Liem.
- Mi történt Charlie ?! ~ anya aggódva kérdi apámat.
- Az ápoló.. Kate Miller...be adott neki valamit és most gyengül a pulzusa , azonnal kórházba szállítják. ~ tépi a haját, anya pedig kidülled szemekkel néz rá.
- Mit ácsorogsz ott ?! Segíts a kocsiba ! ~ kiált rá idegesen.
Nem vártam meg őket, olyan ideges voltam és zavart ... Hány Miller van még ?? Be csapom magam után a kocsi ajtót és teljes gázzal száguldok a kórházba. Útközben telefonáltam Davidnak hogy adja meg az apja számat, sürgősen beszélnem kell vele, amilyen jó fej meg is adta .
- Háló? ~ szól bele az apja .
- Háló! Liem Taylor vagyok ! Hány Miller van még? Hányan akarják megölni Larat ? Meddig megy még ez ? ~ üvöltöm a telefonba .
- Liem ne kiabálj nem vagyok süket! Elhiszem hogy zaklatott vagy de ez sem megoldás! Rá állítom az embereimet és kiderítem mi folyik itt! Csak olyanok mehetnek a közelébe akik igazolják magukat, utánuk járunk! ~ próbál megnyugtatni .
- Ha a maga fiával lenne az akit kórházba kell szállítani ez miatt akkor is ilyen nyugodt lenne ? ~ közben megérkeztem a kórházhoz.
- Nyilván nem ..meg teszek minden tőlem telhetőt!~ válaszolja .
- Az nem elég!~ Nem várom meg mit reagál, rá nyomom a telefont és berohanok a kórházba ahol Lara szülei már türelmetlenül várakoztak.
Körülbelül háromnegyed órán át vártunk majd az orvosa megjelent.
- Nincs ok az aggodalomra. Stabilizáltuk az állapotát, nincs életveszélyben. ~ nyugtat minket majd folytatja.
- Magához tért, be tudnak menni hozzá. ~ ránk mosolyog és elsiet.
- Úgy tűnik a halál is kedvel engem úgyhogy még egy darabig el kell viselnetek ~ viccelődik mosolyogva Lara .
- Ne mondj ilyet szívem ~ Olívia megöleli a lányát és meg törli a kisírt szemeit.
Hálistennek hogy jól van. Nagy kő esett le a szívemről.
- Még jó hogy nem a gyogyóba küldtetek...különben már nem élnék, haza szeretnék menni , és azt hiszem jót tenne a kirohanásaimnak egy kis küzdő sport vagy valami ~ néz az anyjára boci szemekkel aminek senki sem tud ellen állni.
- Ejha milyen ötletek pattanak ki a kis fejedből Lara , minden esetre Dr. Masont meg kell várnunk. ~ fel gumizza a haját és homlokon puszilja .
- Húgi ha tényleg ezt akarod akkor beszelhetek az edzőmmel, jó fej meglátod ~ vigyorog Ethan is .
Boldogan bólint rá és félül a kórházi ágyán.
- Szivem . Annyira aggódtunk érted ~ gurul be anya meg apa is .
- Nincs ok az aggodalomra .. kell egy kis idő hogy fel dolgozzam a történteket Amelia . ~ Ha az anyámra néz már nem mosolyog , önmagát okolja pedig nem kéne .
Anya rám néz és bólint.
- Lara.. ~ szólítom de fogalmam sincs mit mondjak neki.
- Liem , nem kattantam be teljesen , nyugodtan ide jöhetsz ,nem kell engedélyt kérned. ~ int a kezével, én meg mint egy jó kutya oda megyek hozzá.
- Látom a beteg nevet , a családtagok nevetnek a barátok is , akkor biztos a hírnek is örülni fognak . ~ Dr. Mason mint mindig magabiztosan áll velünk szemben
- Doktor úr, ez azt jelenti hogy haza mehetek ? ~ kapja fel a fejét Lara.
- Nem egészen.. De ! Muszáj egy kis időre megfigyelés alatt tartani . Magamon kívül jelenleg senkiben nem tudok bízni . Pár órát kell kibírnia. ~ fejezi be .
- Mit jelent az a pár óra? ~ kérdi Olívia a lányára nézve.
- Két- három óra. ~ jobb mint ha napokra itt tartanák...
- Az még tűrhető, csak ne keljen bent maradnom tovább. ~ szólal meg , az orvosa kacagni kezd és megnyugtatja hogy nem kell ettől félnie.
Miután kimegy , Lara a kutyájáról kérdezősködik.
- Jól van , féltőn és harciasan próbált védelmezni téged. ~ válaszol neki Ethan .
Az a kis szőr pamacs tudta hogy nem jó ember Kate vagy hogy hívják, azért ugatta és morgott rá állandóan. Kis idő elteltével a rendőrfőnök lép be a helyiségbe.
- Elnézést a zavarásért! Szeretnék önökkel beszélni. ~ néz ránk és leül egy székre.
- Baj van ? ~ aggódva kérdi Harry.
- Nem egészen.. Liem pár órája felhívott és kissé kiabálva kért meg hogy csináljak valamit.. Majd azzal jött hogy ha David , a fiam kerülne ilyen helyzetbe akkor is nyugodtan kezelném e a helyzetet. Rá döbbentem hogy igaza van annak ellenére is hogy gorombán beszélt velem . Fel kerestem Richard Millert és beszámoltam neki a nővére tettéről. Megvolt döbbenve és nem nagyon értette miért tette ezt . Tudja hogy amit a fiai majd a felesége tett arra nincs mentség, tudja hogy jogosan lettek elítélve és ezért nem hibáztat mást csak saját magukat . Pont ezért segíteni szeretne nekünk és össze írta a rokonok és közeli barátok nevét és elérhetőségüket is . Felhívtam a figyelmét arra is hogy ha valaki ismét gyilkossággal próbálkozik a fiai miatt az nem lesz jó hatással rájuk. Eljött velem , de semmi olyan nincs nála amivel kárt tudna okozni . Kérem önöket hallgassák meg őt! ~ ez most komoly ?
Először engem állít be rossznak majd ide hozza az embert mert igazat adott nekem és muszáj volt valamit cselekednie ? Ne az én nyakamba varja a rossz intézkedéseit!
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...