*שבוע אחרי*
"בוקר טוב מאמי", פתחתי את עיני וסהר עמד מולי והתלבש.
חייכתי חיוך גדול בגלל שאני יודעת שהדבר היפה הזה שלי.
"אני כל כך שמחה שאתה שלי", אמרתי והוא ניגש אלי, הוא נישק אותי נשיקה תובענית, רכושנית שגרמה לי לרצות שהוא יזיין אותי כאן ועכשיו.
משכתי אותו איתי למיטה, "אוף מאמי, אין לי זמן עכשיו", הוא לחש לי אחרי שעליתי מעליו."אין לך זמן אלי?", שאלתי עם פרצוף נעלב, "את יודעת שתמיד יש לי זמן אלייך אבל אני מאחר כבר בחצי שע-", קטעתי אותו בנשיקה, "את יודעת מה, הם יחכו לי", הוא אמר וחייכתי חיוך מרוצה.
שנינו שוכבים על המיטה ומתנשפים אחרי הסקס, הפרוע שעשינו עכשיו, הרבה זמן לא הרגשתי ככה, אני מרגישה איתו שלמה.
זה היה השבוע הכי טוב בחיים שלי.
אני עם סהר וכולם יודעים, ומצבה של אמא שלי השתפר פלאים, הרופא אמר שחוליות גבה מתאחות וזה נס רפואי, והוא משער שהיא תקום בקרוב כבר, אני שמחה כל כך."יאללה לך, מחכים לך", אמרתי והוא התמתח, "אין לי כוח אליהם עכשיו, אני רוצה להיות איתך".
הוא עטף אותי בזרועותיו הגדולות ומשך אותי אלי צמוד, ראשי מונח על חזהו, אני מרגישה כל כך שלווה כשאני איתו.
"אמרת להם לפחות שאתה לא מגיע?", הרמתי את ראשי אליו, הוא הניד בראשו לשלילה.
"הם ינחשו לבד", הוא אמר ואני צחקתי."מה את רוצה לעשות?", הוא שאל אותי כששנינו עמדנו מול הארון, חייכתי אליו חיוך זדוני, "אותך", הוא צחק ודחף אותי לקיר, "כן, את בטוחה?", הוא נישק אותי נשיקה סוחפת והרים אותי עליו כשרגלי עוטפות אותו, הוא הצמיד אותי לקיר והוריד לי את החולצה ואני הורדתי את שלו.
הוא פתח לי את החזיה עם יד אחת, מיומן יש לציין, והעיף אותה לרצפה.
הוא התחיל למשש את לי השדיים ולנשק אותי באגרסיביות, הוא זרק אותי למיטה ועלה מעלי, העניק לכל שד שלי תשומת לב והמשיך לנשק את בטני, הוא ירד למטה בזמן שהוא מנשק אותי נשיקות קטנות לכל אורך גופי, הוא החל לנשק לי את הדגדגן ואני התנשפתי בלי הפסקה וגנחתי גניחות קטנות."סהר... ", גנחתי את שמו בקול, לפתע הוא הפסיק, התחלתי למלמל, "למה", אמרתי בעצב, "כי אני רוצה לגמור איתך", חיוך עלה על פני, הוא חדר והתחיל לנוע בתוכי, " רוני", הוא התנשף, "תגמרי איתי, עכשיו", הוא ציווה עלי ושנינו גמרנו בבת אחת.
הסתכלתי עליו ישן, אני כל כך אוהבת את מה שהוא גורם לי להרגיש, אני באמת שמחה איתו, אני התנהגתי כמו מטומטמת כשהתחמקתי ממנו ועכשיו אני מבינה את זה.
"את יודעת שזה ממש קריפי להסתכל על בנאדם ישן", הוא אמר ואני צחקתי, איך הוא שם לב אם הוא ישן."קומי להתארגן", סהר אמר ודחף אותי מהמיטה, "אתה בטוח במה שעשית עכשיו?", שאלתי עם פרצוף כועס, "את כל כך חמודה כשאת מתאמצת לכעוס עלי", הוא אמר ומשך אותי מעליו, גורם לי לשכוח מהכל.
