עמדתי במטבח וארגנתי את השתייה לחברים של עידו, עידו קנה מלא אקסל, וודקה וכאלה.. רציתי למזוג גם לעצמי אבל פתאום הרגשתי ידיים על מותניי ונשימות על צווארי, "היי" הוא אמר, זיהיתי את קולו,
"היי דולב" לחשתי והסתובבתי אליו, נשכתי את שפתיי מבלי לשים לב אבל הוא שם לב, הוא שם לב לכל מה שהוא עושה לי והוא לא זז סנטימטר, נשאר עומד צמוד אלי וחייך אלי חיוך שובב, חייך את החיוך שמבליט את עצמות הלחיים שלו וחושף גומה קטנה ויפה שכל מה שאני רוצה לעשות זה לנשק אותו נשיקות קטנות בכל הפנים.
הוא הרים את סנטרי עם אצבעו ורכן אלי, הרגשתי את נשימותיו על שפתיי וכל כך רציץי לקפוץ עליו ולהרגיש את שפתיו על שפתיי.וואו, מה הוא עושה לי.
שמעתי את עידו יורד במדרגות לכיוון המטבח ודולב מיהר להתרחק ממני, הוא הסתובב והלך לכיוון הסלון, הלב שלי פעם במהירות וסירב להרגע ממה שדולב גורם לי בגוף.
"הכל בסדר?" שאל אותי עידו כשניסיתי להסדיר את נשימותיי, "הכל מעולה" אמרתי לו וחייכתי.-נקודת המבט של דולב-
אני לא ראיתי בחיים שלי מישהי עם יופי כמו שיש לה, היא פשוט לא מצליחה לקלוט מה היא עושה לי. אני כל כך רוצה אותה.
אבל אני עכשיו חבר של עידו, איך זה יראה בעיניו שאני מתחיל עם אחותו?
גם שמעתי בבית ספר שהיא רק הרגע נפרדה ממישהו אז אולי אני אתפוס מרחק..רוני ערכה את השולחן בסלון, היא שמה את השתייה והפיצוחים על שולחן, היא הייתה כל כך יפה, היא לבשה גופיה ושורט פיגמה קצר והיא לא יודעת מה היא עושה לי, "תודה רונה אני מאוהב בך" עידו אמר לרוני ויצא לחכות לפיצה שהייתה אמורה להגיע בכל רגע.
המחשבה היחידה שעברה לי בראש היא שאני כל כך רוצה להרגיש את שפתיה על שפתיי, עידו שם משחק כדורגל וישבנו 7 בנים ורוני על הספה, רוני ישבה בין עידו לתמיר ואני כל כך רציתי להחליףאת מקומי עם תמיר."תקשיבו יש פה איזה מישהו חדש וחתיך שתוך יום הוא כבר ניהיה חלק מאיתנו" תמיר קם ואמר ואני רק חייכתי. המשכנו לראות את המשחק ובאיזשהו שלב רוני עלתה לחדר שלה אחרי שנתנה לתמיר ועידו נשיקה בלחי, "איפה השירותים אחי?" שאלתי את עידו והוא אמר לי למעלה ליד החדר של רוני ואני הנהנתי והסתרתי את החיוך שעוד שנייה ועלה על פניי.
עליתי ודפקתי על הדלת שהייתה סגורה, "כן?" שמעתי את קולה העדין של רוני, פתחתי את הדלת באיטיות וראיתי אותה עומדת מול הארון, יודע שאני לא אצליח לשמור מרחק ממנה.
"יש משהו בינך לבין תמיר?" שאלתי ברצינות, "לא, הוא פשוט החבר הכי טוב שלי אחרי עידו, למה?" היא אמרה לי והרגשתי איך אני נרגע מבפנים, אני יודע שאני רוצה אותה, רוצה אותה שלי.
"סתם, מתעניין" עניתי עם חיוך על פניי.
התקרבתי אליה כמו ממקודם במטבח, נשמתי קלות על צווארה ויודע מה זה עושה לה, היא הסתובבה והתקדמה אלי יותר, הרגשתי את נשימותיה על שפתיי, הצמדתי אותה אלי והשפתיים שלה רפרפו על שלי ואני הייתי בעננים.
YOU ARE READING
מצאתי אהבה ביום
Storie d'amoreרוני היא נערה בת 17, יש לה עיניים אפורות וחיוך שתופס את עיניו של כל אחד. יש לה בחיים רק שני אנשים שהיא יכולה לסמוך עליהם בעיניים עצומות, אחיה התאום, עידו. והחברה הכי טובה שלה, אדל. רוני לא נפתחת בקלות, היא סגורה ומופנמת במיוחד אחרי השברון לב שחוותה...