18. Gyűlöllek!

3.1K 99 0
                                    

Lara.

Ethan felhozta a vacsimat de nem voltam éhes inkább le feküdtem hátha tudok aludni . Éjfél lehetett mikor kopogott valaki az ajtón

 Éjfél lehetett mikor kopogott valaki az ajtón

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Lara.. kérlek ne haragudj .. úgy sajnálom..~ Liem..hát persze hogy ő..

Elfordultam és csöndben vártam hogy elmenjen.

- Lara , kérlek beszéljünk ! ~ hallom ahogy könyörög.

Nem reagálok, nem érdekel, gyűlölöm! Ismét sirok , miért? Azt hittem már kisírtam magam.. Hallom ahogy odakint káromkodik majd leül az ajtóm elé. Letörlöm a könnyeim és próbálok másra gondolni . Becsukom a szemem és próbálom a sírásom magamba fojtani. Mikor kinyitom már reggel van , vajon mikor adta fel ? Nem érdekel, inkább rendbe teszem magam és át megyek Ethanhoz bocsánatot kérni a tegnapi viselkedésem miatt . Ahogy kinyitom az ajtót Liem esik be rajta . Itt aludt volna ?

- Au ~ fogja meg a fejét és gyorsan feláll.

- Lara.. nagyon sajnálom.. ~ kezdte el De félbe szakítottam mert nem érdekelt és nem akartam újra sírni.

- Liem ! Gyűlöllek! ~ nézek a szemébe , könnyesnek tűnik de amint meglátja az én arcom összeszedi magát.

- Jaj Lara a szemeid.. Nem akartalak megbántani és..~ tényleg nem fogja fel ?

- Nem érdekel mit akartál vagy mit nem ! Hagyj engem békén! Ne gyere ide többet! Látni se akarlak ! GYŰLÖLLEK!! ~ kiabálom neki majd kikerülöm és a bátyám szobájába megyek.

- Fent vagy ?..~ kérdezem tőle és érzem ahogy a hangom elcsuklik és könnyezni kezd a szemem ismét, a francba !

- Szia hugi .. baj van ? ~ kérdi mikor meglátja a szemem .

- Én csak elnézést szertnék kérni tőled a tegnapiért.. ~ mondom ki végül.

- Buta..~ mosolyog majd folytatja - Nem haragszom ! Anya nem vette be amit mondtam szóval bocsi..~ hajtja le a fejét mire én megrázom az enyém.

- Anya mindig rájön ha van valami de azt mondta apának hogy görcsölök ~ válaszolok neki .

- A mai napra kaptam pihenőt de majd csinálj pár képet Amynek én az utóbbi napokban elfelejtettem ..~ vallom be neki , annyi minden történt hogy elis felejtettem ..

- Rendben ! Nem tudom mi történt pontosan , nem kell róla beszélned sem húgi, de ne törd magad ~ kérlel mire csak bólintok és megölelem.

Amikor kilépek az ajtón megkönnyebbülve látom hogy ő nincs sehol sem így nyugodtan vissza megyek a szobámba. Ahogy belépék csörög a telefonom..

- Háló? ~ veszem fel .

- Lara ?.. nem tudom mi ütött belém tegnap .. ne haragudj ha bántottalak..csak azért hívtalak hogy elköszönjek.. ma utazóm haza , pontosabban most.. ~ hadarja alig érthetően Leo.

- Leo.. örültem neked .. nem bántottál és semmi baj nincs .. jó utat .. szia ~ rakom rá a telefont .

Lefeküdtem és zenét hallgattam , anya egyszer rám nézett hogy rendben vagyok e , késő délután lenéztem a partra egy kicsit, néztem a hullámokat, a gyerekeket ahogy jatszottak az embereket majd vissza mentem és korán lefeküdtem aludni .

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now