52. A reptéren

1.8K 58 0
                                    

Lara.

Ahogy Liem oda vitt minket anyához, egyből megjelent Amelia is . Sajnos nem volt alkalmam beszélni vele , pedig nagyon szerettem volna... Otthon mindenki idegesen járkált hiába mondtam hogy jól vagyok és ne aggódjanak de mintha nem is hallottak volna.. A kezembe vettem a mappát amiben az új lakótárs szerepelt . Nane! Egy fiú jön hozzánk..ajj.. tuti hogy ki fog akadni ezen és azt hiszi majd hogy rám mozdul..

- A francba! ~ csúszik ki a számból a többiek pedig engem néznek.

- Lara ! ~ szól szigorún apa a csúnya beszédemért.

- Ne haragudjatok de most tudtam meg hogy holnap reggel érkezik a cserediák és hogy fiú...~ nyafogóm mint egy kislány.

- Reggel ? A francba! Ki se takarítottam a szobáját....~ káromkodik anya is és egyből felszalad az emeletre és neki áll rendbe tenni a poros szobát amit vendég szoba ként használunk.

- Apa..öhm...beszélni akarok Liemmel ! ~ közlöm vele és nem engedélyt kérek csupán közlöm.

- Lara ... ezt már megbeszéltük..~ kezdi a kifogásokat amiket nem áll szándékomban elfogadni.

- Igen , azt mondtátok hogy egy kicsit hanyagoljuk egymást! Meg volt ! Ha ma nem lett volna ott biztosan rohamom lett volna ! ~ érzem hogy kezdem felemelni a hangom de nem érdekelt.

- Talán így van , talán nem ! De..~ anya jön le a lépcsőn és bele szól a veszekedésünkbe.

- Harry szívem! Egy hónap el telt már mióta...és két hét eltelt hogy eltiltottuk őket egymástól, lassan három. Itt beszélhetnek és Amelia is átjöhetne elmondani mi az amit eddig megtudott . A tárgyalás jövőhéten lesz és nem akkor szeretném hogy kiderüljön mennyi esélyünk van .~ fejezi be anya és le dobja a szennyest .

Apának nem tetszik az ötlet de végül rá bólint én meg megölelem anyát és kinyújtom apára a nyelvem . Egy órán belül át is értek, látszott Liemen hogy nem sok kedve volt itt lenni .

- Liem..beszélhetnénk? ~ kezdeményezem mire bólint és be megyünk a nappaliba .

- Úgy..sajnálom amit tettem..~ igazából fogalmam sincs mit is mondjak neki ..

Felkacag de nem úgy, mint régen és ez annyira fájt.

- Ne butáskodj! Azt tettük amit tennünk kellett hogy jobban legyél! ~ a földet bámulja és a körmét piszkálja..rám sem néz..

- De szemmel látható hogy ez neked nem volt jó.. nem szeretném hogy miattam züllőt legyél..én csak...~ Nem találom a szavakat, miért?

- Ne aggódj miattam ...meg  leszek .~ a hangja csupa szomorúság.

- Holnap reggel érkezik a csere programos diákom.  Kiderült hogy fiú..~ felemeli a fejét végre és látom hogy ökölbe szorítja a kezét.

Oda hajolok hogy megfogja de elhúzza magát...

- Jól vagyok ! Nekem meg lány jön! Ez van ! ~ húzza fel a szemöldökét és megint bunkó velem..

- Liem én szeretl..~ bele vág a szavamba mielőtt végig mondhatnám.

- Ne mond ki ! Hallottam már tőled ezt  a szót majd elküldtél a fenébe,  tudom hogy a roham miatt volt de mégegy ilyet nem bírnék elviselni ! ~ fel pattan a kanapéról és a konyhába megy .

Faképnél hagyott...igaza van persze.. megértem hisz ki dobtam..Nem egyszer..ki megyek én is ahol anyáék épp beszélgetnek . Idegennek érzem magam ..

- Szóval itt tartunk most ..jók az esélyeink,  nagyon jók! Ha Liem neki ment volna akkor most nem állnánk ilyen jól ~ mosolyog anyáékra és rám Amelia .

Hiába néztem rá ő csak a telefonját nézte,  talán tovább jutott rajtam  ? Kizárt! Azon kapom magam hogy már elmentek és az agyamban fekszem. Reggel korán kelek szóval muszáj aludnom egy kicsit . Álmomban Liemmel voltam, hozzám bújt majd egy nő hívta,  felvette és elrohant. Mikor utána mentem egy másik lánnyal láttam ahogy ölelkezik és őt csókolja helyettem..az ébresztő órám felkeltett a rossz állómból és gyorsan el készültem. Ahogy kész voltam Ethannak szóltam hogy lent meg várom és hogy igyekezzen .

Egyszerűen voltam felöltözve és tudtam sietnünk kell mert ugyanúgy iskola van ma is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egyszerűen voltam felöltözve és tudtam sietnünk kell mert ugyanúgy iskola van ma is . Ugyanolyan szánalmas lesz mint tegnap..Mindenki engem néz majd és sajnál.  A reptéren nagy volt a tömeg és én hülye táblát sem készítettem. Remélem valahogy csak felismer . Kerestem egy papirt és egy tollat és ráírtam végül a nevét "Jack Gelbero " béna volt de jobb ötletem nincs,  egy fiú sétált felénk mosolyogva .

- Sziasztok, Jack vagyok . Gondolom te vagy Lara .~ kedvesen üdvözöl minket mire én is.

- Szia! Igen , ő pedig a bátyám,  Ethan .

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now