24. Első nap az iskolában

3K 97 0
                                    

Lara.


Csörög az ébresztőm. Kinyitom a szemem és kinyomom , olyan izgatott vagyok . Végre iskola , első nap, újra látom Amyt . Felkelek, lefürdök és rendbe teszem magam a hajamat be göndörítem egy kis smink és kész is vagyok.  Boldogan megyek le és érzem a finom rántotta illatát. Eszek egy pár falatot elköszönök a szüleimtől és már kint is vagyok az utcán. Ethan már várt a kocsiba úgyhogy gyorsan bepattantam és pár percel később megérkeztünk a sulihoz . Amy a parkolóban várt rám Carlossal,  kiszálltam a kocsiból és feléjük rohantam .

- Ammyyy ~ ölelem meg kiáltva, olyan boldog vagyok hogy újra látom.

- Laraaaa , végre itt vagy !! ~ ujjong ő is majd Carloshoz fordulok.

- Szia Carlos , rég láttalak,  milyen volt a nyarad? ~ kérdezem tőle kedvesen .

Elmeséli milyen unalmas volt de szerencsére hamar eltelt .

- Csáó Amyke ~ jött oda a bátyám köszöni majd kezet fogott Carlossal .

Siettünk be órára nehogy elkéssünk,  annyian voltak hogy mire a terembe értünk már majdnem becsöngettek. Amíg vártunk Mr. Byrnere az osztályfőnökre addig elmeséltem a barátnőmnek a Barcelonai nyaralásom,  részletezve amennyire bírtam,  elmeséltem neki hogy egy srác hogy rontotta el az egészet.

- Jó reggelt mindenkinek ! ~ töri meg a beszélgetésünket Mr. Byrne.

- Szeretném be mutatni az új osztálytársatokat , Liem Taylort! ~ ahogy az ajtó felé nézek és meglátom őt, hirtelen megáll a világ.

  Mit keres itt ? Ez valami rossz vicc akar lenni?
Úgy érzem megfagy bennem a vér,  rám néz Amy kérdően.

- Ő az a srác..~ nyögöm ki , rá néz majd rám és hangosan kimondja azt amit nem kéne!

- Lara de hisz ő helyes ! ~ na neeee,  most mindenki minket néz , engem néz mindenki !

Még ő  is .. próbálom takarni magam hogy ne vegyen észre de nem jött össze..Leül egy székre és engem néz..

Miért? Talán erről lehetett szó amikor apa Charlieval beszélt? Talán meg kellett volna kérdezném

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miért? Talán erről lehetett szó amikor apa Charlieval beszélt? Talán meg kellett volna kérdezném.. Próbáltam nem rá figyelni és vártam hogy vége legyen az órának. Elővettem a telefonom és írtam egy smst.

- Liem itt van a terembe!! 
Írom Ethannak .

- Mit keress ott? Mindjárt csöngetnek ne írj!
~ válaszolja és elrakom a telefont .

Utolsó egy percben össze szedtem a cuccom megfogtam Amy kezét és ahogy megszólalt a csengő már fel is pattantam magammal rántva barátnőm.

- Amy,  kicsit hangos voltál! ~ tudatom vele bosszúsan.

- Igen , bocsi . Olyan szép zöld a szeme ~ kezdi el .

- Tudom ! De tönkre tette a nyaralásom állandóan sértegetett!! ~ tudatom vele és jött is a bátyám persze nem egyedül hanem vele ..

- Lányok ! Nézzétek ki van itt? ~ viccelődik mintha nem tudnánk.

- Liem ? Mit keresel itt? ~ kérdezem tőle.

- Oh,  azt hittem mondta Harry de ezekszerint nem.. Ide költöztünk és ide kellett be iratkoznom .~ mondja nyugodtan.

- Szia , én Amy vagyok ~ mutatkozik be a barátnőm én csak forgatom a szemem és nem kellett sokat várnunk hogy ennél is nagyobb katasztrófa történjen.. Catrin jött oda hozzánk.

- Áh nicsak kik vannak itt , úgy hallottam szakítottatok ~ vigyorog kárörvendően.

Ez volt az utolsó csepp a pohárba!

- Kell ? Vigyed ! Leszarom mit csinálsz csak tűnj már innen el !! ~ majd megfordulok és kimegyek az udvarra .

Amy kikerekedett szemekkel nézett rám és utánam szaladt , a bátyám fütyült egyet és nevetett Catrin tátott szájjal nézett utánam majd vissza fordult a fiúkhoz.  Első nap rövidített órák voltak és csak 3 óránk volt így nem kellett sokáig tűrnöm sem őt sem Catrint. Mikor az utolsó óránk is vége volt elköszöntem Amytol és gyalog indultam haza.

- Lara kérlek várj már meg! ~ hallom mögöttem Liemet ..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now