28. Liem és én II.

3.1K 95 0
                                    

Lara.

Reggel mikor felébredtem Liem ott aludt mellettem . Szóval nem álmodtam, igaz volt minden . Ezt a fejfájásom is alátámasztotta, fel keltem és kimentem a fürdőbe megmosni az arcom . Korán keltem ahoz képest hogy szombat van de, ha már fent vagyok lefürdök és fogat is mosok.  Próbáltam halk lenni hogy ne keltsem fel Liemet . Visszatérve megnyugodtam ,mivel még mindig aludt . Le mentem a konyhába egy pohár vízért és gyógyszerért, Ethan is fent volt már.  Vajon mikor jött meg ?

- Szia ~ köszönök oda
.
- Mit csinálsz lent ? ~ kérdi suttogva , minek suttog ?

- Öhm..itt lakom ? Lejöttem inni meg kell egy gyógyszer,  te ? ~ tuti hogy nem egyedül jött.

- Igaz , bocs . Én is ugyanazért jöttem Amynek ~ na szép...

- Ittvan Amy ? ~ csodálkozom és már én is suttogok.

- Itt van Liem ? ~ gúnyolódik velem.

- Miből gondolod ? ~ próbálok póker arcot vágni.

- Ott áll mögötted,  csá Liem ! ~ vigyorog , na persze biztos blöfföl.

- Csá Ethan , milyen volt a buli ?  ~ ez most komoly ?? Ahogy meghallom ki esik a kezemből a víz.

- Ügyes vagy Lara , akkor tudtam mikor haza jöttünk.  Zárva volt az ajtód ~ röhög még mindig , majd kikerül engem és felmegy Amyhez.

- Szia..~ szólal meg Liem

Hátrafordulok és rámosolygok , keresek egy rongyot és fél törlöm a vizet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hátrafordulok és rámosolygok , keresek egy rongyot és fél törlöm a vizet .

- Itt vagy ~ odamegyek és ránézek.

- Mondtam hogy nem megyek sehová butus ~ beletúr a hajába és megcsókol.
 
- Mi most..akkor..? ~ kérdezem de forgalmam sincs hogy fejezzem be ..

- Szeretnéd? ~ kérdi és felültet a konyha pultra .

Bólintok és magamhoz húzom.

- Mit mondunk a szüleinknek? ~ eszembe jutott hogy a nyaralásról azért mentek ek mert mi vagyis én sírtam..

Elszomorodtam , mi lesz ha újra megbánt? ..

- Majd szólunk nekik és ne aggódj nem foglak megbántani  ~ nyugtat meg mintha tudná mire gondolok.

- Éhes vagy ? ~ ölelem meg és a szemét nézem.

- Igen egy kicsit .~ vigyorog és le emel a pultról.

Csörög  a telefonja előveszi és nevet .

- Hello anya~ nevet édesen.

- Szia szivem , hallom boldog vagy . Milyen volt az estéd ? ~ Amelia mindig olyan kedvesen tud beszélni.

- Jó,  nektek ? ~ vigyorog rám huncutan .

- Nékünk is de haza felé tartunk , végül elmarad a konferencia , otthon vagy? ~ elmondja hogy itt van ?

- Az nem jo , Larával vagyok náluk ~ rám néz és rájön ezt nem így kellett volna közölnie és bocsánatkérön néz rám.

- Laránál? Hogy hogy ? ~ kérdi izgatottan

- Mikor értek haza ? Majd akkor megbeszéljük ~ próbálja lerázni az anyját.

- Ha ott vagy, akkor oda megyünk és nemsokára ott vagyunk ~ egymásra nézünk és fel a többiekre.

- Oke , most le kell raknom ~ nyomja ki és rám néz.

- Szerinted a nemsokára mire elég? ~ beleharap a szájába és megcsókol.

- Szólnunk kéne Ethannak hogy mindjárt itthon vannak ~ lerakom a tojást a kezemből.

Csörög az én telefonom is , anya hív..

- Szia anya ~ próbálok úgy tenni mint ha nem tudnám mivan .

- Kisasszony! Most halom Ameliatol a nagy hírt! Gratulálok és remélem holnapra nem vesztek össze! ~ ez most jó vagy rossz ?

Azért a hangján  hallani hogy jó a kedve .

- Anyaa! Mikor jöttök?~ Nem telefon téma szerintem..

- Úgy körülbelül 10 perc és otthon vagyunk,  vigyünk valamit? ~ ránézek a tojásra és az időre.

- Igen az jó volna de most lerakom puszi ~ így legalább pár percet nyertünk.

Felszaladok a lépcsőn berontok a bátyámhoz.

- Ethan ! Anyáék mindjárt itthon vannak 10 - 15 perc ! ~ Úgy néznek rám mint egy őrültre..

Kissé túlzásba estem,  melyiken csodálkoznak majd jobban Ethan - Amy vagy Liem és én?

- Szia Lara hallom össze jöttetek Liemmel~ vigyorog rám , akaratlanul is elpirultam .

- Jó összeszedjük magunkat na kifelé! ~ lök kifelé az ajtón,  barom ..

Örüljön hogy szóltam! Kéne kérjek egy polot Liemnek, ahj most kopoghatok ismét..

- Bocs .. adnál egy pólót? ~ kérdezem csukott szemmel .

- Hülye ! Menj oda és nézz egyet ! ~ forgatja a szemét rám.

Valami feketét akarok , az olyan Liemes. Feltúróm a szekrényét és végre találtam egy feketét.

- Kössz ~ szaladok ki .

Lementem de sehol nem találtam őt,  vissza futottam az emeletre be a szobámba és mikor láttam hogy az asztalom előtt áll és nézegeti a képeimet megnyugodtam .

- Hoztam neked egy pólót..Mivel a tied rajtam vann. ~ megyek oda hozzá  és a kezébe adom.

- Neked adom ,rajtad jobban áll ~ magához húz miközben alaposan végignéz rajtam ,majd megfogja az arcom és megcsókol.

- Lara..végre az enyém vagy..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now