1. Irány Barcelona 😎🏖

10.1K 150 3
                                    

Lara.

-Lara! Kicsim , ideje felkelni ~ hallom anya hangját.

-Oké anya ~ kiáltom és próbálok erőt venni magamon.

Ránézek a telefonomra, még csak 7 óra van ,aztán hirtelen eszembe jutott hogy ma megyünk nyaralni két hétre Barcelonába a családommal. Gyorsan kipattanok az ágyból és egyből a fürdőbe veszem az irányt. Gyors letusolok és azon agyalok hogy mindent elraktam e. Felöltözőm, megcsinálom a hajam és egy kis smink. Majdnem kész vagyok mikor rezeg a telefonom.

- Halló ~ szólok bele.

- Szia Lara csak szólni akartam hogy el ne felejts hívni ha megérkeztetek és jó nyaralást szerettem volna kívánni ~ hadarja Amy a legjobb barátnőm.

- Jaj Amy, tudod hogy mindenképp fel hívlak nyugii ~ nyugtatom meg.

- Úgy fogsz majd hiányozni ~ kicsit szomorú lett a hangja.

- Nem örökre megyek el tudod jól! Két hét múlva vége a nyári szünetnek és úgyis találkozunk majd ~ válaszolom neki.

-Lara ha nem jössz itt hagyunk ! ~ kiált fel apa viccesen.

-Megyek már apa ~ szólok le énis viccesen majd el köszönök Amytol.

Az út borzalmasan unalmas és hosszú volt . A szüleim végig azt beszélték mit nézzünk meg ,persze mi a bátyámmal csak bólogattunk.

-Ethan szivem lassan ébreszd fel a húgod, nemsokára a szállodához érünk ~ mondja anya a bátyámnak.

Talán kicsit el aludhattam.

- Hé kelj fel ~ bökdös Ethan.

- Áu . Fent vagyok nem kell lökdösni ~ mosolygok rá.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now