26. Házibulii

3K 97 0
                                    

Lara.

Felérve a szobámba gondolkoztam mit vegyek fel , feltúrtam a szekrényem hátha találok valamit.

- Végre! ~ ujjongok mikor találtam olyan göncöt ami jó lehet.

- Szívem itt van Amy, rád várnak ~ szól be anya.

- Kész vagyok ~ nyitom ki az ajtót.

- Érezd jól magad kicsim ~ szólal meg és ki megyek a többiekhez.

Barátnőm nem bír magával és csinál rólam egy képet.

Ethan ezerszer elmondta hogy figyeljek oda mit iszok és ha valami baj van és elkeveredek keressem meg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ethan ezerszer elmondta hogy figyeljek oda mit iszok és ha valami baj van és elkeveredek keressem meg.Nem tudom miért izél.. Mi történhetne?
Le parkolt az utcán , kiszállva a sok tömeget néztem, a ház kívülről is hatalmasnak tűnt..

- Laraaa, Amyy, Ethan de jó hogy eljöttetek, Lara iszonyat jól nézel ki ~ köszönt minket Jacob .

Nevettem és bentebb mentünk a többiekkel. A konyhába csomó pohár és pia volt , Amy kitalálta hogy koktélt csinál nekünk hát nem ellenkeztünk. Finom volt , kellemeset csalódtam és megkértem csináljon még egyet . Jacob felém nyújtott egy poharat és látta ahogy a bátyám rá néz.

- Tesó ez csak whisky ! Kóstold meg ~ biztatja Ethant aki beleszagol majd bólint hogy ihatok .

Jézusom úgy viselkedik mintha az apám lenne .

- Hol van a mosdó? ~ kérdezem Jacobtol , mondta menjek fel az emeletre és jobbra lesz egyből, Amy velem jött nehogy valami történjen..

Mikor vissza mentünk töltöttem magamnak egy pohár whiskyt colával.

- Nehogy megártson ~ viccelődik velem Liem .

Nevetnem kellett , majd megráztam a fejem .

- Hát te ? ~ kérdezem tőle nevetve

- Engem is meghívtak ~ mosolyog rám, és kimentünk beszélgetni udvarra .

Elővette a telefonját és elkezdett telefonálni, de pofátlan de akkor is olyan helyes..

- Szia Lara velem van , nyugi oda figyelek rá .~ Ethannal beszelget mint egy jó kisfiú..

Lerakja a telefont és rám néz, látja hogy fázok ezért rám adja a felsőjét.

- Miért csinálod ezt ? ~ kérdezem tőle játékosan és beleharapok a számba.

- Nem tudom mire gondolsz ~ hazudik .

Megsértődtem amiért nem válaszol rendesen, felálltam és be mentem de persze utánam jött, ahogy beértünk a házba kerestem valami alkoholt . Néhány srác szeme megakadt rajtam amit élveztem.

- Lara ?? Azta de jól nézel ki ,hmm ~ fogja meg a derekam egy fiú, Liem úgy nézett rá mint akit mindjárt megöl, viccesnek találtam.

- Vedd le a kezed róla! ~ üvölt rá idegesen , láttam ahogy Ethan rohan be és Liem leüti a srácot.

- Lara minden oke ? ~ kérdi a bátyám én csak bólintok és mosolygok , jobb ha nem beszélek..

- Liem .. nem úgy értettem hogy üss le mindenkit aki hozzáér de azért kösz ~ vigyorog rá.

- Amy? ~ örülök hogy ilyen egyszerű a neve a barátnőmnek, így nem lehet észre venni hogy ittas vagyok .

- Mosdóba, de már megyek is érte, csak Liem annyira hangos volt hogy ide rohantam , ne igyál többet! ~ figyelmeztet majd eltűnik a tömegbe.

Ránézek a poharamra és lehúztam az egészet.. Bentebb mentem , keresni akartam egy helyet ahol letudunk ülni.

- Lara szerintem jobb lenne ha haza mennél.. ~ próbálkozik Liem , már nem dühös és nem is ideges.

- Szerintem meg maradj csöndben ~ vigyorgok rá és oda lököm a kanapéra és az ölébe mászok, belenézek a szemébe és megcsókolom.

Mi ütött belém? Teljesen idióta vagyok !

- Lara .. kérlek.. ~ Ha nem csókolnám egyfolytában akkor végig bírná mondani amit akar .

Abba hagyom és lemászok róla.

- Lara várj már.. Én is szeretném de be vagy rúgva.. Nem akarom hogy reggel azt hidd esetleg valami történt amit te józanul nem akarsz .. ~ arcomat fogja miközben végig mondja .

- Vicces.. Tudom hogy nem vagyok az eseted ! ~ rázom le a kezét rólam és próbálom megtalálni a bátyámat .

- Hülye voltam és megijedtem mikor ezt mondtam Ethannak ! Nem gondoltam hogy meghallod .. aztán úgy viselkedtél mintha nem történt volna semmi sem és totál kikészítettél ezzel , de mondtam neked hogy józanul is megcsókolnálak, nem emlékszel? ~ fordit magához és olyan szenvedélyesen csókol mint először.

- Laaaraa.. ~ hallom Amy hangját, megfordulok és ott állnak velem szemben .

- Igen ? ~ próbálok tömör lenni..

- Jól vagy ? ~ kérdi aggódva és biccent a fejével Liem felé.

- Aha.. Kicsit ittam , szerintem haza megyek de ti maradjatok .~ adom meg magam .

- Egyedül ne menjél, Liem ittál alkoholt ? ~ kérdi Ethan , megrázza a fajét jelezve hogy nem .

- Haza viszem nyugi ~ a bátyám bólint én meg elköszönök Amytol és már megyünk is

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now