Liem.
Lara kezd kiakasztani.. Nem tudom mi ütött belé.. Az egyik szünetbe szó szerint rám mászott és a szemével az új csajt kereste ... Tesin meg fel lökte csórit..
- Miért vagy féltékeny? ~ kérdem mikor már nem bírtam tovább elviselni a gyerekes viselkedését.
- Nem vagyok az ! ~ néz rám dühösen.
- Nekem nem úgy tűnik...~ rázom meg a fejem.
Utolsó óránk előtt oda mentem hozzá beszélni.
- Bocs Lara viselkedéséért..~ mutatok a barátnőmre aki úgy csinál mintha nem hallgatózna.
- Ssemmi baj .. ha gondolod beszélek apával hogy cseréljük, akkor talán nem érezné úgy hogy el akarlak venni tőle.. ~ ajánlja fel .
- Nem kell , elkell fogadnia hogy tanuló társak vagyunk . A mai nap nem nagyon fogok rá érni de holnap suli után neki állhatunk . ~ vonom meg a vállam.
- Ha jó neked akkor rendben ~ mosolyog majd Larat figyeli .
- Rendben akkor majd beszélünk ~ mondom neki és vissza megyek a barátnőmhöz.
- Kérlek ne tegyél úgy mint aki nem hallgatózott és nem lenne féltékeny! ~ szólok rá .
- Ha nem adnál rá okot ..~ kezdi el.
- Hallod is magadat ? Kérdezd meg a barátainkat a mai viselkedésedről! Nem fogok csak azért cserélni mert rád tört a féltékenység! Nem mászott rám és én se rá! Ugy tudom hogy veled vagyok , veled fekszem , téged duglak minden nap és veled kelek minden nap ! ~ akadok ki idegesen .
- Még nem mászott rád ~ fonja össze a kezeit .
- Tracy ! Amy! Lily és Jack ! Gyertek ide légyszíves! ~ szólok oda a többieknek.
- Mi az ? ~ kérdi Amy .
- Mi a véleményetek Lara mai viselkedéséről? Szerintetek van oka rá? ~ kérdem tőlük.
- Hát...kicsit goromba vagy az új lánnyal..de szerintem nincs okod féltékenynek lenni Lara ~ mondja Any neki és a többiek bólogatnak.
- Kösz.. Egy cseppet sem bírom őt! ~ vágja vissza és bemegy a terembe leülni.
Egymásra nézünk a többiekkel majd mi is követjük őt. Egész órán nem szolt hozzám egy szot sem, úgy látszik megharagudott rám. Nem tehetek róla hogy fáj neki az igazság..
- Most durcás leszel egésznap? ~ kérdem tőle óra után.
- Nem vagyok durcás! ~ vágja vissza .
- Nekem nem úgy tűnik... ~ motyogóm magam elé.
- Sziasztok... tudnátok segíteni? Apám még bent lesz egy ideig és reggel vele jöttem...nem nagyon ismerem a környéket..jar erre busz ? ~ kérdi tőlünk Allison .
- Van telefonod és interneted nem ? ~ válaszol neki flegmán a barátnőm...
Szegény lány elszégyellte magát , muszáj volt közbe szólnom.
- Ha gondolod haza dob téged Ethan ~ nézek rá a fiúra aki bólint.
- Persze , gyere nyugodtan haza viszünk. ~ mosolyog rá Amy is kedvesen .
Lara a szemeit forgatja amiért ennyire rendesek vagyunk.
- Ha nektek nem gond.. ~ kezd bele mire Ethan a fejét rázza.
- Gyere nyugodtan ~ mondja neki és megindulnak .
Én is elindulok a kocsi felé és nem foglalkozom a barátnőm pufogásával . Beinditom a kocsit és felhívom anyám.
- Szia fiam , végeztél? ~ kérdi tőlem.
- Igen , nemsokára ott vagyok csak haza dobom Larat. Sietek szia ~ rakom le , nem szeretek vezetés közben telefonálni.
- Hogy hogy haza dobsz ? ~ kérdi megsértődve.
- Ez is baj ? Anyámra is féltékeny vagy ? ~ végig az utat nézem de azért látom hogy bosszúsan néz.
- Nem ! Te bolond vagy ! ~ kiabál rám.
- Hát persze hogy az vagyok ...majd később beszélünk ~ álok meg a ház előtt.
- Ez most komoly Liem ? ~ kérdi, bólintok és ki száll az autóból és becsapja az ajtót maga után.
Mi ütött belé?? Az agyamra megy .
ESTÁS LEYENDO
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...