15. Itt van Catrin I.

3.2K 100 6
                                    

Lara.

- Kelj már fel Lara baszus! Hallod?! Itt van Catrin! ~ Ethan rángatására kelek fel.

- Jaj Ethan , ne rángass!~ szólok rá álmosan.

- Jó bocs , de Catrin itt van ! Fel kelnél végre??? ~ járkál fel alá a szobába.

Catrin ? Jól hallom ? Vagy csak álmodok?

- Mit keres itt Catrin ? ~ felülök és ránézek a telefonomra.

Látom ,hogy sokszor hívott Ethan és 5 -ször írt nagy betűkkel hogy Catrin itt van.

- Nem tudom , mikor beszéltünk kérdezte hol nyaralunk én meg elmondtam de nem gondoltam hogy ide jön, érted ? ~ hadarja idegesen.

- Te nem vagy normális! Ahj, felöltözöm és.. ~ Liem hangjára lettünk figyelmesek.

- Takarodjál már ki innen , ki a franc vagy ?! ~ kiabál idegesen.

Bátyám fal fehér lett én meg nevetek aztán a következő pillanatban nyílik az ajtó és Liem ront be rajta , bezárja maga mögött az ajtót.

- Itt a csajod ! ~ fordul Ethan felé majd rám néz és folytatja .

- Bocs de be jött a szobámba és nem akart kimenni és gondoltam hogy veled van Ethan . ~ fejezi be majd leül a szokásos helyére.

- Szóval ott tartottam hogy , felöltözöm elkészülök és kitalálunk valamit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Szóval ott tartottam hogy , felöltözöm elkészülök és kitalálunk valamit . Mellesleg nektek is jóreggelt ~ rázom meg a fejem mire mindketten bólintanak.

Keresek ruhát és bemegyek a fürdőbe felöltözni és elvégzem a reggeli rutinjaim mikor kimegyek látom hogy mind ketten az ágyamon hevernek , majd én is leülök. Hirtelen eszembe jut a telefonálás Catrinnel valamint az is amit Liem mondott neki.

- Ajjjj!!! Nem, nem ,nem ! Basszus! ~ fakadók ki mire mindketten furán néznek rám.

- Emlékeztek mikor legutóbb közösen beszeltünk vele ?? Valamint arra is Liem hogy te mit mondtál neki ?? ~ kezdek én is ideges lenni és végre ők is kapcsolnak, hurrá.

- Semmi para Lara ~ próbál nyugtatni Ethan majd folytatja.

- Ti eljátszátok hogy együtt vagytok arra a kis időre míg lerázzuk őt ~ vigyorog büszkén.

- Te nem vagy normális!!!!! A szüleink szerinted ? Vagy Liem szülei? Hazudjunk mindenkinek ? Amugyse vagyunk egymás esetei szóval szó sem lehet róla! Bárm..~ Catrin dörömbölése szakított félbe.

- Nem halunk bele kis színlelésbe szerintem ~ mondja végül Liem és az ajtó felé megy.

Épphogy kinyitja , Catrin esik be rajta , szánalmas de komolyan !

- Hello Catrin , viszlát Catrin ! ~ mutatok ki az ajtón.

Gúnyosan felkacag majd lenézően néz rám.

- Nem hozzád jöttem Lara Smith ! Hol a bátyád?! ~ esik nekem.

- Mond mit képzelsz magadról? Szeretnéd hogy hívjam a biztonságiakat és kidobjanak ? Berontasz mindenhova mintha valaki lennél! Olyan vagy mint egy pióca! ~ megyek közelebb hozzá és ismét az ajtó felé mutatok.

- Kevés vagy te ahoz hogy innen ki tegyenek ! Hol van Ethan! ~ kiabál rám idegesen.

Hátranézek de nem látom, hova lett??

- Itt nincs úgyhogy takarodj ki ! ~ mordul rá Liem és átkarol.

Végig néz rajta majd kimegy az ajtón.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now