75. Az új családtag, Hope!

1.4K 51 0
                                    

Lara.


Egész úton hálálkodtam apának.

- Jó jó elég szívem! Ígérd meg hogy nem csinálsz több hülyeséget! És hogy gondoskodsz róla ~ mosolyog rám.

- Ígérem apa ! ~ puszilom meg .

- Rendben akkor elmegyünk neki venni tálakat, pórázt és kaját. ~ hajt be az állatos bolthoz .

- Holnap meg elvisszük állatorvoshoz oltás miatt . ~ fejezi be apa majd ki szálltunk.

A sorok között haladva sok cuki dogot láttunk de mivel lassan zártak így sietnünk kellett. Vettünk Hopenak tálat

 Vettünk Hopenak tálat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pórázt

És mára meg holnapra kaját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És mára meg holnapra kaját. Amikor haza értünk , Liem ott ült az asztalnál.  Hirtelen meg sem tudtam szólalni.

- Szép kutya ~ áll fel a helyéről.

- Hope..a neve ~ mutatom be a családomnak a legkisebb tagot .

Le raktam a földre és felfedezte az új házát,  úgy nézett ki mintha egy felhúzhatós szőrös pamacs sétált volna ide oda szaglászva a többieket.

- Üljetek le enni , Hope látom kaptál szép tálakat és biztos te is farkas éhes vagy ~ anya úgy beszélt a kutyához mint egy kisbabához.

Leültünk enni majd felmentünk a szobámba,  segítettem a kutyusomnak a lépcsőn nehogy vissza guruljon szegény.

- Lara.. én..~ kezd bele de közbe szólok.

- Liem .. tudom hogy anyukád küldött ide.. sajnálom tényleg,  szívből sajnálom..de..~ megcsókolt mielőtt végig mondhattam volna .

Ez a csók más volt mint a többi..

- Nem gondoltam komolyan ! Nem anyám küldött,  a kórházba amikor megtudta mit tettem látni sem akart ..így haza mentem és a szobámba ülve azon kaptam magam hogy sirok..rád gondoltam..és arra amit mondtam..akárhova néztem mindenhol téged láttalak,  el kellett jönnöm hozzád mert hiába hívtalak az smsed után,  ki voltál kapcsolva ..azt hittem valami baj történt..így ide jöttem és anyukád mondta hogy Harry meglepetésként el vitt egy kiskutyáért mert úgy érezték hogy ha esetleg mi szakítunk akkor teljesen össze omlasz .. egy kutya viszont felelőséggel jár és figyelem eltereléssel. ~ lehajtja a fejét és lehajol Hopert aki két lábon áll és sir hogy felvegye .

- Lara ! Itt a gyógyszered.. Dr. Mason úgy gondolja hogy este és reggel be kell vegyél egyet , így holnap itthon maradsz a mai roham miatt és a kirohanásod miatt. ~ adja oda anya egy pohár vízzel.

- Jól vagyok! ~ próbálkozom bár igazából érzem hogy nem így van..anya erősködik így végül be veszem .

- Jó éjt nektek ! ~ mosolyog és kimegy .

- Le kéne tusoljak mielőtt össze esem a bogyotol.. ~ kicsit megszédültem,  majd a fürdőbe mentem ahova Liem és Hope követek .

Túlságosán elnyomott a gyógyszer így tényleg sietnem kellett.

- Baby..olyan szexi vagy.. ~ harap bele az ajkaiba ahogy végig néz rajtam.

Kiszállok és magamra terítem a törölközöm,  fogat mosók és bemegyek a keresni valami ruhát.

- Itt a pólóm,  ezt vedd fel . Olyan jól áll rajtad. ~ kérlel Liem, ledobom magamról a vizes törülközőt és felveszem a ruháját.

Hope próbált felugrani az ágyra de szegény folyton vissza esett . Felvettem és rá tettem majd én is bemásztam.

- Hideg van , le kéne menjek szólni anyáéknak hogy csináljanak valamit,  meg be kapnék valamit. Le jössz velem ? ~ köntösömet le akasztom és bele bujok .

- Rendben de szerintem a szőrgolyót is vigyük mielőtt itt fog vinnyogni.  ~ vakarja meg a fejét.

Bólintok és felkapom ugy megyek le vele .

- Sziasztok hát ti ? ~ kérdi anya csodálkozva ahogy meglát bennünket.

- Anya hideg van a szobába szerintem ideje lassan bekapcsolni a fűtést. ~ rakom le az új család  tagunkat a földre majd a hűtőbe nyúlok.

- Igen , apád már csinálja szívem. Hope ! Ne oda ne menj , gyere ide ! ~ felpattan és utána ered aki épp anyáék szobájába tart.

Pohárért nyúlok hogy öntsek egy kis tejet a nutellás kenyerem mellé,  úgy érzem zsibbad a kezem..ez nem jó jel ..

- Liem..tul gyorsan hat ez a szar..tudnál önteni egy kis tejet ? ~ kérem meg és leülök az asztalhoz .

- Aha , szívószál is kell gondolom . Tulajdon képpen miért kellett be venned? ~ érdeklődik.

- Dr. Mason úgy gondolja hogy lehet a mai illetve holnapi napon rohamom.. nem tudsz aludni Tracy ? ~ kérdem a lánytól aki épp a lépcsőn áll.

- Kicsit hideg van .. ~ ül le mellém,  bólintok és beleharapok a kenyérbe.

- Apa már dolgozik rajta . ~ válaszolom és belekortyolok a tejbe .

- Rossz , rossz kutya ! Ne néz így rám! ~ megcsóválom a fejem , anya túlságosán le szidta .

- Most nézd meg , sir.. gyere kis kutyám a gonosz néni biztos csak fáradt. ~ mosolygok anyára hogy ne vegye komolyan .

- Tracy drágám,  akartam kérdezni tőled hogy nem e bánnád ha le írnám az újságba a történeted? Persze nem a rendes neveddel . ~ ül le az asztalhoz .

- Ha szeretnéd akkor nyugodtan . ~ kicsit zavartba jött szegény.

- Mi fel megyünk aludni , jó éjt nektek ! ~ felállok és megkérem Liemet fogja meg a kutyát.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now