פרק 51

4K 153 39
                                    

נקודת המבט של סהר

"זאת רוני", אמרתי והוא הסתכל עלי מבולבל.
"מה רוני עשתה בחוץ עם שישה גיפים?", הוא שאל ואני שאלתי את עצמי בדיוק את אותה השאלה.

ירדנו לקומה ראשונה ביחד ויצאנו לכניסה, בדיוק באותה שנייה הרכבים נכנסו.
רוני יצאה מהרכב הראשון, עומר יצא מהצד השני צולע.
"תקרא לחובש", אמרתי לאחד השומרים שהיה מימיני.
רוני ועומר פתחו את הדלתות של המאחורה ושני גברים יצאו מהאוטו.
הסתכלתי בנסיון לזהות את פניהם.
לא.
זה לא יכול להיות.
הסתכלתי על רוס שהיה מבוהל בדיוק כמוני כשקלט מי אלה.

נקודת מבט של רוני

עיני נפגשו עם עיניו של סהר כאשר ליוותי את אבי לכניסה, העיניים של סהר היו מלאות שאלות.
הגענו לסהר ורוס, אני, אבא שלי, דור ועומר.
"זה לא יכול להיות", מלמל סהר, "אני מסכים איתך", הוסיף רוס.
דור משך את שני בניו לחיבוק ארוך, לקח להם זמן להחזיר חיבוק.

אבי הסתובב אלי, "אף פעם לא הייתי גאה כמו שאני עכשיו", הוא חייך חיוך גדול וחיבק אותי.
דור עזב את סהר ורוס וניגש לחבק אותי, "תודה", הוא אמר, "אין על מה", אני חיבקתי אותו בחזרה.
"למה אתם עדיין כל כך מבוהלים ולא אומרים שלום?", אבי שאל את רוס וסהר שבהו באוויר עדיין בשוק.
סהר התאפס על עצמו וניגש לאבי, "אני לא מאמין, איך גדלת", אבי אמר וחיבק את סהר ומשך גם את רוס אליו.

"אני ממליצה שכולנו ניכנס ולא נעמוד פה בכניסה, ואני גם חושבת שאתה צריך טיפול רפואי ולא לעמוד ולשתוק", אמרתי לעומר ועמד בצד והתקפל מכאבים, הוא הנהן והתקדם לכיוון החובש שכבר היה בסלון.
"אבל לפני שנכנס יש עוד מישהו פה", רוס וסהר הסתכלו עלי בציפייה, בתקווה, אני יודעת שמי שעברה להם בראש זאת הייתה אמא שלהם.
לא הייתי צריכה להגיד את זה ככה, חשבתי לעצמי.
גם אני עדיין לא יודעת איפה הן.
ובדיוק בגלל זה הוא כאן, הוצאתי את אושר מהרכב השני מכופף והובלתי אותו לסהר, "כולו שלך", אמרתי והוא הסתכל עלי מבולבל, "למה הבאת לי את אושר אביסרור, את לא מבינה למה גרמת עכשיו", הוא אמר בטון עצבני.

"דבר אליה יפה", דור אמר.

"הוא אמור לדעת איפה האמהות שלנו", הוספתי ומבטו של סהר מיד השתנה.
סהר תפס את אושר חזק מהצוואר והתחיל ללכת לתוך הבית, הוא שם לב שאושר בקושי הולך בגלל היריה אבל זה לא עיניין אותו, אני יודעת טוב מאוד מה הוא הולך לעשות לו כדי לגרום לו לדבר.
אני בעצמי רוצה ללכת לעשות לו את זה.

"אנחנו עדיין צריכים לדבר", סהר הסתובב אלי והיה לו מבט רציני על פניו, אני יודעת שאני חייבת לו הסבר.
אני ורוס הובלנו את אבא שלי ואת דור לסלון.

מצאתי אהבה ביוםWhere stories live. Discover now