Lara.
Liem szeme szikrázik az idegtől...Sok minden látszódik rajta ... Vajon igaza van ?.. Allison pont akkor jön oda hozzánk. Miatta van minden ! Nem..én reagálom túl a helyzetet..
- Majd este beszélünk...~ fordulók el a feldúlt barátomtól.
Beszállok Jacob autójába , kissé kellemetlenül érzem magam a történtek miatt .
- Jacob ..Szerinted hülyén viselkedek ? ~ fordulók oda hozzá.
- Hát... egy picit..és egy kicsit félre érthetően is ~ neveti el magát.
- Minden az a lány miatt van !... jó tudom hogy nem teljesen..de..~ nem találom a szavakat .
- Ilyen a féltékenység ~ vonja meg a vállát.
- Pont ezaz..amikor veled..vagyok akkor nem is gondolok Allisonra... ~ csúszik ki a számon.
Mivan ? Ezt most nem értem..hogy jutott ilyen az eszembe ? Miért mondtam ki egyáltalán?
- És ez jó vagy rossz ? ~ néz rám majd vissza az útra.
- Nem..nem tudom..~ nyelek egy nagyot .
- Farkas éhes vagyok , te nem? ~ mosolyog rám.
- De egy kicsit. ~ bólintok és örülök hogy témát váltott .
- Szuper ! Mit szólsz hozzá ha először elugrunk enni ? ~ kérdi tőlem kedvesen .
- Rendben ~ válaszolom neki.
Befordul egy büféhez és leparkol. Kikérjük a kedvenc menünket és tovább megyünk Jacob házához. A szülei még dolgoznak így ketten vagyunk csak . Megesszük a kajánkat az ebédlőben majd fel megyünk Jacob szobájába.
- Jól néz ki a szobád. ~ állapítom meg ahogy körbe nézek.
- Köszi. ~ mosolyog majd ledobja a cuccait .
- Jó meleg van nálatok ~ kint nincs olyan hideg de idebent ezerrel megy a fűtés..
- Ja..padlófűtés is van..apának Nem volt még ideje lentebb venni ~ vonja meg a vállát.
Le vettem a pulcsim és még így is nagyon melegem volt... Jacob a fürdőbe ment átöltözni, mikor vissza jött látta hogy levettem a pulcsim de még így is nagyon melegem volt .
- Ha gondolod nyitok egy ablakot ~ ajánlja fel .
- Az jó lenne .. ~ mondom neki majd körbe nézek és látom hogy nincs bent asztal .
Oda ment az ablakhoz kinyitotta és leült az ágyára, rövidnadrág volt csak rajta .
- Ott fogsz állni vagy ide jössz? ~ néz rám kérdőn.
- Bocsi..~ válaszolom és próbálom nem a felső testét nézni és leülök mellé.
London mellett döntöttünk tegnap így folytattuk a kutatást. Elkezdtem fázni hirtelen ..vagy nyitva van az ablak és fázom vagy csukva és megsülök..
- Mi a baj ? ~ néz rám.
- Öö..semmi..csak most meg fázom..inkább becsukom ~ állok fel és tökre kellemetlenül érzem magam .
- Ha gondolod nézek neked egy pólót ~ ajánlja fel nevetve .
- Lehet jobban járnék vele .. van hozza nadrágod is ? ~ viccelődők vele nevetve .
Fel áll és a szekrényéhez megy majd kivesz belőle egy fehér pólót és egy kék pamut rövidnadrágot..komolyan vette..
- Tessék Lara ~ nyújtja át nekem .
- Kköszi..akkor..elfordulnál? ~ kérdem tőle..
- Persze ~ leül az ágyára nekem háttal.
Gyorsan kibújtam a félig rám izzadt ruhámból és átöltöztem.
- Így már jobb , leszámítva hogy viccesen nézek ki ~ nevetek magamon mire megfordul és csak mosolyog .
- Neked minden jól áll , na gyere ~ ütögeti meg az ágyát maga mellett .
Lehajoltam a ruháimért és ahogy elindultam lerakni őket a tv mellé, hirtelen le csúszott rólam a nadrág..egy perc kellett hogy magamhoz térjek és vissza húzzam magamra ... Baromi gáz volt .. Megfordultam és láttam rajta hogy ő se tud szóhoz jutni ..
- Ez..nagyon..gáz volt.. bocsi..~ érzem hogy az arcom már vörös.
- Nne..ne kérj bocsánatot ezért ~ mosolyog rám .
Leültem mellé és próbáltam a feladatra koncentrálni, de a szemem megakadt a keményedő farkán...Jesszusom Lara !! Azonnal fordulj el !!!
- Nem akartalak..ilyen helyzetbe hozni .. ~ szólalok meg és még mindig bámulom..
- Nem a te hibád.. ~ nevet majd feláll.
- Hova mész? ~ pattanok fel én is .
- Ha hiszed..ha Nem.. régen volt már részem ilyen jó popsit látni..vagy hogy fogalmazzam ... és..tudod hogy férfiből vagyok.. ~ neveti el magát.
- Tényleg ne haragudj..~ nézek rá majd le a mereven álló péniszére.
- Ugyan Lara ~ nevet fel .
- Bárkinek fel állna a farka rád ~ fogja meg az arcom.
Az érintésétől kirázott a hideg ...
- Erre nem igazán tudok mit mondani..~ fogom meg a kezét ami az arcomat fogja.
Azon kapom magam hogy vele szemben állok és a kezemmel a mellemre irányítom a kezét...
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...