Lara.
Ethan leült mellém és elkezdte mesélni hogy Catrin már talált magának mást és hogy az ő pólója van rajta azon a képen amin az új pasijaval pózol. Láttam rajta mennyire megviseli őt ezért hozzászóltam a poszthoz gondolkodás nélkül.
Jó a bátyám pólója 😅😎🤷♀️👏
Nem telt el egy perc és már írt is Ethannak hogy szóljon rám, ne alázzam már meg a pasija előtt amin persze mindketten együtt nevettünk és vissza írta neki hogy igazam van.
- Mi olyan vicces ? ~ kérdi tőlünk ásítva Liem.
- Csak nem álmos vagy ? Rosszul aludtál? ~ kérdezem gúnyos vigyorral amire ő rám néz és hosszú pillantás után lehajtja a fejét.
- Ja valami olyasmi.. Csini.. Na mehetünk enni ? ~ válaszol még mindig lehajtott fejjel.
- Valaki rossz lábbal kelt fel ~ mosolyog Amelia.
- Na akkor menjünk reggelizni utána városnézésre megyünk, szóval a telefonok maradnak megint ~ figyelmeztet minket apa.
Miután mind leadtuk a telefonjainkat beültünk reggelizni. Mikor mindenki befejezte elindultunk , a szüleink hátul lemaradtak annyira nézelődtek.
Elsőnek a Güell Parkot néztük meg.Majd a Casta Batllot
Güell palotát
Közben fagyiztunk és jókat nevettünk , anyáék úgy döntöttek hogy menjünk vissza a szállásra mert elfáradtak és már délután 5 óra volt. Ahogy visszafelé tartottunk azon gondolkoztam mit csinaljak később. Amikor visszaértünk első utunk a recepció volt a telefonokért, Sarolta nevetve adta vissza . Megbeszéltük hogy később itt találkozunk mikor vacsorázni megyünk. Ahogy felértem a szobámba elővettem a fürdőruhám és ki mentem az erkélyen levő pezsgőfürdőhöz. Kérettem fel egy üveg pezsgőt pohárral hogy egy kicsit lazuljak. Kint élveztem a pezsgő izét a vízben és néztem a lemenő napot , egyszerűen fantasztikus volt. A nyugalmamat hangos kopogás zavarta meg , arra gondoltam ha nem szólalok meg azt hiszi az illető nem vagyok bent ,de tévedtem. Ethan és Liem együtt jöttek be kiáltva a nevem.
- Mivan már? ~ kérdezem idegesen.
- De jó dolga van valakinek ~ viccelődik velem Ethan .
- A mi szobáinkba miért nincs erre lehetőség? ~ kérdezi összeráncolt szemöldökkel Liem.
- Azért jöttetek hogy idegesítsetek? ~ újabb kérdést teszek fel.
- Igazából unatkoztunk de ahogy látom te nem, ugye nem bánod ha csatlakozunk ? ~ kérdezi tőlem Ethan.
Köpni nyelni nem bírtam ezért csak bólintottam. Röhögve ki mentek gondolom átöltözni, hihetetlen hogy egy szabad percem nem lehet ! Nemsokára vissza is tértek pezsgővel a kezükbe meg pohárral, épp akkor szálltak be mikor anya hívott.
- Szia kicsim, mikor jöttök le ? Rátok várunk. ~ úgy elment az idő hogy észre sem vettem .
- Anyu mi nem megyünk majd hozzatok valamit nekünk is , mi most izé..pezsgőfürdőzünk nálam..ne haragudj Úgy elszaladt az idő ~ próbálok magyarázkodni.
- Oh értem, semmi baj. Sőt örülünk hogy végre elvagytok. Aztán óvatosan a pezsgővel drágám. Majd fel viszem a vacsitokat. ~ mondja anya kedvesen és hallom rajta hogy tényleg boldog .
Elköszönök tőle és bele kortyolok a pezsgőmbe.
- Nem voltak idegesek hogy nem mentünk? ~ kérdi tőlem Ethan.
- Nem , azt mondták örülnek hogy elvagyunk és óvatosan a pezsgővel.~ Válaszoltam.
Liem telefonja csörgőt, ránk nézett és felvette. Miután letette kicsit feszültnek tűnt de inkább nem kérdeztem mi a baj..
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...