"להתארגן לאן?", שאלתי מבולבלת, "נצא קצת מהחדר הזה", הוא נאנח, "לא יצאנו מפה קרוב ליומיים", הוא המשיך, "אז קומי ממני כבר ישמנה ולכי להתלבש", עשיתי את עצמי כאלו נעלבתי והוא משך אותי לנשיקה וקם איתי מהמיטה, "יאללה להתלבש", דחף אותי קדימה ותפח לי התחת.
שמתי גינס שחור גבוה, טופ לבן צמוד וסניקרס, "תחליפי תחליפי את החתיכת בד הזאת", סהר נכנס תוך כדי שהתלבשתי והצביע על הטופ, "את לא יוצאת ככה מהבית", הוא המשיך אחרי שדפקתי לו מבט של 'פחחח חי בסרט', "אני לא צוחק, אני לא נותן לך לצאת ככה", הוא התקרב וסובב אותי לכיוון הארון, "קדימה".
אין לי טעם להתווכח איתו, הוא עומד על שלו בזה, בכל זאת אני שלו, אני צריכה לכבד אותו והוא צודק. החלפתי לחולצה לבנה צמודה שהכנסתי לתוך הגינס.
ככה לפחות הוא לא יעיר לי, זה קצת עיצבן אותי אבל אני צריכה להתעלות על עצמי."לאן נוסעים?", שאלתי כסהר התחיל לנסוע, "חכי תראי", הוא קרץ לי והניח את ידו על הירך שלי.
סהר עצר מול הים, הוא יצא מהאוטו ואני יצאתי איתו, הוא הוציא מבאגז' שמיכה ושתי בירות קרות.
"פשיי השקעת", לחשתי לו באוזן, "הכל בשבילך מלכה שלי", הוא אמר והסתובב לחבק אותי.שכבנו על השמיכה שהנחנו על החול, כבר היה די חשוך, השעה הייתה בערך שמונה בערך אבל זה לא עניין אותנו.
הנחתי את ראשי עליו וביד החזקתי את הבירה, שתיתי לגימות קטנות כסהר כבר סיים את שלו, "לא קר לך פרינססה?", התגעגעתי לזה שהוא קורא לי ככה, הנדתי בראשי לשלילה וחיבקתי אותו יותר חזק.סהר נעמד לפתע, "קומי", עדיין שכבתי על השמיכה לא מבינה מה הוא רוצה ממני בכלל, "נו בואי, נכנסים", התחלתי לצחוק, "אני לא נכנסת לשם", הצבעתי על הים, "המים בטוח קפואים", הוא משך אותי, " אז אני אחמם אותך".
הנדתי את ראשי מצד לצד, "אין סיכוי".
"טוב", הוא הוריד את החולצה ממנו, "את זאת שמפסידה", הוא התחיל לרוץ ותוך כדי הוריד את המכנס ואת הנעליים, אני לא מאמינה עליו, הוא נכנס ישר לתוך המים, ראיתי אותו קופץ בהתחלה, ידעתי שהמים קפואים.
הבנאדם הזה פשוט הזיה."בואי כבר, משעמם לי לבד", הוא צעק אלי ואני התעלמתי, הסתכלתי עליו וצחקתי.
חיים רק פעם אחת, לכי כבר, מחשבות בראשי.
זרקתי את נעלי ופשטתי את בגדי, נשארת רק בהלבשה תחתונה, תודה לאל שהחוף ריק מהאנשים.
הוא בדיוק הסתובב ועמד עם הפנים לשמיים, עטפתי אותו מאחורה, מרגישה את חום גופו, זה הרגיש כל כך נעים, כל כך נעים שאפילו לא הרגשתי את המים הקרים.
הוא הסתובב והתחיל לנשק אותי נשיקה שלא השאירה מקום לדמיון, נשיקה רכושנית, "את שלי", הוא לחש בזמן שנישק לי את הצוואר, מה שגרם לי לעור ברווז."אני אוהב אותך"
"אני אוהבת אותך יותר"______________________________________
YOU ARE READING
מצאתי אהבה ביום
Romanceרוני היא נערה בת 17, יש לה עיניים אפורות וחיוך שתופס את עיניו של כל אחד. יש לה בחיים רק שני אנשים שהיא יכולה לסמוך עליהם בעיניים עצומות, אחיה התאום, עידו. והחברה הכי טובה שלה, אדל. רוני לא נפתחת בקלות, היא סגורה ומופנמת במיוחד אחרי השברון לב שחוותה...