20. Utolsó nap vele

3K 102 1
                                    

Lara.

Az éjszaka sokszor felkeltem valamiért, rosszul aludtam 6 órakor úgy döntöttem nem alszom vissza hanem nyomom a telefonom majd készülődök. Mire kész lettem rá jöttem ez az utolsó napunk velük, vele .. Legyek kedves ? Na persze ... Tűrjem hogy bunkó velem ? Biztos hogy nem ! Kilépek az ajtón ő is pont akkor jött ki , menjek el mellette ? Köszönjek? Majd jön magától.. Amelia és Charlie is épp akkor jöttek ki a szobából.

- Jó reggelt Lara ~ köszönnek kedvesen .

- Jó reggelt nektek is ~ mosolygok rájuk mire oda értem.

Liem fel néz rám , biztos azt hitte neki is szól ezért rám mosolygott. Fehér pólót viselt és mályva színű öltönyt viselt a haja mintha kisebb lenne .. Kínosan éreztem magam köztük, reménykedtem hogy valaki még jön és nem kell egyedül lifteznem velük de tévedtem. Földszintre érve csodálkozva látom hogy mi vagyunk az elsők , Amelia és Charlie a recepcióhoz mentek beszélni egy hölggyel a csomagjuk miatt. Leültem a fotelre várva a többieket és persze Liem velem szemben ült, engem nézett a zöld szemével, jöjjön már valaki ! Elővettem a telefonom és felléptem a közösségi oldalamra hátha látok valami érdekeset. Amy osztott meg egy képet amin ketten vagyunk azzal a szöveggel hogy

" Hiányzol!!❤😭"

Nekem is hiányzik, hozzászólok és mosolygok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nekem is hiányzik, hozzászólok és mosolygok .

- Min mosolyogsz ? ~ kérdi csendesen Liem tőlem.

- Amyn ~ válaszolok rá se nézve, anyáék pont akkor csatlakoztak .

Reggeli közben mindenki arról beszélt hogy milyen jó volt a nyaralás kivéve hármunkat. Ethan a szemét forgatta , Liem beletúrt a hajába én meg piszkáltam a reggelim . Mikor úgy döntöttünk elég volt a reggeliből Liem egyből eltűnt míg a szülei a mieinkkel beszélgettek a társalgóban.

- Felnőttek és mindjárt sírnak ~ ráncolja a homlokát a bátyám én csak nevetek , igaza van .

- Nékünk egy óra múlva elkell indulnunk ~ jön oda hozzám Amelia mosolyogva majd megölel.

- Tudom Nem könnyű de ..mégis..beszélnél utoljára vele ? ~ teszi fel a kérdést.

Pont hogy nem akartam de olyan kedves az anyja hogy nem tudok nemet mondani neki..

- Persze , mindjárt felmegyek hozzá ~ nyugtatom meg mire ő ismét megölel majd megköszöni.

Charlie is odajön hozzánk kezet fog Ethannal majd megölel engem.

- Jó volt találkozni veletek , remélem még látjuk egymást ~ mosolyog ránk, nincs bajom velük csak Liemmel ezért bólintok és ismét megölelem.

Ránézek Ameliara és elszánom magam hogy beszéljek a fiukkal. A liftnél azon töprengek hogy mit mondjak neki de sajnos nincs sok időm agyalni rajta , a szobájához érek és kopogok .

- Mindjárt megyek Anya!!~ kiabál kifelé, miből gondolja hogy az anyja kopog..

- Lara vagyok ~ szólalok meg végül nehezen . Nem jön válasz, most mit csináljak? Nyitódik az ajtó és velem szemben áll..

- Én csak jó utat akartam kívánni ~ hadarom gyorsan a földet nézve.

- Értem.. köszönöm.. Lara én tényleg sajnálom ~ kér bocsánatot tőlem és az arcomhoz próbál érni mire én hátrálok.

- Anyukád mondta hogy jöjjek és beszéljek veled.. Szóval minden jót neked Liem ~ ismerem be és a szemébe nézve csalódottságot látok, bólint majd megfordulok és be megyek a szobámba, nagy levegőt veszek és bezárom az ajtót.

Nincs kedvem le menni , megtettem amit kellett . Majd anya úgyis szól ha elmentek . Kimegyek az erkélyre friss levegőért és leülök a székre, bedugom a fülesem és hallgatóm a zenéimet. Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el , körülbelül 8 számot hallgattam meg , csörögni kezdett a telefonom . Anya hívott .

- Lara nemsokára el megyünk ebédelni, Ameliaek már elmentek .~ hallom anya hangján hogy kicsit szomorú.

- Rendben nemsokára akkor megyek ~ válaszolok majd lerakom .

Bemegyek a szobába lerakom a telefont és észre vettem egy papirt az ajtónál becsúsztatva. Oda megyek, felveszem és elkezdem olvasni .

Kedves Lara!
Nem tudom miért írok neked !
Soha nem szoktam , senkinek sem!
Tudom hogy gyűlölsz és megértelek!
Remélem egyszer megbocsátasz nekem és ígérem nem leszek bunkó sem !
Amikor bekopogtál azt hittem magadtól jöttél, de amikor mondtad hogy anyám küldött mérges lettem , nem szeretem mikor beleszól az életembe! Mindegy .. vigyázz magadra!
Szia!

Liem levele meglepett és bűntudatodat éreztem hogy elárultam neki nem magamtól jöttem.. Lementem és mindenki lent volt, fura volt hogy ők már nincsenek ott . Ebéd után el mentünk vásárolni a városba , vacsorára értünk vissza ami elég csendesen telt el és persze gyorsan is. Fáradtak voltunk így nem csináltunk más programot mindenki felment és lefeküdt aludni.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now