Lara.
- Ma nagyon rossz kislány voltál Lara Smith ~ mosolyog rám huncutan és elkezd vetkőzni.
Olyan szexi Istenem..
Beleharapok a számba ettől mégjobban beindult .
- Mit csináljak veled Babyy? ~ veti rám magát mohón.
- Amit már oly rég szerettél volna..~ csuklik el a hangom .
Hirtelen abba hagyja a csókolgatást és rám néz komolyan .
- Biztos szeretnéd? ~ a hangja óvatos volt és nyugtató.
- Tied szeretnék lenni , de ha te nem szeretnéd akkor.. ~ mosolygok magamba és a pólómért nyúlok.
- Na azt már nem ! Ha tényleg szeretnéd akkor ennek csak örülök baby , de ne azért akarj szexelni mert rossz kislány voltál ~ kacag .
Az előjáték során már nagyon felizgultam. Mint korábban is mindig, amikor csak hozzámért. Először a szájával kényeztetett. Az egész testem végigcsókolta, mígnem minden félelmem elmúlt és nem maradt más, csak a vágy.
Mindig is nagyon könnyen nedvesedtem és akkor már azt éreztem, hogy szinte elcseppenek. Nagyon akartam, hogy magamban érezzem.- Készen állsz? ~ kérdi tőlem amire csak bólintani bírok és elővesz egy óvszert.
A szájával letépi a csomagolást és a keményedő péniszére felhúzza. Rám néz mint aki nem biztos hogy tényleg akarom , megfogtam az arcát és közelebb húztam hogy megcsókoljam,szép lassan , óvatosan belém helyezte. Gyengéd volt és nagyon figyelmes, persze tudta hogy nekem az az első. Neki már nagyon sok nője volt. Ez kicsit elbizonytalanított, mert szerettem volna neki jó élmény lenni, de a tapasztalatlanságom aggasztott.Nem fájt nagyon, gondolom a kellő nedvesedés miatt. Nagyon jó érzés volt, teljesen kitöltött. Éreztem minden mozdulatnál, hogy teljesen birtokba veszi a testem. Közben szenvedélyesen csókolóztunk.
- Lara ..Olyan jó veled..~ hallom ahogy nyögi.
- Mi..mi a jó velem Liem..~ játszadozom vele.
- A szex baby! ~ vágja rá és éreztem ahogy elmegy a gumiba. Pár perccel később óvatosan kihúzta nehogy elszakadjon a gumi, aztán le feküdt mellém és átkarolt.
- Milyen volt ? ~ zihálta.
- Jó..~ mosolygok és rámászok, érzem hogy a vágy még bennem van .
Liem is észre vette és nevetett rajtam.
- Olyan jó volt hogy még akarod ? ~ kérdi tőlem kuncogva .
Annyira kínos vagyok ...bólintok majd az órára nézek.
- Jézusom Liem ! Már hajnali egy van ! Nemsokára kelhetek mert otthon vannak a könyveim ~ kapkodom a levegőt miközben lemászom róla és keresek egy alvós göncöt.
- Basszus.. jól elhúzódott az esténk.. mindegy akkor gyorsan lefürdünk és alszunk. ~ fel kell és a fürdőbe megy , megyek utána, letusoltunk és hamar el is aludtunk .
Reggel korán felkeltem és ahogy kész voltam indultam is haza , otthon anya már össze pakolta a táskám így nem volt sok dolgom .
Kilépve az ajtón Liem már a ház előtt állt a kocsijával, biztos felébresztettem mikor eljöttem..
- Jó reggelt baby ~ csókol meg és kinyitja előttem az ajtót.
- Felkeltettelek? ~ kérdezem tőle aggódva.
- Nem , utánad keltem fel nem sokkal.
~ mosolyog rám.Hamar a sulihoz értünk ahol már Amy várt rám. Fura volt hogy nem Ethannal van ..
- Sziasztok ~ köszön oda kedvesen .
Liem bólintott majd be ment a suliba.
- Szia..hogy hogy egyedül? ~ kérdem miközben mi is befelé tartunk .
- Nem tetszett ahogy veled beszélt.. meg mondtam neki hogy te a barátnőm vagy , szinte a testvérem.. és ha nem tud veled úgy beszélni ahogy megérdemled akkor engem sem érdemel meg ~ csalódott és szomorú a hangja , vajon a bátyám hogy lehet ?
- Na de mesélj, milyen volt ? ~ kérdi izgatottan mintha tudná hogy valami volt.
- Mire gondolsz ? ~ játszom a hülyét.
- Jaj Lara ! Látom rajtad , rajtatok ahogy egymásra néztetek, tudod sok könyvet olvastam már! ~ vihog és meg böki a vállam viccesen.
- Csodálatos volt , sose gondoltam hogy egy ember érezhet így is ! ~ szégyenlősen mesélem amíg be nem értünk a terembe .
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...