Lara.
Eljött a nap amitől féltem...igazából a döntéstől rettegtem attól hogy ismét látom őket hosszú idő után. Conor egyszer felbukkant és az érkezése szerencsére nem okozott rohamot. Elkell készülnöm...igaz hogy mégcsak hajnal 5 óra van ..de nem bírok tovább aludni...ránézek az én alvó barátomra aki olyan édes hogy egy pillanatra elfeledkeztem a tárgyalásról. Órákig tudnám bámulni míg fel nem kell ,de ezt nem tehetem . Elmegyek fürödni, a meleg víztől az egész fürdő párás lett annyira hogy alig kaptam levegőt. A törölközőmért nyúlok és kinyitod a pici ablakot . Hideg van és esik az eső is .. Rosszul indul a nap úgy érzem..fogat mosók, kifésülöm a hajam és vissza megyek a szobába. Felöltözöm és a tükör elé ülök. Kifestem magam és be göndörítem a hajam , miközben készülődtem és zenét hallgattam fülesen keresztül, észre sem vettem hogy Liem már fent van .
- Oh..felkeltettelek? ~ kérdezem és oda megyek hozzá.
- Nem, csak tudom mennyire fontos ez a nap neked és elkell készülnöm nekem is . ~ tur bele a hajába és a fürdőbe megy .
Lemegyek a konyhába egy kávéért amit nagyon ritkán szoktam csinálni , de most úgy érzem muszáj. Anya épp akkor főzte le amikor oda értem.
- Jóreggelt drágám, öntsek neked is? ~ kérdi ásítva mire bólintottam.
- Jó reggelt mindenkinek ! Lara olyan rossz érzés hogy nem tudok veletek menni, úgy érzem ott a helyem ...~ szól hozzám Tracy aki Lilyvel és Ethannal együtt jött le az emeletről.
- Semmi baj , a suliba a helyed . El ne felejtsétek leírni a füzetembe a feladatokat jó lányok? ~ tegnap este át vittem Tracynek a füzetem hogy bele tudja írni a fontosabb dolgokat .
- Nem fogjuk , drukkolunk ! ~ mondja Lily és leülnek reggelizni .
Pár perccel később már indultak is , esernyővel a kezükben. Tehát még mindig esik..
- Siess vissza Ethan ! ~ apa mint mindig az újságot lapozgatja és a reggeli kávéját iszogatja .
- Oké! ~ a bátyám felkapja a kocsi kulcsokat és már mennek is .
- Sziasztok , anyáék a konyhába vannak . ~ hallom Ethan hangját az ajtóba.
Amelia, Charlie és Mary léptek be üdvözölve minket majd leültek hozzánk a nappaliba , Liem is a lépcsőn jött lefelé.
- Nagy nap a mai ! Áh Liem , jól állnak rajtad az öltönyök. ~ dicséri meg az anyja így rejtve el a félelmét.
Ránéztem és mosolyra húztam a számat de ő úgy nézett rám a szemeivel hogy tudtam nem szabad megszólalnom. Átvettük újra ki mit fog mondani , a bátyám a végére ért vissza de nem sok mindenről maradt le . Anya , apa , Ethan egy kocsival mentek, Olívia, Charlie és Mary egy másikkal én meg Liem úgyszintén. A bíróság előtt ott volt David és az apja , az orvosom és a pszichológusom is . Mindanyian ránk mosolyogtak . Ahogy közelebb mentünk hozzájuk akkor érkeztek meg Conorek szülei is, akik már nem mosolyogva néztek inkább mint akik ölni akarnának... A tárgyaló teremben elkezdtem izgulni és éreztem hogy remeg a lábam is . Ahogy a bíró megjelent mindenki felállt és ahogy ő leült úgy ülhettünk le mi is . Ismertették miért is vagyunk jelen , majd behívatták a testvér párt . Elsőnek Joet szólították, ahogy leült velem szembe gúnyos mosollyal nézett és kacsintott rám. Éreztem ahogy a testem remegni kezd egyszerűen nem bírtam uralkodni felette.. Olívia felállt és oda ment hozzá.
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...