Lara.
- Meg jöttünk!~ kiáltja Tracy .
- Sziasztok ! Gyertek , csak vegyétek le a csizmátokat. ~ hallom anyát.
Kimegyek a konyhából és látom Liem vissza jött, túl tengett bennem az adrenalin és a nyakába ugrottam .
- Babyy , megfojtasz így. ~ súgja a fülembe.
Leszállok róla és a kezét fogva húzom bentebb .
- Lara , mondanom kell valamit. ~ húz vissza és meg vakarja a fejét.
Ahjaj..nagyon komoly arcot vág. Úgy döntök inkább leülök a székre.
- Tudod ..ki vittük a reptérre Jacket , Tracyt megkértem jöjjön el velem vásárolni és a cuccokkal haza mentünk de az ajtóba állva kiderült hogy az exem a szomszédba költözött a családjával..Búnkon beszélt Tracyvel , de kiosztottam , nehogy má úgy beszéljen a húgommal! Közöltem vele van barátnőm és hogy akadjon le rólam. ~ fejezi be és lerakja az asztalra a táskáját.
- Eléggé beképzelt egy csaj ! ~ húzza fel a szemöldökét Tracy .
- Valóban? Értem. Hát az én testvéremmel senki sem beszélhet lekezelően! Bárki is legyen az! ~ háborodok fel .
Fel indulok az emeletre hogy átöltözzek és átmenjek hozzájuk.
- Most meg hova mész? ~ kérdi tőlem Liem .
- Öltözni! ~ vágom rá és már a szobámba is vagyok .
Nem vagyok féltékeny, de ami az enyém az csak az ENYÉM! Na meg persze Tracynek senki sem szólhat be !
- Laraaa ! Hova öltözöl? ~ mintha nem tudná..
- Na vajon hova Liem ? Ott alszom nálad! ~ erre nem is gondoltam , de amúgy is mindig nálunk alszunk .
- Mivan ? Ez most valami féltékenység akar lenni ? ~ mosolyog rám.
- Nem ! Csupán mindig nálunk alszunk és rég láttam Ameliat is ! ~ felelem miközben öltözőm.
- Aha , és a kutya ? ~ kérdi Hopera nézve.
- Mivan vele ? Jön ő is ! Vagy talán nem akarod hogy az exed együtt lásson minket? ~ kérdem tőle gyanakodva .
- Most hogy jön ide Kelly ? ~ ül le az ágyamra.
- Szóval Kellynek hívják. ~ válaszolom neki gúnyosan.
- Hova megyünk? ~ kérdi Tracy is .
- Ott alszunk Liemnél, hozz magaddal ruhát ~ utasítom mosolyogva.
Bólint nevetve és már elis tűnt az ajtóból. Elmegyek a mosdóba közben írok gyorsan anyának egy smst .
- Anya , ott alszom Tracyvel Liemnél! Liem exe oda költözött a szomszéd házba, azt mondtam neki hogy veled már megbeszéltem.
Remélem anya nem izél majd és megért...
- Oke de ne ess túlzásba..
Írta egyből vissza. Ezaz ! Vissza érve a szobámba felkaptam a cuccom meg a kutyám de a barátom csak a fejét rázza. Tracy pont akkor lépett ki a szobából mint mi , mielőtt le mentünk volna be mentem Lilyhez .
- Lily , hogy vagy ? ~ kérdem tőle.
- Valamivel jobban vagyok mint tegnap, köszönöm. Mész valahova ? ~ néz végig rajtam.
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...