nem jutott, az fekvőtámaszozott, vagy felülésezett. Mi lányok vagy ugróköteleztünk, vagy hagyományosan erősítettünk. Mindenki csinált mindent. Ki mit mikor. Én a legtöbbet felüléseztem, de azért ugróköteleztem is egy fél órát.
2 óra után Jasonék szóltak, hogy elég lesz, így kimentünk.
A szobánkba érve szedelőzködtem össze, hogy elmenjek fürödni.
-Egy óra múlva a pályán kell lenni. -mondja Faith. -Jason mondta nekem.
-Oké. Köszi, hogy szóltál. -mosolygok rá, majd elindulok fürdeni. Ja igen, félreértések elkerülése végett, szólok, hogy van a szobába is egy fürdő, meg van egy közös is, de a szobait elfoglalta már Anett, így megyek a közösbe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|
FanficEgy nyár, egy focicsapat, egy örök emlék ⚽️❤️ Ha érdekel Angi és Anett kalandos nyara Norvégiában, akkor kukkants bele!