Lara.
Gyorsan haza dobtuk Jack táskáit és a suliba hajtottunk . Ez idő alatt kiderült hogy ő is oda van a tetoválásokért, a családjával New Yorkban élnek van két lány testvére akik ikrek és a húgai , van két öccse akik szintén ikrek és van egy bátya,jó nagy a családja. Volt egy barátnője akivel a napokban szakítottak és most egy darabig nem szeretne senkit se .
- Na és veled mi a helyzet Lara ? ~ kérdi kíváncsian tőlem.
- Hát.. mostanában sok minden történt velem.. két hulye gyerek behurcolt a kocsijába és...próbáltak rávenni hogy könyörögjek a kamerába amit a bátyámnak és a barátomnak szánnak stb..aztán rohamaim lettek..a roham alatt a barátomat hibáztattam és szakítottam vele, tegnap jöttem ismét először suliba ami katasztrófa volt. Röviden ennyit rólam. Szóval ha lehet kerüld a testi kontaktust mert van hogy még..rohamom van..anyáék ki voltak akadva és alig engedtek vissza az iskolába. Van egy nagyon jó barátnőm aki kiskorom óta mindig velem van , a bátyámmal jár most de úgyis mindjárt megismered . ~ fejezem be dadogva .
Mikor kiszállunk Amy és az ő lakótársa már ott álltak, felém futott és láttam hogy Ethan morog magában.
- Amy szeretném bemutatni nektek Jacket aki nemrég szállt le a repülőről. New Yorkban lakik a nagy családjával, Jack ő Amy és az ő csere diákja. ~ mutatom be mindenkinek .
- Nagyon örülök! Amy vagyok és ő Isabella, Isabella ő itt a legjobb barátnőm Lara , a pasim Ethan és Jack .~ lelkesen mutat be mindenkit aztán be megyünk az órára.
Őt kerestem a szemeimmel a sok új diák között akik csak ideiglenesen vannak itt , végre megtaláltam. Egy lány ült mellette ...szóval ő lakik majd vele..görcsbe rándult a szívem és leültünk a szokásos helyünkre. Iszonyú lassan telt az óra és unalmas is volt , Jack a székemre tette a kezét és úgy mutatta meg hogy kell megoldani a feladatot , végig Liemet figyeltem . A tekintete ránk szegődött és lenézőn méregette a pad társam. Óra után kifelé valaki megfogta a kezem és ettől kicsit megugrottam. Liem volt az ...
- Megijesztettelek? Ne haragudj ... muszáj veled beszélnem Lara..~ számat nézte egyfolytában.
Kívánna engem ? Mert én őt nagyon ! Bólintok és oda szólok az új lakotársnak.
- Jack , ő Liem a barátom..akit meséltem ~ mutatom be zavartan .
- Menj Amy után nemsokára én is megyek ~ fejezem be.
Üdvözli őt de Liem csak méregeti és biccent a fejével hogy menjen már.
- Barátod...Nem tetszik nekem ez a fiú! ~ jelenti ki mogorván.
- Tudod hogy nemrég tudtam meg hogy fiú jön hozzánk, annyi minden történt és én nem gondoltam erre a hülyeségre.. anya próbált telefonálni a titkárságnak hogy cseréljék ki lányra az állapotomra hivatkozva.. azt mondták hogy ez nem így megy de próbálnak megoldást találni. Nekem se tetszik az a csaj akivel lakni fogsz főleg hogy azt álmodtam hogy egy barna hajú lánnyal csókolózol ~ szalad ki a számon hirtelen , a francba !
Nevet , újra látom a nevetését ez egyszerűen csodálatos..
- Te tényleg azt hiszed hogy más kellene nekem?! ~ szid le de még mindig mosolyog .
Bólintok és elszégyellem magam , nem tudom miért mondtam el.. Az udvaron ott volt mindenki , Tracy azzal a csajjal beszélt akivel Liem fog lakni . Idegesített hogy nem tudtam miről beszélhetnek.
- Szerinted Tracy forral ellenem valamit ? ~ mutatok feléjük, oda néz és megvonja a vállát.
- Pasz. De remélem hogy nem ! Különben repül az utcára a csaj!~ Ölel meg a többiek előtt, jó érzés volt de valahol úgy éreztem így akarja Jack tudtára adni hogy ne próbálkozzon nálam. Tipikus ..
- Liem drágám, ugye nem zavar hogy egy száll bugyiba szoktam flangálni otthon ? ~ kérdi de közben engem figyel .
Azt hiszi hogy érdekel engem?
- Ha az utcán akarsz aludni akkor hajrá! A házamban bő ruha viselete kötelező! Nem csinálsz az otthonunkból kurva barlangot! ~ szidja le és jobban megölel.
A csaj csak lesett majd mosolygott, Tracy szeme az idegtől szikrákat szórt. Jack a száját takarva nevetett , Amy helyeselte és Isabella..ő nem értette az egészet.
Jack Gelbero
Isabella Roy
Lili Morton
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...