106. Mi ütött belém? II.

1.3K 42 0
                                    

Lara.

Azon kapom magam hogy vele szemben állok és a kezemmel a mellemre irányítom a kezét...A másik kezemmel a nyakát fogom és közelebb húzom magamhoz . A testem nem reagál az eszemre , a testem kívánja őt.. Jacob úgy néz rám mintha azt akarná mondani hogy ez nem helyes , de a keze bele markol a mellembe .. Elkezdem vadul csókolni amitől teljesen elveszti a fejét,  felkap az ölébe és érzem a kemény farkát ahogy hozzám ér. Olyan szenvedélyesen csókolom és úgy vágyok arra hogy levetkőztessen mint amikor Liemmel vagyok ... Az ágyára tesz és lekapom magamról a pólóját.

- Ha tudnád mióta vágyom rád..~ esik a mellemnek vadul .

- Mióta? ~ kérdem tőle huncutul .

- Első óta tetszel nekem ~ néz a
szemembe .

- Na persze ~ ezt tuti nem veszem be...

- Komolyan mondom ! Sokszor piszkáltalak.. ötödikbe valentin napon én írtam neked levelet névtelenül...tavaly én küldtem neked rózsát úgyszintén névtelenül ~ vallja be .

Sose gondoltam volna róla hogy komolyan tetszem neki és hogy ő lenne aki névtelenül küld dolgokat..

- Mmiért nem mondtad soha ? ~ ülők fel az ágyon.

Megvakarja a fejét majd a pólójáért nyúl amit lekaptam magamról az imént.

- Év elején elhívtalak a buliba .. de nem úgy alakultak a dolgok ahogy szerettem volna.. aztán anyám szét ment apámmal és elköltöztem..előtte pedig hulye voltam és nem volt bátorságom.. aztán mikor vissza jöttem..megtudtam hogy együtt vagy Liemmel ...~ nyújtja felém a pólóját.

- Azt hittem ..olyan volt..mintha levegőnek néztél volna ..~ veszem el tőle és bele bujok.

- Tudom..ne haragudj.. de nem helyes amit csinálunk..Liem a haverom és neked meg a pasid . Nem akarom hogy azt hidd ki akarom használni a helyzetet ...~ mászik le rólam.

- Helyzetet ? ~ kérdezek vissza .

- Hát hogy most .. nem vagytok meg olyan jól mint eddig ... őrülnék ha az enyém lennél mint barátnő..ne értsd félre! Beindultam és begerjedtem rád...~ válaszolja és közben elkezd öltözni.

- Értem..az én hibám..én voltam aki elkezdte .. ~ állok fel én is majd elkezdek előtte vetkőzni.

Letolom a nadrágot ami nagy volt rám,  le veszem a pólóját és oda sétálok a saját ruháimért egyszál melltartóba és egy szál tangába.. mi ütött belém? Mikor megfordulok látom hogy Jacob alsónadrágja az álló farkától dudorodni kezd . Majd magamra nézek és egyből rájöttem miért.. olyan jól néz ki .. egyszerűen nehéz ellen állnom .. a ruháimat ledobtam a földre a melltartómmal együtt..

- Lara basszus .. ~ fogja meg a péniszét.

- Ne haragudj Jacob , egyszerűen nem tudok ellenállni..tudom hogy nem helyes..de akarom ! ~ mondom ki végül.

A bugyimból kilépek és oda megyek hozzá,  elkezdem csókolni az ajkát,  bele harapok majd a nyakát puszilgatom és egyre lentebb csúszik a szám. Lehúzom a gatyáját és bekapom neki , annyira beindultam a látványtól... Hirtelen elhúzza magát majd felkap és érzem a puncimnál őt..

- Istenem ..Lara.. biztos ezt akarod ? ~ kérdi tőlem.

- Igen! ~ válaszolom majd a nyelvemmel a nyakát nyalogatom .

Érzem hogy megfeszül és amikor bele harapok a nyakába már ő sem tudja vissza fogni magát. Többé már nem.. lefektetett az ágyára és kényeztetni kezdett , hol az ujjával hol a nyelvével. Nem olyan volt mint Liem..valahogy sokkal ingerlőbb.. éreztem hogy elfogok menni de tovább ingerelt .. annyira be vadultam ettől hogy rámásztam.

- Van gumid ? ~ kérdi tőlem.

- Nincs.. ~ felelem majd beleültem...

Hangos nyögésbe kezdtünk, mindenféle pózban csináltunk és egyszer csak ki kapja és a hasamra élvez.

- Bocsáss meg.. de inkább kint mint bent ~ viccelődik majd a pólójával letörli a hasam .

- Le kéne fürödnöm ~ ülők fel.

- Rendben , aztán haza viszlek .. nyolc óra van ..~ amikor meghallottam mennyi az idő sokkot kaptam .

Gyors tusolás után felkaptam a ruháim és elindultunk haza közben egész úton a nyakát néztem amit kiszívtam.

- Szerintem elkéne neki mondanod ~ sóhajt fel .

- Tudom..de mivan ha..neked megy ? ~ kérdem tőle aggódva.

- Kibírom..hidd el hogy ha nem teszed és ő jön rá a viselkedésedből az mégjobban fájni fog neki .. ~ néz rám majd vissza az útra.

- Igen..igazad van.. de nem tudom hogy kezdjek bele..~ gondolkodom el rajta .

- Elhiszem..~ mondja és leparkol a házunk előtt.

- Jól éreztem magam veled Lara .. tudod hogy mit érzek irántad..nem Tudom te hogy érzel de muszáj elmondanod neki .. hidd el ..~ néz rám kedvesen .

- Megcsókolnálak de nem tehetem .. majd..beszelünk..  ~ szállók ki és Liem házához indulok ...

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now