Lara.
Anyáékkal oda mentünk a gyámhivatalhoz hogy megtudjuk Tracy szeretne e velünk lenni. A többiek szerencsére nem sértődtek meg amiért úgy ott hagytuk őket, Amy és Liem szülei ott maradtak az új diákokkal akik már a barátaink lettek. Liem velünk jött, szerintem szeretne minnél több időt velem tölteni. Ethant is elhívtuk magunkkal hát ha kell ő is valamiért. Ahogy az ajtó kinyílt egyszerre pattantunk fel a székről és vártuk hogy közöljék a hirt .
- Üdvözlöm önöket, Emily Singh vagyok, gondolom a Smhit családhoz van szerencsénk. ~ mosolyog ránk egy hölgy.
- Igen , örvendünk a szerencsének! Olívia Smhit vagyok, ő a férjem Harry Smhit és a gyerekek , Lara és Ethan Smhit . Ő pedig Liem Taylor , Lara barátja és Tracy osztálytársa. ~ mutat be minket .
- Tracy úgy döntött hogy önökkel szeretne élni, így hogy itt vannak sok időt megspórolunk magunknak . Egyesével behívom önöket egy rövid beszélgetésre. Akkor kérem Olívia jöjjön ön elsőnek. ~ hívja be anyát.
Míg anya bent volt beszélgettünk Tracyvel.
- Biztos hogy hozzánk szeretnél költözni? Én nagyon örülnék neki és a családom is ! ~ ölelem meg és hallom ahogy szipogni kezd .
- Köszönöm Lara..igen , ha ti is ezt szeretnétek. ~ feleli boldogan.
Nyílik ismét az ajtó és most apát hívják be .
- Na mi volt anya ? ~ kérdi Ethan tőle.
- Semmi komoly, arról kérdeztek mivel foglalkozom és hogy apátok mit dolgozik. Aztán hogy képesek vagyunk e plusz egy főről gondoskodni , szeretjük e majd úgy mint titeket. Meg hogy mi a véleményünk róla és a családjáról. ~ fejezi be határozottan.
Majd megnyugtatta Tracyt hogy ne aggódjon mert tudnak róla is gondoskodni és kiskorától kezdve úgy szerették mint minket . Nyílik újra az ajtó és most Ethant hívják be .
- Na apa ? ~ kérdezem kíváncsian.
- Kérdezték hol dolgozom és mit, mondtam hogy nem messze egy céget irányitok, anyátokat is kérdezték mondtam hogy a helyi lapba szerkesztő. Kérdezték hogy tudunk e plusz egy főről gondoskodni. Azt feleltem hogy plusz 10 -ről is ha arról van szó. Kérdezték tudnánk e úgy szeretni Tracyt mintha a sajátunk lenne , azt válaszoltam hogy igen, rég óta úgy szeretjük. Majd azt kérdezték mi a véleményem róla és a családjáról. A családjáról annyit tudtam mondani hogy az apja a munkatársam volt , tisztességes férfi de túl korán elhunyt , az anyja nem normális és Larat is felpofozta . Tracyrol annyit mondtam hogy bár kiskora óta nem igen találkoztunk vele de ahogy nevelték az kihat az életére mint az is amik történtek vele. Az utolsó kérdés az volt hogy szeretnénk e ha hozzánk költözne, hulye kérdés volt különben itt sem lennénk. ~ röhög apa.
- Lara , kérlek gyere be .~ apa nevetését Emily töri meg .
Felállok rá mosolygok Tracyre és be megyek .
- Kérlek mond el milyen a kapcsolatotok .~ kéri Emily .
- Régen sokat játszottunk, sokat volt nálunk . Hat éves koromban megvádoltam hogy elvette a barbimat...gyerek voltam..később kiderült hogy nem ő volt . Bocsánatot kértem tőle és meghívtam őt medencézni. ~ hát ezzel tuti nem szerzek jó pontot ...
- A szüleiről tudnál mondani pár dolgot ? ~ nem sok időm volt aggódni az előző rövid válaszom miatt ...
- Az apukája hamar elhunyt .. az anyja meg figyelembe se vette szerintem ...azok után ahogy beszélt neki és róla előttünk ez a véleményem..~ kezdem kellemetlenül érezni magam ..
- Nyugodj meg , itt nincs olyan hogy jó vagy rossz válasz. Mi mindanyian jót akarunk Tracynek. Szerinted Tracy be tudna illeszkedni ? ~ teszi fel az ujjabb kérdést.
- Mindig a családunk része volt, még akkor is amikor a gyerekes viselkedésem miatt hanyagoltam ! Jól érezné magát, mi mind elfogadnánk őt, különben most itt sem lennénk. Kérem..ne pazaroljuk az időnket kérdésékkel, töltsük ki a papirokat . Megérdemelné egy ilyen nap után hogy olyanok vegyék körül akik szeretik őt. Önök is azt szeretnék hogy jól érezze magát, biztonságba, olyanok között akik ismerik .~ egy kicsit ki akadtam de szerencsére nem nagyon mutatkozott rajtam.
- Így van ! De meg kellett hallgatnunk téged is , ez az eljárás. Itt írd alá kérlek. ~ mutat rá egy papirra amit a többiek alá írtak már.
Mikor vissza adtam a papirt fel állt mindenki és kimentünk.
- Köszönöm hogy itt voltak és együttműködőek voltak . Úgy gondoljuk hogy jót tenne Tracynek ha önöknél lakna. Mivel jön a hétvége így nem tudjuk véglegesíteni. Keddre össze hívok egy tárgyalást, kérem jelenjenek meg mindanyian . Ha nincs kérdés akkor menjek és érezzék magukat jól. ~ mosolyog ránk, elsőnek fel sem fogtam hogy mit mondott..
- Akkor Tracy is jöhet velünk haza ?~ kérdem vissza .
- Természetesen, ha nem esik nekünk akkor kedden dőlt volna el. Azért kérem ne vegye természetesnek az ilyen kikeléseit. ~ mosolyog rám majd elköszönnek tőlünk.
Megöleltem Tracyt annyira sírt, el sem hitte amit hallott .
- Isten hozott a Shmit családba ! Lassan Tracy Smhit leszel ! ~ súgóm a fülébe és egyszerre nevettük el magunkat.
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...