99. Boldog napok

1.3K 45 1
                                    

Liem.

A cicákat elhoztuk , vettünk nekik tálat meg amik kellenek az ilyen állatoknak és Lara minden nap megetette őket cumis üvegből. Pár nap múlva már bírtak maguktól enni. Lara említette hogy Jacob vissza tért és meghívott minket a szilveszteri bulijára.  Húztam a számat először de nem tudok neki ellen állni így rábólintottam. Végülis mindanyian ott leszünk,  anya addig ad a macskáknak enni és megegyeztünk hogy éjfél után haza indulunk .

- Csá haver , tudtok hozni pizzát? Kifizetem! ~ kérdi Jacob a telefonba .

- Ja , majd viszünk. Nemsokára indulunk . De amúgy miért nem rendelsz ? ~ kérdem tőle.

- Uhh , igaz ! Jó ötlet,  inkább rendelek . Kösz tesó! ~ rakjam rám a telefont .

Megrázom a fejem és várom hogy Lara végre kész legyen . Közben csöngetnek a többiek is,  mindenkinél egy üveg alkohol .. Tipikus ..

- Laraaa ! Mindenki rád vár! ~ kiáltok neki .

- Jó! Megyek már! ~ szól ki majd pár perc múlva megjelenik .

- Na végre! ~ mondja Ethan és megindulunk .

A ház tele volt részeg hulye gyerekekkel , van amelyiket a sulibol ismertük de a nagyja idegen volt . Néhány kis ribanc mosolyogva bámult rám mire a barátnőm szúró tekintetétől arrébb mentek. Kis harcias ..

- Áh hát megjöttek ? ~ jön oda hozzánk Jacob.

- Úgy tűnik ~ morgom .

- Érezzétek jól magatokat ! ~ ölel át mindenkit .

- Te amúgy ismersz mindenkit innen? ~ kérdi Aiden .

- Nem mindenkit .. néhányan elhívták  az ismerősüket is . ~ vonja meg a vállát és lehúz egy pohár whiskyst.

Bentebb érve észre vettem Kellyt is amitől elfogott az ideg . Mióta megtudtam hogy a testvérem azóta nem láttam és nem is gondoltam rá. Megakartam fordulni mielőtt eszre vessz de késő volt ..

- Liem ?! ~ kérdi,  részeg lenne ?

- Nem ! ~ vágom rá és megfordulok .

Ahoz képest hogy részeg elég gyorsan utolért és megfogta a kezem, majd az arcomért nyúlt mire elrántottam és megragadtam a kezét.

- Ne nyúlj hozzám! ~ sziszegem idegesen .

- Na ne csináld már! Nem látja Laura ~ viccelődők és direkt más nevet mond .

- A neve Lara ! Szeretem őt! Te meg a kibaszott kurva testvérem vagy ! ~ nézek rá dühösen.

- Valami baj van Kelly ? ~ kérdi Lara a hátam mögött.

- Nocsak megjelent a kis liba is . ~ válaszol neki gúnyosan.

- Szánalmas vagy ! Így részegen méginkább ~ nevet rá majd szenvedélyesen megcsókol.

- Azt hiszed hogy irigy vagyok ? Na ne viccelj velem kislány! Kelly vagyok ! Bármikor,  bárhol kapok jobbat is mint Liem ! De ! Ha nem tudná hogy testvérek vagyunk akkor szerinted ellen tudna állni nekem ? ~ végig néz rajta lenézően majd felkacag .

Lara nem birta tovább és felpofozta , Kelly kicsit hátrált majd észhez térve neki akart menni de mielőtt lefogtam volna Arielle megragadta a haját és kicibálta az udvarra .

- Ha mégegyszer kezet mersz emelni a párom húgára , aki a legjobb barátnőm , akkor kitépem az összes műhajadat és a szádba nyomom ! Remélem érthető voltam?! ~ engedi el és rá mosolyog.

- Te nem vagy normális! Ezt még megfogod bánni! Te és a kis Lara is ! ~ fenyegetőzik mire én vágom pofon.

- Ha nem akarod hogy az anyám tegyen a sorsotokról akkor takarodj innen! ~  förmedek rá.

Nem szól semmit csak Larat nézi méregetve majd távozik. Nem szoktam lányokat ütni,  sőt elítélem azokat akik kezet emelnek rájuk de nem bírtam tovább... Remélem nem tervez semmi kicsinyes bosszút!

- Nem kellett volna Arielle ..de köszönöm ~ mosolyog rá a barátnőm.

- Ugyan , te is megtetted volna , meg aztán láttam Liemen hogy totál elborult az agya..~ vigyorog rám.

- Nagyon vicces.. menjünk be mielőtt lemaradunk a nagy koccintásról..keressük meg a többieket.  ~ nézek rá az órámra.

Öt perc múlva éjfél van . Nehezen de végül meglettek mielőtt éjfélt ütött volna az óra.

- 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 BÚÉK ~ kiabálja mindenki egyszerre .

Én kiabálás helyett megcsókoltam a barátnőm majd a fülébe súgtam hogy lassan menjünk.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now