69. Nehéz napok jönnek

1.6K 54 0
                                    

Lara.

Be feküdtünk az ágyamba és a csajok az elkövetkezendő napokról fecsegtek . Belegondoltam mi minden fog történi a héten és beleborzongtam. Hétfőn suli , kedden Tracy elhelyezési tárgyalása,  szerdán Joek tárgyalása,  csütörtökön suli , pénteken meg jótékonykodnunk kell..

-Fárasztóan és idegesítően nehéz napok jönnek..~ sóhajtok fel .

Nem sokára jönnek az ünnepek is.

- Lily az ünnepekre is maradsz vagy haza utazol ? ~ fordulók felé kíváncsian.

- Még nem tudom ..~ vonja meg a vállát és elgondolkozik .

- Van még időd gondolkozni rajta , de most jobban járunk ha alszunk ~ alapítóm meg a telefonomra nézve, 23: 47 óra van . Lassan kelhetünk is..

- Igaz szóval jó éjt lányok! ~ mondja Tracy majd Lily is .

Reggel anya kopogására keltünk fel .

- Lányok! Ideje felkelni különben elkéstek! ~ szól ránk és lemegy a konyhába.

A fenébe! Elaludtunk...mindenki fut a saját szobájába készülődni. Hamar kész voltam és jól álltam időileg is , lent vártam a lányokat és gyors készítettem egy képet magamról.

Tegnap jó idő volt ma már lehűlt a levegő remélem jövőhéten nem fog esni a hó

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tegnap jó idő volt ma már lehűlt a levegő remélem jövőhéten nem fog esni a hó...

- Csini ~ mosolyog rám Lily .

- Köszi, Tracy is kész van ? Idő van , elfogunk késni. ~ mutatok az órára és épp akkor toppan oda Tracy is .

Elköszöntünk a szüleimtől és kimentünk ahol már Liem várt minket . Ethannak nincs első órája így ő még alszik, jó neki .. Lily megállt telefonálni , míg vártunk  Tracyre aki bent hagyta az egyik könyvét

 Lily megállt telefonálni , míg vártunk  Tracyre aki bent hagyta az egyik könyvét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liem már ideges volt amiért ennyire megvárattuk szegényt..
Nem csodálom már lassan egy órája vár ránk. Tracy azt a pulcsit vette fel amit tőlem kapott , jól állt rajta .

 Tracy azt a pulcsit vette fel amit tőlem kapott , jól állt rajta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor elindultunk anya hívni kezdett .

- Szívem kérlek szólj te is hogy holnap illetve szerdán nem tudsz menni suliba , azért én is betelefonálok ahogy lesz időm. Kicsit elvagyok csúszva,  ma kell leadjak egy cikket . Na mindegy , szóval szólok majd én is hogy Tracyvel mi a helyzet és hogy holnap nem megy ő sem .~ hadarja anya.

- Oké anya , jó munkát puszi .~ köszönök el tőle.

- Baj van ? ~ kérdi Liem ahogy a sulihoz értünk.

- Nem csak majd fel kell menjek a titkárságra Tracyvel, nálad van a papir ugye ? ~ kérdem tőle,  mert ha nincs akkor jól járunk. Bólint és felmutatja .

- Rendben akkor Lily kérlek menj előre a többiekkel nemsokára mi is csatlakozunk ~ mondom és Tracyvel a titkárság felé vesszük az irányt.

- Segíthetek lányok? ~ kérdi Mr. Evans az iskola igazgatóhelyettese.

- Jó reggelt , csak pár percig zavarnánk. ~ kezdek bele aki fel néz a szemüvege mögül és komoly arcot vág.

- Anyukám kért hogy szóljak, a holnapi napon Tracyvel nem jövünk iskolába,  szerdán pedig csak én nem jövök. Tracy mostantól nálunk lakik és az anyja se az élettársa nem jöhet a közelébe erről papirunk is van ~ nyújtja oda neki Tracy .

- Köszönöm,  szóval miért nem lesztek ? ~ kérdi miközben a papirt olvassa .

- Holnap lesz az elhelyezési tárgyalása  Tracynek ahol a családunkból mindenkinek meg kell jelenni. Szerdán csak én nem leszek mivel akkor lesz a tárgyalás..Joe és Conor ügyében..~ fejezem be nagyot nyelve .

- Akkor gondolom Ethan se lesz két napig úgy mint Liem .~ lefénymásolja a papirt és vissza adja , bólintok és várók a folytatásra.

- Rendben , anyukád azért hívjon fel
~ ránk néz majd az órájára.

- Azt üzente hogy mindenképp be telefonál,  sietnünk kell órára.  ~ bólint és már rohantunk is mint akiket kergetnének.

Az osztályban kevesen tudják hogy mi történt így azok akik nem tudtak semmit csodálkozva néztek ránk.

- A tanárra figyeljetek barmok ! ~ szól Liem dühösen a bámészkodó társainkra.

Elnézést kértünk a tanártól majd oda adtuk a papir cetlit amit Mr. Evans adott nekünk és helyet foglaltunk . Nem foglalkoztam azokkal akik megvetően néztek ránk,  elővettem a füzetem és egy tollat majd írni kezdtem a táblán lévő feladatot . Órák után Liem haza vitt minket és készültünk a holnapra , bár inkább csak izgultunk mivel készülni nem igazán tudtunk . Hamar lefeküdtünk és persze Liem nálunk aludt , ott akart velem lenni a reggeli tárgyaláson.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now