67. Meglepii

1.6K 54 0
                                    

Lara.

- Mennem kell Lara..~ húz odébb Liem .

A napokban megszoktam hogy szinte mindig velem van..

- Máris? Úgy fogsz hiányozni..~ csókolom meg .

De most nem lehetek önző... Neki is haza kell mennie a családjához,  ott van Mary is ...még Jack is ...

- Tudom baby , tudom ! Ki tálalunk majd valamit oke ? Majd később fel hívlak! Szeretlek ! ~ búcsúzik el tőlem egy forró csókkal.

- Viszlát mindenkinek ! ~ int a kezével a többieknek és megindul haza .

Úgy érzem magam mintha egy részem vele ment volna ...

- Kár  hogy nem várta meg a vacsorát,  igazán finomat csináltatok lányok! ~ dicsér meg minket apa az asztalnál.

- Harry! Nem beszélnél másról?! Látod hogy nem önmaga hogy nincs itt vele. ~ mérgesen rászól apára aki bólint majd bocsánatot kér.

- Apa..szeretnék egy kis kutyát,  anya azt mondta veled beszéljem meg .~ témát váltottam.

- Mmi? Kkutyát? ~ kérdez vissza mint egy papagáj..

- Igen apa , kutyát! ~ ismétlem magam .

- Tudod csillagom ...a kutya olyan mint egy kis baba..időben kell enni adni neki , sétáltatni foglalkozni vele és oltásokat kell kapnia . ~ mintha hülye lennék..

- Tudom én is! ~ durcáskodom.

- Mi lenne ha később vissza térünk rá? Fáradt vagyok Lara..~ szépen lerázott..

- Aha ..én is szóval le fekszem aludni ! Jóéjt lányok! Anya ! ~ köszönök el és felfelé megyek mikor hallom apát krákogni .

- Neked is! ~ szólok majd a szobámba megyek .

Liem nélkül olyan üres..vajon mi lehet vele ? Az meg mi az ágyam mellett ? Egy zacskó? Hisz oda adtam Lilynek is amit vettem .. van benne egy levél is...

Baby!
Annyira elvoltál foglalva Maryvel hogy nem vettél magadnak semmit ..
Igen , észre vettemRemélem tetszeni fognak , elképzeltelek bennük és ahww....

Liem és a piszkos fantázia,  olyan édes hogy gondolt rám.  Vett nekem egy szexi fehérneműt, egy felsőt és egy ruhát.

Köszönöm!!! Nagyon
Tetszenek🥰😍❤❤
Szeretlek és hiányzol!

Elküldöm és berakom a szekrényembe az új ruháim amiket ő vett nekem . Hiába vártam nem jött semmi válasz.. Átöltöztem és lefeküdtem, hamar el is aludtam . Reggel mondtam anyáéknak hogy átnézek Liemhez . Fel vettem azt a ruhát amit ő vett nekem és megkértem Ethant dobjon el .

 Fel vettem azt a ruhát amit ő vett nekem és megkértem Ethant dobjon el

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Egymásba Szeretve 1.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang