" ေဟ့ smoke squad အသင္းလာေနၿပီ။ '' Goose over က screen ကို ၾကည့္ၿပီးေျပာသည္။ '' သူတို႔ေတြ ေနာက္ဆံုးအထိ ေခါင္းမာမယ္လို႔ ထင္ထားတာ။''
Solid က ခပ္ရံြ႕ရံြ႕အျပံဳးနဲ႔ '' သူတို႔ေတြက ေသမွာကို မေၾကာက္တဲ့လူေတြ မဟုတ္ပါဘူးကြာ။ ငါတို႔က ေသသြားတဲ့သူေတြကိုပါ ဂိမ္းထဲကေန ကယ္လို႔ရတယ္လို႔ မေၾကာျငာထားေတာ့ ေသခ်ာေပါက္ ငါတို႔အသင္းဆီကို လာမွာေပါ့။''
" သူတို႔ဘယ္လို စကားေျပာမလဲဆိုတာ ၾကည့္ၾကတာေပါ့။'' Goose over က ဒီေန့ဂိတ္ေစာင့္တာဝန္က်တဲ့ အသင္းကို မက္ေစ့ပို႔ကာ လူေတြကို အထဲေခၚလာခိုင္းသည္။
Dark flame က သူ႔အသင္းသားေတြကို ေခါင္းေဆာင္ကာ ေဟာခန္းမထဲ ဝင္လာၿပီး jing yang ကို လွည့္ပတ္႐ွာေနသည္။ မေတြ႔ေတာ့ Goose over ကို ေမးသည္။ '' Nuoyang ကို ေတြ႔ခ်င္လို႔ပါ။ သူ႔ကိုလူကိုယ္တိုင္ေတြ႔ၿပီး ေတာင္းပန္ခ်င္လို႔ပါ။''
Goose over နဲ႔ Solid က အၾကည့္ခ်င္းဖလွယ္ၾကသည္။ jing yang ကို လူကိုယ္တိုင္ေတြ႔ခိုင္းလိုက္တာက အၾကံေကာင္းကဲေပါ့။ Goose over က jing yang ကို မက္ေစ့ပို႔သည္။ smoke squad အသင္းက မင္းကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႔ၿပီး ေတာင္းပန္ခ်င္လို႔တဲ့။
Jing yang က မက္ေစ့ျပန္ပို႔သည္။ သူ႔မွာ smoke squad အသင္းကို ေတြ႔ဖို႔ အခ်ိန္မ႐ွိဘူး။ Goose over က smoke squad အသင္းကို အဆင္ေျပသလို ၾကည႔္စီစဥ္ဖို႔ သူတို႔ကို ေနာက္ဆံုးထိ လႊတ္ေပးထားၿပီး မေသေစဖို႔ အထူးသျဖင့္ Dark flame နဲ႔ Easy nobility ကိုေပါ့။
မက္ေစ့လည္းရၿပီးေတာ့ Goose over က Dark flame ကို ေျပာသည္။ '' Nuoyang မွာ မင္းကို ေတြ႔ဖို႔အခ်ိန္မ႐ွိဘူး။ တစ္ဂိမ္းလံုးက ကစားသမားေတြကယ္ဖို႔အတြက္ အလုပ္မ်ားေနတယ္။ မင္းရဲ႕ ေတာင္းပန္စကားက သူ႔အတြက္ အေရးမႀကီးဘူး။''
Dark flame က '' ကြၽန္ေတာ္တို႔က ေတာင္းပန္ဖို႔လာတာဆိုေတာ့ Nuoyang မအားဘူးဆိုရင္လည္း မက္ေစ့ေလးကို ပို႔ေပးပါ။''
Dark flame က page ကို ထုတ္ၿပီး '' ဒီပစၥည္းေတြက Nuoyang ပိုက္ဆံေပးၿပီး ဝယ္ေပးထားတာ။ ဒါေတြအားလံုးျပန္ေပးပါမယ္။ သူသာ ခြင့္လြတ္ေပးမယ္ဆိုရင္ သူေတာင္းဆိုတာ ဘာမဆို လိုက္ေလ်ာေပးပါ့မယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ႐ွိတဲ့ ပစၥည္းေတြ အားလံုးလည္း ေပးပါ့မယ္။''.
VOUS LISEZ
အရံဇာတ္ေကာင္၏လွည့္ျဖားျခင္း system
Fantasyကမ႓ာ႓ၻေပါင္းမ်ားစြာရဲ႕ အရံဇာတ္ေကာင္အျဖစ္ ဝင္စားဖို႔တြန္းအားေပးျခင္းကို သူခံရတယ္။ သူဒါကိုလံုးဝဆန္႔႔က်င္တယ္။ အရံဇာတ္ေကာင္ထက္စာရင္ ဗီလိန္ဘဝက ပို၍သာလြန္ဦးမယ္ အရံဇာတ္ေကာင္ဆိုတာ ဇာတ္လိုက္ရဲ႕ နင္းခံရတဲ့ ေက်ာက္တံုးဘဝသာသာပဲ။ သူ...