n e g y v e n n é g y

778 43 10
                                    

-Én ezt nem bírom. -beszél a mellkasomba Angi.
-Mostmár nyugodj meg. Vagy próbáld meg. -mondja neki Faith.
-Na itt vagyok. -adja a kezembe Ashton a cigarettát.
-Kösz. -veszem el. -Szívsz? -mutatom Anginak.
-Nem kell. -rázza fejét. -Szomjas vagyok, úgy nem kell.
-Van vizem, tessék. -nyújtja felé Karoline a vizespalackot.
-Köszönöm. -iszik bele.
-Tessék. -nyújtom felé a dobozt.
-Szeretlek. -válaszol.
-Én is. -mosolygok rá, majd meggyújtja a kiválasztott szálat.
-Sziasztok. -jön egy hang a hátunk mögül. Megfordulva szembetalálom magam az öcsémmel. -Hívta az anyukája, úgyhogy kijöttem.
-Mi? -kérdezi hirtelen Angi.
-Azt mondta, hogy beszél vele, mert már régóta kéri az anyja, így kijöttem hozzátok. -ül le mellém az öcsém.
-Evett? -kérdezem.
-Mindent megevett. -bólint.
-Akkor jó. Mostmár annyira nincs akkora a baj.
-Akkora. De még így sem nyugodt, hidd el. -fújja ki a füstöt szájából a barátnőm.
-Jobban vagytok? -kérdezi Betty.
-Igen. -bólogatunk Martinussal.
-Csak, eléggé durva volt a mai nap.. -nyomja el a cigijét Angi, majd nyújtja Ashton felé, aki elteszi a zsebébe. -Köszi.
-Te mit keresel itt? -kérdezi hirtelen Rose. Mind megdordulva megláttuk Anettet.
-Melegem volt, így kijöttem hozzátok. -ül le Tinus mellé.

Angi szemszöge

-Nem vagy éhes? -kérdezem hirtelen magyarul.
-Nem.
-Kérsz rágót?
-Nem. -rázza a fejét Anett.
-Tuti?
-Aha.
-De biztos nem kérsz? -lengetem az Orbit csomagolású "ételt".
-Angi!
-Kérsz?
-Nem!
-Vajon miről beszélnek? -kérdezi Karoline.
-Szerintem rágót akar adni neki Angi. -mondja Levente.
-Hát jó. Ha nem, nem. De szólj ha kell!
-Persze. -forgatja a szemét barátnőm.

Time skip

Épp indultunk vissza, nikor velünk szembe jön Jason.
-Hát ti? -kérdezi.
-Csak itt voltunk, beszélgettünk. -mondja Rose.
-Értem. Arra gondoltam, hogy lemehetnénk a fürdőbe, hogy kikapcsolódjatok.
-Ugye nem kell úszni?
-Nem. Tudjátok, ahol a tábor elején voltunk. Ha van kedvetek, lemehetünk.
-Naná! -állnak fel a többiek lelkesen.
-Mi is megyünk? -kérdezi Marcus a négyesünktől.
-Miért ne. -nézünk egymásra Anettel, majd bemegyünk a lányok után készülődni.

A fürdőruhánkat átvéve vettem fel egy hosszabb pólóm, majd a törcsimmel a kezemben vettem fel a papucsom, és fogtam meg a hajcsattom. A lányokat bevárva mentünk ki, ahol a fiúk már félmeztelenül, papucsban, és egy pólóval, meg törülközővek a kezükben vártak ránk, Jasonnel, és Rebekával együtt.
-Mehetünk? -kérdezi Jason, mire mind egy "igen"-nel válaszolunk, és elindulunk be a fürdőbe.

oxoxoxoxoxoxo

A fürdőbe beérve letettük a cuccainkat, és bementünk a vízbe, ami szerencsére meleg volt. A hajamat felcsatolva álltam a lányok mellett, akik azt tervezték, hogy mit csináljanak.
-Labdázzunk? Elkérem a fiúktól. -mondja Vic.
-Okés. -egyezünk bele, Vic pedig elment, majd a labdával, és a fiúkkal tért vissza.
-Adjátok már vissza! -mondja Carter.
-Játszani akarunk! -mondja Betty.
-Mi is!
-Fúúú nem hiszem el. Akkor álljatok be ti is! -forgatja meg a szemét.
-Ne forgasd mert kiesik. -mondja neki Ashton miközben a fiúkkal beállnak mellénk. Igazi álompár.
Egy körbe álltunk meg, és röpizni kezdtünk. Amúgy nagyon jól sikerült a játék, nagyon elvoltunk. Jason csodálkozva nézett ránk, majd egy idő után megállt a medence mellett.
-Ha ilyen normálisan tudtok játszani, akkor mi felmegyünk. Vacsoráig gyertek vissza! -indulnak el.
-Jóó! -válaszolnak a fiúk vigyorogva. Mikor becsapódott az ajtó, a fiúk félbehagyták a játékot, és felelsz vagy merszezni akartak. Már megint. Miközben mi röpizni akartunk, így egy hosszabb vitatkozás után belementünk. Amúgy sem lett volna más választásunk, mert valamelyik fiú eldobta a labdát, és mikor érte akartunk menni, a fiúk megállítottak minket, és eldobtak, így esélyünk sem volt, úgyhogy maradhatott a felelsz vagy mersz. A vízben álltunk, mikor a fiúk is elhelyezkedtek, így Marcus odajött hozzám, és átkarolt. A többiek is valahogy így helyezkedtek el, és elindult a játék. Először egyesével mondott Carter mindenkinek, de mivel már a 3. Lány sem akarta levenni a felsőjét, arra jutottunk, hogy aki nem csinálja meg, az kap egy szivatást a párjától. Nagyszerű.
-Na Angi. -csapja össze a tenyerét Carter. -Felelsz vagy mersz?
-Merek. -jelentem ki meggondolatlanul. -De nem vetkőzöm! -teszem hozzá gyorsan.
-Hát jó. Akkor itt egy másik.
-Na.
-Öltáncolj. -vigyorog. A fiúk röhögve "húúú"-znak.
-Kinek?
-Természetesen nekem. Ki másnak? -kérdezi Marcus, mire mindenki elkezd röhögni.
-Bocsi, de nem ribanc vagyok. -tárom szét a karom. A lányok röhögve adnak nekem igazat, a fiúk pedig egy "fúúúj" kiáltással nyugtázzák döntésem.
-Jó, akkor jön a szivatás.
-Állom. -fonom össze a karom.
-Marcus.
-Na mondd.
-Szívd ki a nyakát. -vigyorog rám. Kijelentésére mindenki, egytől egyig röhögni, vagy "úúú"-zni kezdett.
-Mii? Nem!
-Dede. Állod. Azt mondtad. -vigyorog rám.

Sziasztok! Minden olvasómnak boldog mikulást szeretnék kívánni! xoxo❤️🌲

Örök csapattársak🖇 |Marcus Gunnarsen ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora