Lara.
Remegve lépek be az ajtón és veszek egy nagy levegőt.
- Szia..~ köszönök neki .
- Szia ~ ül a kanapén majd feláll.
- Liem..beszelnünk kell..~ mondom neki lehajtott fejjel .
- Oké..Miről? ~ kérdi és felém jön.
- Üljünk le a konyhába. ~ javaslom neki .
Bólint majd mindketten az asztal felé megyünk és leülünk egymással szemben ..
- Szóval? ~ kérdi tőlem miután csöndben ültünk.
Fáradtnak tűnik..
- Arról van szó..hogy..nem tudom hogy mondjam el..~ turok bele a hajamba mint ahogy ő szokta ..
- Mit nem tudsz ? ~ kérdi felhúzva a szemöldökét.
- Kérlek ne legyél ideges ..vagyis csak rám legyél.. ~ kezdek bele
- Mivan ? Mondjad már! ~ szól rám dühösen..
- Jó oke ! De ne kiabálj! Én..nem Tudom miért.. csak megtörtént...és én..úgy sajnálom..~ dadogok össze vissza .
- Mit sajnálsz? Mi történt meg ? Miről zagyválsz itt nekem ? ~ áll fel idegesen és az asztalra csap amitől meg ijedek egy kicsit..
A szeme izzik a félelemtől és a dühtől..vajon már tudja mit fogok mondani ?..
- Kérlek nyugodj meg..~ állok fel én is .
- Mond már Lara ! ~ kiabál rám..
Muszáj most már elmondanom ...tudom hogy minden megváltozik de nincs választásom .. vállalnom kell a tetteimért a következményeket..
- Lefeküdtem Jacobbal de nem ő a hibás.. én akartam.. ő ellenkezett ..~ mondom ki végül .
Liem arca elsápad...a szeme megváltozik..
- Liem..kérlek..én úgy sajnálom ~ mondom neki sírva..
Közelebb megyek hozzá mire ő hátrálni kezd ..
- Kérlek..mondj valamit .. ~ kérlelem pedig igazából nem akarom hallani miket vág hozzám..
- Miért tetted ? Te féltékenykedtél és te csalsz meg ? ~ kérdi tőlem könnyes szemmel ..
- Úgy sajnálom..~ mondom neki mégegyszer..
Undorral néznek rám azok a szemek amik egykor vágyakozva, szerelemmel , aggódva, féltve, óvva, boldogan néztek rám..Istenem Mit tettem ... megfogom a kezét de ő elrántja..
- Kérlek Liem..könyörgöm..~ próbálkozom szánalmasan..
- Hogy tehetted ezt velem ?? Egy ribanc vagy ! ~ üvölt rám és bele ver a falba ..
- Állj le kérlek! ~ szólok rá zokogva ...
- Tudom hogy hibáztam..én hibáztam.. de szeretlek.. ~ teszek egy lépést felé..
- Nem Lara! Ha szeretnél nem basztál volna mással! Rád sem ismerek ! Ha tudtam volna hogy ekkora egy ribanc leszel össze se jöttem volna veled ! ~ fogja a fejét..
Igaza van..hülye voltam..
- Sajnálom, Oké?! Nincs mentségem hulye voltam ! ~ kiabálok én is neki ..
- Nem érdekel hogy sajnálod! Menj a picsába! ~ ordít velem és feldönti az asztalt ..
Szerencsére a macskák az ágyon aludtak és most az ágy alá bújtak el annyira megijedtek ..
- Hagyd ezt abba Liem ! Megijesztesz ..~ törlöm le a szemem .
- Megijesztelek ? Leszarom ! Egy rohadt kis kurva vagy ! Büszke lehetsz magadra! ~ felkapja a kabátját és a kocsi kulcsát.
- Hova mész? ~ kérdezem tőle megijedve ..
- Ne érdekeljen! Nincs mostmár közünk egymáshoz! ~ csapja be maga után az ajtót..
A telefonomért nyúlok és egyből hívóm Jacobot..
- Baj van ? ~ kérdi aggódva.
- Elmondtam neki..és..mindenfélét mondott nekem , tudom hogy igaza van ... aztán elment .. ~ zokogok a telefonba .
- Értem..nyugodj meg .. nem lesz semmi gond ! ~ próbál nyugtatni .
- Mivan ha hozzád indult ? Eléggé indulatosan távozott..~ kérdezem tőle.
- Nem lesz baj ! Nyugodj meg és majd holnap beszélünk ~ köszön el tőlem..
Felállítom az asztalt , adok a macskáknak enni majd haza megyek . Kisírt szemekkel lépek be a házba, anyám egyből oda rohan hozzám..Elmesélem mi történt és hogy mekkora egy hulye vagyok ..mindenki döbbenten néz rám majd apa egyből hívja Ameliat hogy tudjon róla..
- Lara szívem..menj fel , tusolj le ..holnap majd higgadtabban beszéltek ~ mondja anya .
Látom rajta hogy csalódott bennem.. tudja hogy holnap se lesz jobb a helyzet ..tudja hogy elrontottam és hogy ezt nem lehet vissza csinálni..felmegyek a szobámba ahol megannyi emlékem van róla..a tusoló alá állok sírva majd leülök és csak zokogok ...
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...