ထိုညေနခင္းမွာ မဂၤလာပြဲအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးၿပီးတာနဲ႔ Dark Flame က jing yang အခန္းတံခါးကို လာေခါက္သည္။
"ဘာလိုလို႔လဲ။" jing yang က အခန္းတံခါးဖြင့္ကာေမးသည္။
" အထဲ၀င္ၿပီး စကားေျပာလို႔ရမလား။"
Jing yang က သူဘာေျပာမလဲဆိုတာသိၿပီး သူရွင္းျပတာကို နားမေထာင္ခ်င္ေပမယ့္လည္း ခုထဲက ရွင္းရွင္းလင္းလင္းေျပာထားတာ ပိုေကာင္းမယ္လို႔ ေတြးၿပီး အခန္းထဲကို ေခၚလိုက္သည္။
Jing yang က ခုတင္ေပၚမွာ ထိုင္လိုက္သည္။ Dark Flame က သူ႕ေဘးနား ၀င္ထိုင္မယ္လည္း လုပ္ေရာ ခ်က္ခ်င္းေျပာသည္။ " မတ္တပ္ရပ္ေျပာ။ မင္းက ငါ့ခုတင္ေပၚမွာ လာထိုင္ေတာ့ ညၾကရင္ ငါဘယ္လို အိပ္ရမွာလဲ။"
Ding Nuoyang က သန္႔ရွင္းေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အစြဲအလန္းႀကီးတယ္ဆိုတာကို Dark Flame တစ္ေယာက္သိသည္။ အမွန္တကယ္က jing yang က သူ႕ကို ရြံလို႔မထိုင္ခိုင္းျခင္းျဖစ္သည္။
Dark Flame ရဲ႕ ဖင္က အိပ္ယာေပၚေတာင္ မထိရေသးဘူး။ မတ္တပ္ရပ္လိုက္ရသည္။ အခန္းထဲမွာ ထိုင္ခံုမရိွတာေၾကာင့္ နံရံကိုမီွရပ္ၿပီး jing yang ကို ေျပာသည္။ " Easy Nobility ကို လက္ထပ္တဲ့ကိစၥကလည္း အသက္ရွင္ဖို႔ အခြင့္အေရးကို တိုးျမႇင့္႐ံုပဲေနာ္။ အစကတည္းက ငါ့ႏွလံုးသားက မင္းတစ္ေယာက္ထဲကိုပဲ ခ်စ္တာပါ။ ဂိမ္းထဲမွာ ျဖစ္တဲ့ ကိစၥေတြကို အတည္မယူပါနဲ႔ေနာ္။''
" ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာမယ္။" jing yang က လက္ပိုက္ၿပီး ခုတင္ေခါင္းရင္းကို မီွလိုက္သည္။ " မင္းဘယ္သူ႕ကိုပဲ လက္ထပ္ထပ္ ငါလံုး၀ ဂ႐ုမစိုက္ဘူး။ ဂိမ္းထဲမွာျဖစ္ျဖစ္ အျပင္မွာျဖစ္ျဖစ္ ငါတို႔၂ေယာက္ ခ်စ္သူဇာတ္လမ္းက ၿပီးသြားၿပီ။ ငါတို႔က သူငယ္ခ်င္းေတာင္မဟုတ္ဘူး။ အတန္းေဖာ္ေဟာင္းေတြလို႔ပဲ ေျပာလို႔ရတယ္။"
"Nuoyang "Dark Flame က ေၾကာက္လန္႔တၾကားနဲ႔ ေရွ႕တိုးၿပီး ခုတင္ေဘးနား ဒူးတစ္ဖက္ေထာက္ကာ "Nuoyang ဒီလိုမလုပ္ပါနဲ႔။ ငါ Easy ကို လက္ထပ္လိုက္ရတာကလည္း ေရြးခ်ယ္စရာမရိွလို႔ပါ။ ငါက အသင္းေခါင္းေဆာင္ျဖစ္တဲ့အတြက္ တစ္သင္းလံုးအတြက္ စဥ္းစားေပးရမယ္ေလ။ ငါသာ သာမန္လူဆိုရင္ သူ႕ကို လက္ထပ္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ အသက္ရွင္ေရးနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတယ္ေလ။ ငါလည္း အသက္ဆက္ရွင္ခ်င္ၿပီး မင္းနဲ႔အတူေနခ်င္တာေၾကာင့္ ဒီလိုလုပ္လိုက္ရတာပါ။"
ESTÁS LEYENDO
အရံဇာတ္ေကာင္၏လွည့္ျဖားျခင္း system
Fantasíaကမ႓ာ႓ၻေပါင္းမ်ားစြာရဲ႕ အရံဇာတ္ေကာင္အျဖစ္ ဝင္စားဖို႔တြန္းအားေပးျခင္းကို သူခံရတယ္။ သူဒါကိုလံုးဝဆန္႔႔က်င္တယ္။ အရံဇာတ္ေကာင္ထက္စာရင္ ဗီလိန္ဘဝက ပို၍သာလြန္ဦးမယ္ အရံဇာတ္ေကာင္ဆိုတာ ဇာတ္လိုက္ရဲ႕ နင္းခံရတဲ့ ေက်ာက္တံုးဘဝသာသာပဲ။ သူ...