Liem.
Reggel arra ébredek hogy Lara öltözik. Tökéletes testén simul a ruhája , olyan szexy !
- Áh fent vagy ! Siess mert elkésünk! ~ szól rám és nyom egy puszit az arcomra .
Magamra húzom de ő ellenkezik , ránézek az órára és igaza van össze kell kapnom magam .
- Liiieeeeeem! Elfogunk késni! ~ kiabál felfelé és már nyitom is az ajtót.
Olyan gyönyörű ebbe a fehér ruhába főleg ahogy rásüt a nap . Bár kicsit rövidnek találom!
- Rád fogok mászni Lara ..~ nyöszörgöm neki és a lábát markolom .
Kacag rajtam és megcsókol. A suliba minden nyomorék őt nézte, legszivesebben mindenkinek neki mentem volna de csak az egyiknek bírtam aminek a következménye az volt hogy egy órával tovább bent kellett maradnom. Amikor végre haza engedtek hívni kezdtem Larat de hiába..Nem vette fel a telefont . Smst írtam de arra sem reagált, az udvaron is megnéztem de ott sem volt úgyhogy felhívtam először Amyt a barátnőjét.
- Háló Amy ? ! ~ kérdem idegesen tőle.
- Liem ? Mi az ? Baj van ? ~ kérdi tőlem.
- Veled van Lara???? ~ teszem fel a kérdést.
- Nincs , úgy volt hogy megvár téged. ~ válaszolja majd kinyomom mielőtt bármit is mondhatna .
Felhívom a testvérét hát ha ő tudja .
- Csá Ethan ?! Lara veled van ? ~ nehezen veszem a levegőt.
- Liem ? Nincs , baj van ? Lehet Amyvel van ! ~ kezd ő is megijedni .
- Előbb beszéltem vele és azt mondta hogy itt maradt hogy meg várjon de itt nincs és nem is tudom elérni! ~ kiabálom, nem tudok lenyugodni , bele verek a kocsimba az idegtől.
- Mivan ? Felhívom anyáékat várj meg , ki megyek ! ~ utasit, hova tudnék menni ?
Felhívom anyáékat is hátha oda ment de ők is ugyan azt mondják, elborul az agyam és a közelembe levő kukát rugdosom amikor Ethan jön és lefog . Pár perccel később megjelenik Amy , Lara szülei és az én családom is Maryvel .
- Liem , le kell nyugodnod ! Így nem fogunk többet megtudni ha közben elvisz a rendőrség! ~ kiabál apám.
- Olívia! Mond hogy beszeltél vele ! ~ sírok de ő megrázza a fejét és megölel.
A francba ! Mindenki őt hívogatja de semmi nem történt.
- Körbe telefonálok az osztályba hátha valaki tudd többet mondani ..hátha valaki látta őt..~ csuklik el a hangja Amynek.
Már a hatodik osztálytársunkat hívja mikor nem egyből rakja le .
- Mikor láttad David ?! Fontos ! Mi? Komoly ? Köszi! Nem ! Liem most jött ki nemrég! Szia ! ~ nyomja ki .
- Mit mondott ? ~ kérdi tőle Ethan.
- Valaki kocsival ide jött és elkezdett vele beszélgetni majd veszekedést látott de azt hitte hogy Liemmel veszekszik és nem akart közbe avatkozni.. ~ hajtja le a fejét majd sírni kezd.
Na neeee! Nem lehet ! Megölöm aki ezt tette !
- Liem.. próbálj lenyugodni ..~ fogja meg a kezem Mary .. tényleg..Hol van Joe?
- Mary..Hol van az idióta barátod?! ~ kiabálok rá idegesen .
- Dolga van azt mondta ..~ mondja halkan , hozzá van szokva hogy mindig ezt mondja de nekem ez nem elég!
- Mikor volt ez ?! ~ nagyon remélem neki hogy nincs köze hozzá!
- Nem tudom.. úgy másfél órája körülbelül..de hogy jön ide Joe ? ~ kérdi remegő hangon .
- David? Bocs .. figyu mikor volt körülbelül..az amit mondtál? ..~ telefonál Amy , tudta ő is és Ethan is mire gondolok . - A rohadt életbe! Bocsi és köszi szia ! ~ járkál össze visssza , megőrjít!
- Mivan Amy ?! Mond már! ~ szólok rá.
- Egy órája, kicsivel több mint egy órája..~ válaszolja és mindenki tudta kivéve a nővérem hogy miről is van szó.
- Hívd fel! ~ kiabálok Maryvel .
- Mi bajod van ? Minek hívjam fel? ~ kérdi tőlem sírva.
- Mert a te rohadt elmebeteg csávód volt itt ! Ha meglátom és megtudom hogy hozzá ért.. Nem fogsz érdekelni! ~ leszarom ha megsértődik!
Elkezdi hívni de csak csöng és csöng..
- Nem veszi fel.. Miből gondolod hogy ő volt ?! ~ esik nekem sírva..
- Hello David, ide tudnál jönni az iskolához? Most ! ~ utasítom, ha tényleg ő volt az hamar kiderül.
Tíz perc múlva ide ért, rájött hogy nagy a baj..
- Mutass egy képet róla! ~ utasítom a testvérem, aki elsőre habozik majd elkezd keresni a telefonján.
- Ő volt az ? ~ kérdezem Davidet aki nem mer biztosat mondani mivel messziről látta és így is azt hitte hogy én vagyok.
Fel mentem a közösségi oldalára és néztem egy olyan képet ahol a kocsijával van , ha a kocsit felismeri az is jó!
- Igen ez a kocsi volt haver ..
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...