Lara.
Amikor beszálltunk a kocsiba Liem egyből hívta az anyját és kihangosította.
- Szia szivem , mikor jöttök? ~ kedves a hangja mint mindig de fáradt is egyben .
- Anya..Ethan kitalálta hogy mindanyian aludjunk náluk, nem lenne gond ha ott aludnánk? Persze előbb haza ugrunk a holnapi cuccainkért. ~ kivételes modon Liem is kedvesen beszélt az anyjához.
- Hát..Nem is tudom..Olívia mit mondott ? ~ kérdi óvatosan.
- Most fogjuk felhívni ha vársz akkor te is hallod , kihangosítótom a telefonon . ~ szólok bele mielőtt a barátom hazudna valamit .
- Rendben Lara .~ nevet a vonal végén.
A telefonomon kikeresem anyát és már hívom is. Nem kellett várni egyből fel vette .
- Halo valami baj van ? ~ kérdi aggódva.
- Nem nincs anya ~ nevetem el magam .
- Ethan kitalálta hogy mi lenne ha mindenki nálunk aludna a mai napon és reggel együtt indulnánk a suliba . Persze nem hangoskodnánk semmi ilyesmi . Csak nagyon jól éreztük magunkat. Képzeld énekeltem is sok ember előtt akik állva tapsoltak nekem . Persze ha Liem nem vesz rá nem tettem volna meg és úgy érzem ez sokat segített nekem .~ vallom be anyának nehogy nemet mondjon .
- Ez nagyszerű drágám! Ideje lenne nekünk is újra énekelned mint amikor kicsi voltál. Az itt alvásról meg csak annyit ha felhívnak a szülők hogy engedik akkor semmi akadálya! ~ boldog érzem és ez engem is boldogsággal tölt el .
- Szia Olívia. Ha nincs tényleg ellenedre akkor Liem és Lili ott aludhatnak.~ mondja Amelia a másik telefonból.
- Amelia ? Persze, nyugodtan ! ~ egyezz bele anyám.
- Rendben akkor először elmegyünk Liemekhez a cuccaikért és utána haza . Kell esetleg valami otthonra anyu ? ~ milyen rég kérdeztem meg tőle..
- Nem szívem csak ha nektek kell valami . Várlak titeket ! ~ köszön el .
Remek felhívom Ethant hogy beszámoljak nekik .
- Ethan ?! Előbb beszéltem anyával, azt mondta ha felhívja őt Amy anyukája és elengedi akkor jöhet, most beszeltünk Ameliaval is . Szóval hívd fel anyát és hangosítsd ki aztán Amy hívja fel az anyukáját és csinálja ugyanezt . Aztán hívjatok hogy mi a helyzet . ~ mondom majd rá rakom .
Oda értünk Liemekhez , míg a többiek fent össze szedték a cuccaikat én addig beszéltem Ameliaval .
- Köszönöm hogy ennyit fáradozol de pihenned is kell , kérlek tedd el a munkát holnapra . Rossz így látni..~ igazat mondtam, éjjel nappal itt ül..
- Jaj Lara szívem, nem arról van szó. Muszáj befejeznem ...~ közbe szólok nem várva meg a végét.
- Kérlek a kedvemért, állj fel és gyere ki innen . ~ kérlelem mire megadja magát és fel áll a székéből.
- Nahát anya te itt a konyhába? Mióta nem láttalak itt ~ viccelődik vele Liem .
- Liem ! Hagyd anyudat ! Kész vagytok ? ~ szolok rá.
Bólint majd nyom egy puszit az anyja fejére. Sose láttam még hogy megpuszilja ... A kocsiba Ethan hívott.
- Most indulunk Amytol , ti merre vagytok ? ~ kérdi tőlem.
- Mi is most indulunk Liemtol . Körülbelül egyszerre érünk haza . Akkor majd otthon , szia . ~ rakom rá.
Olyan boldog vagyok !
- Lili , amúgy jól érzed magad velünk?..~ Nem sokat foglalkozunk vele..
- Persze , nyugi . Ha nem úgyis szólok ~ viccelődik majd rám mosolyog .
- Rendben . Ha bármire szükséged van szólj, te is Jack ! ~ mondom nekik és vissza fordulók.
Ahogy le parkoltunk a többiek is oda értek és együtt mentünk be a házba ahol anya és apa már vártak ránk.
- Sziasztok ! Velem még nem találkoztatok. A nevem Harry Smith , örülök hogy megismerhetlek titeket ! Ne csapjatok hangzavart és ne legyetek fent sokáig. Azt hiszem ezt kell ilyenkor mondani.. utoljára akkor aludtak itt ennyien mikor Lara meg kicsi volt ... Szóval régen..~ nevet apa vidáman.
- Üdvözlöm önöket én Isabella Roy vagyok , Amynel lakok most . ~ kezet rázz a szüleimmel Isabella .
Látszik hogy jól nevelt, kedves lány.
- Érezd jól magad nálunk is ~ mondja neki anya mosolyogva apával.
- Jó estét én Lili Morton vagyok, Liemmel kerültem össze.. örülök hogy önöket is megismerhettem . Csodálatos hangja van Laranak .~ Nem gondoltam hogy ilyen kedves és normális. Tetszik ez a csaj !
- Mi is örülünk, és bár a dallos pacsirtánk rég énekelt már nekünk remélem minket is megajándékozz majd egy dallal . ~ feleli apa amikor kezet fog Lilivel aki csak mosolyog anyával együtt.
- Üdvözlöm önöket én is a nevem Jack Gelbero és én fogok itt lakni önöknél. ~ mutatkozik be és kezet fog apával.
- Nos ha mindenki be mutatkozott akkor szerintem vacsorázhatnánk, farkas éhes vagyok ! ~ szólok végül nevetve .
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...