ဒင္နာပါတီ အဆံုးသတ္ခါနီးလည္းၾကေရာ Kurt က jing yang ကို အိမ္ျပန္ေခၚသြားၿပီး ဒီအခြင့္အေရးကို အသံုးခ်ကာ Hei Weixiu နဲ႔ စကားေျပာဖို႔ႀကံသည္။ ဒါေပမဲ့ သြားေခၚဖို႔ အခြင့္အေရးေတာင္ မရေသးဘူး Hei Weixiu က jing yang နဲ႔ ထြက္သြားၿပီျဖစ္သည္။
Mooney မိသားစုက အိမ္ျပန္သြားသည္။ Susan က ေရခ်ိဳးၿပီး အိပ္ယာေပၚတက္ေတာ့ Kurt က ေျပာသည္။ " Avi ရဲ႕ ၁၉နွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔ေရာက္ဖို႔ တစ္နွစ္ေတာင္မလိုေတာ့ဘူး။ Faith နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ မဂၤလာပဲြရက္ကို သတ္မွတ္ၿပီး စီစဥ္စရာရွိတာ စီစဥ္ရေအာင္။"
Susan က ခဏေလာက္ တိတ္ေနၿပီး " ဒါေပမဲ့ Faith က Corrica ကို ႀကိဳက္ေနတာေလ။ Avi ကို လက္မထပ္ခ်င္ပါဘူးလို႔လည္း ခဏခဏေျပာတယ္။"
" ဒီကိစၥကို သူ႔ဘာသူ ဆံုးျဖတ္လို႔ ရလို႔လား။" Kurt က ျပန္ေျပာသည္။ " သူသာ Avi ကို လက္မထပ္ဘူးဆိုရင္ Avi က သူ႔ပိုင္ဆိုင္မႈေတြ ျပန္ယူသြားမွာေပါ့။ ဒါဆို ဒီမိသားစုက ေဒဝါလီခံလိုက္ရေတာ့မယ္။ Corrica ကို စႏၵယား သင္ေပးတာ ဘာအက်ိဳးရွိေတာ့မွာလဲ။"
" တကယ္လို႔ Faith က အေၾကာက္အကန္ ျငင္းမယ္ဆိုရင္ေရာ။ ကြၽန္မတို႔က သူ႔ကို အတင္းတြန္းအားေပးၿပီး လက္ထပ္ခိုင္းလို႔မွ မရတာ။"
" Faith သာ လက္မခံဘူးဆိုရင္ Corrica ကို အေဝးပို႔ပစ္လိုက္မယ္လို႔ တစ္သက္လံုး ျပန္ေတြ႕ဖို႔ စိတ္မကူးနဲ႔လို႔ ေျပာလိုက္။" Kurt မ်က္နွာက တင္းမာေနသည္။
" Corrica ကို နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေထာက္ပံ့လာခဲ့သမ်ွက အလကား ျဖစ္သြားၿပီေပါ့။" Susan က ေျပာသည္။
" ဒင္နာပဲြတုန္းက Avi ရဲ႕ အမူအရာကို ျမင္တယ္မလား။ သူက Hei Weixiu ရဲ႕ တပည့္ျဖစ္ေနၿပီဆိုေတာ့ အနာဂတ္မွာ အဆင့္အတန္းျမင့္တဲ့လူေတြကို သိမွာပဲေလ။ ဒါက ငါတို႔ မိသားစုအတြက္ ႀကီးမားတဲ့ အေထာက္အကူျဖစ္လာမွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ Corrica ရဲ႕ အကူအညီကိုသာ ေစာင့္ေနမယ္ဆိုရင္ နွစ္ဘယ္ေေလာက္ၾကာေအာင္ ေစာင့္ရမလဲ မသိဘူး။ တကယ္လို႔ အနာဂတ္မွာ သူ႔ရဲ႕ အရည္အခ်င္းသာ တိုးတက္လာၿပီး ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားလာမယ္ဆိုရင္ ငါတို႔ နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေထာက္ပံ့လာတာေတြက အလကားမျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ငါတို႔ ဘယ္ေလာက္ဘဲ ေရရွည္ကို ၾကည့္ၾကည့္ သူက Avi ထက္ တန္ဖိုးမွမရွိတာ သူ႔ေၾကာင့္ ငါတို႔ မိသားစု ၿပိဳလဲ မခံနိုင္ပါဘူး။"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
အရံဇာတ္ေကာင္၏လွည့္ျဖားျခင္း system
Fantastikကမ႓ာ႓ၻေပါင္းမ်ားစြာရဲ႕ အရံဇာတ္ေကာင္အျဖစ္ ဝင္စားဖို႔တြန္းအားေပးျခင္းကို သူခံရတယ္။ သူဒါကိုလံုးဝဆန္႔႔က်င္တယ္။ အရံဇာတ္ေကာင္ထက္စာရင္ ဗီလိန္ဘဝက ပို၍သာလြန္ဦးမယ္ အရံဇာတ္ေကာင္ဆိုတာ ဇာတ္လိုက္ရဲ႕ နင္းခံရတဲ့ ေက်ာက္တံုးဘဝသာသာပဲ။ သူ...