Liem.
Mit képzel magáról ez a gyökér?! Ide jön és fel piszkálja amikor így is küszködik! Idegesítő ahogy ott áll és azt hiszi bármit megtehet !
- Takarodj innen Conor ! ~ üvöltök rá és érzem az adrenalint túltengést bennem .
- Különben? ~ húzza fel a szemöldökét és felakar húzni.
- Húzz el innen vagy megöllek! ~ kiabálom neki ismét remélem veszi a lapot és eltakaródik!
Nevet. Mi a francért nevet ?! Kifog hozni a a sodrómból és tényleg neki megyek ! Neki támaszkodik a koszos falnak és zsebre rakja a kezeit .
Mi az ördög van ezzel ? Minek jött egyáltalán? Nem érdekel! Nem fogja még jobban tönkre tenni! Most már nem ! Megindulók felé amikor hirtelen Lara elém ugrik lehajtott fejjel .
- Ne csináld.. erre játszik..emlékezz mit kértem tőled...mit kértem ha kiengedik őket.. ~ halkan motyog szomorúan.
Felhajtom az arcát és látom hogy sír. Na neee! Kikerülöm és a rohadék felé futok.
- Ha..ha hozzá érsz sose bocsátom meg neked ! ~ kiabálja zokogva utánam.
Megtorpanok és hátra pillantok . Földön térdel a fehér nadrágjában és úgy zokog , istenem ...a francba ! A rohadt életbe! Vissza akarok menni hozzá de az a hülye Conor nekem jön. A fülemben csengenek Lara szavai.. ha hozzá érsz sose bocsátom meg neked ! Vajon komolyan gondolja ? Hagyom hogy üssön és nem ütök vissza majd lesz ami lesz .. Harry fut oda hozzánk és szedi le rólam a barmot . Letörlöm az orromat és felsegítem Larat.
- Nem nyúltam hozzá..~ suttogom neki , engedelmeskedtem pedig ki akartam nyírni...
- Köszönöm! ~ ugrik a nyakamba .
Úgy hiányzott ez az érzés.. tudom hogy nem tart sokáig..ezért próbálom kiélvezni és magamhoz húzom szorosan . Az anyja is oda ért hozzánk és próbálta elállítani a vérzésem.
- Jól vagyok Olívia..ez csak vér...~ húzom el a szám.
A lánya nagyobb figyelmet érdemel most mint én. Megjelent a rendőrség is és letartóztatták Conort újra.
- Anya jól vagyok ! Komolyan ! Nem jött rám a roham .. beszélnem kell Liemmel és Daviddel is.. Még nem köszöntem meg neki ~ vallja be szégyellve az anyjának aki csak bólint egyet és arrébb megy .
Az osztály többi tagja épp akkor ért a buszhoz amikor Olívia arrébb ment .
- David..még meg sem köszöntem neked..köszönöm hogy segítettél! ~ öleli meg sírva.
Vajon most könnyebb neki ? Vigyorogva jön Tracy mint akit az imént dugtak volna meg .
- Hé! Normális vagy ?! Ide hívod azt az őrültet?! Mi a fasz bajod van ? ~ kapom el a kezét és ordítozok vele.
Mindenki engem néz de nem érdekel!
- Hűha.. még a végén beindulok annyira erőszakos vagy ~ kacsint rám ez a hülye kurva .
- Beteg ribanc vagy ! Az a szerencséd hogy nő vagy ..illetve ahoz hasonló! ~ Vicsorgok rá és elengedem a kezét.
Lara felé veszem az irányt aki kidülledt szemekkel mered rám.
- És ha én hívtam akkor mi van ? Nem halt bele ! Megjátssza magát a hülye ribanc ! Megérdemelte ! ~ ahogy be fejezte akkora pofont kapott Laratol hogy csak lestem .
- Megérdemeltem?! Áruld már el légyszíves hogy miért?! Egy büdös szot sem szóltam hozzád soha ! Miért utálsz ennyire ?! Mit ártódtam neked ?! ~ üvölti hadonászva, Tracy is lesokkolt egy pillanatra .
- Nem mondod komolyan ugye ?! Semmibe vettél állandóan, pedig óvodás korunk ota ismerjük egymást! Úgy csinálsz mitha egy átkozot porcelán baba lennél! Ha jön egy kis akadály, egy kis veszekedés könnyebb arrébb dobni a dolgot és nem foglalkozni vele ! Azt hitted hogy én vettem el a hülye barbi babád holott a bátyád volt és többet nem játszottál velem , nem szóltál hozzám csak ha nagyon muszáj volt ! Ugyan ezt csinálod Liemmel is ! ~ ez a lány tényleg nem normális...egy barbi miatt volt az egész?
Itt ordibál mint egy dedós..
- Elég legyen már ! Ha téged ért volna hasonló trauma te se tudnál a palidra nézni! Hagyd békén! Nem vagytok már óvodások, nincsenek barbik! Bele se gondoltál abba mit okozol ezzel ! Menj orvoshoz hülye ribanc ! ~ megfogtam Larat és Amyt a kezüknél fogva és magammal húztam őket Olívia kocsijáig!
Szarok rá ha igazolatlant ír be a hülye nő is !
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...