96. Karácsony este II.

1.1K 44 0
                                    

Liem.

Mindenki sír anyámmal együtt..jobb ha én most távozom...mellesleg valamit be kéne vegyek az újonnan érkezőknek is .

- Lara , öhm..Haza kell ugranom mert otthon hagytam valamit ~ hazudom neki.

- Aha ..na persze.. de siess vissza ! ~ tudja mikor hazudok..

- Rendben baby , szeretlek ! ~ megcsókolom és elhúztam a csíkot.

Fogalmam sincs mikor ajándékozunk de inkább elugrom értük mint hogy hoppon maradjak de előtte a plázába szaladok el.  Zárásig van egy órám ami semmire nem elég de valamit csak sikerül találni nekik ... Nem ismerem őket így még nehezebb lesz .. Vajon mi az ami jó lenne nekik ? Nyáron lesz az esküvőjük ha jól tudom , mi lenne ha kapnának tőlem egy hétre valahol nászutat? Teddy tuti bent van még és mivel Charlie barátja tuti segít majd !

- Teddy , kéne a segítséged sürgősen! ~ rohanok oda hozzá.

- Szevasz Liem , ezer éve nem láttalak már.  Miben segíthetek? ~ üdvözöl és egyből rátérek a lényegre.

- Tudod az van hogy a barátnőmnek haza utazott a bátya és nője és nem vettem nekik semmit..nyáron lesz az esküvőjük vagy mikor szóval egy hetes nyaralást szeretnék két ember részére ~ ő csak bólogat és a gépén keres valamit .

- Értem.  Mivel ismerlek téged és apad jó barátom így 40 % al olcsóbban tudom adni ha az jó neked ~ jobb mint ha semmim nem lenne ..

- Oke de valami normális helyet nézzél.. ~ válaszolom.

Kis idő múlva a kezembe ad egy borítékot.

- Ez tuti tetszeni fog nekik de ne bontsd fel ! Bízz bennem ! ~ felhúzom a szemöldököm mire mondja hogy nem vágna át engem de ha mégse lenne jó kicseréli ugyan ebben az árban.

Kifizetem majd haza rohanok a többiért és közben hívóm Larat aki nem veszi fel , hívóm mégegyszer de semmi.. kezdek ideges lenni.  Majd amikor fel veszi és hallom a hangján hogy sírt még idegesebb leszek . Kiderült hogy tálalt két macskát és elvitte dokihoz őket..Nem is ő lenne ha nem tette volna meg . Behajtok egy utcába hogy levágjam az utat és gyorsabban oda érjek.  Pont ahogy megálltam akkor jöttek kifelé,  úton azon aggodalmaskodott mi lesz az állatokkal...Felajánlottam neki hogy majd én haza viszem bár nem lakok otthon de majd megoldjuk valahogy . A többiek készültek az estére,  Olíviaek már kész voltak így mi is fel mentünk és készülődtünk. Harry valami puccos helyet kibérelt pár órára . Kiöltöztem a barátnőm kedvéért de nem volt túl sok kedvem ... Lara már kész volt mikor letusoltam és a szobába mentem . Gyönyörű volt , feszült rajta a ruha ami a mellénél kivágott volt , beindult tőle a fantáziám is ... Tuti ki akadna ha rá másznék és tönkre menne a tökéletes sminkje és haja ..  Felveszem a ruháimat és próbálok nem bele gondolni mit tudnék most vele csinálni..

- Gyerekek?! Kész vagytok ? Indulnunk kell ! ~ szól fel az apja .

- Gyere menjünk ~ harap bele a szájába huncutul .

- Ha haza jöttünk ebbe a ruhába foglak megdugni ~ súgom a fülébe és megcsókolom mire ő elvörösödik .

Mindenki kiöltözve ment kifelé az autokhoz. Az én kocsimmal jött Tracy , Lily és a barátnőm. Ethan a csajával ment a saját kocsijával. Aiden és Arielle úgyszintén,  Harry vitte Oliviat és az anyámat . Húsz perc alatt ott voltunk , nem volt nagy forgalom szerencsére.  A lányok odáig voltak a helyért bár  nem értem miért.. Lara addig nyaggatott míg nem táncoltunk és megkért hogy táncoljak Tracyvel is mivel neki nincs itt senkije .

- Örülnél mi ha Jack is itt lenne ? ~ viccelődők, ő meg mosolyogva bólint.

Fura volt , semmi beszólás,  csúnya nézés csak mosoly és bólintás.. Tánc után leültünk vacsorázni és úgy döntöttek a többiek hogy náluk adjuk át az ajándékokat. Milyen jó hogy végül elmentem értük.. Mindenki jól lakott majd kis idő múlva a kocsikhoz mentünk. Az úton azon gondolkoztam hogy kinek hogy adjam át a csomagot amit be sem csomagoltam csak egy egy zacskóba raktam őket,  Lara hangjára lettem figyelmes hirtelen .

- Liem! Jössz akkor vagy itt fogsz aludni ? ~ kérdi és közben a nyelvével az ajkait nyalja körbe..olyan szexi..

- Ja igen , csak ki veszem a cuccokat menj addig előre ~ bólint és beszalad a házba a többiek után.

A csomagtartóhoz mentem kivenni a cuccokat és majdnem elfelejtettem hogy a boríték a kesztyű tartóban hagytam , így előre mentem. Alig bírtam el annyi szatyor lett a kezembe hirtelen .

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now