84. Az új szomszéd

1.2K 47 0
                                    

Liem.

Végre mindent megvettem , bedobálom a cuccokat a csomagtartóba majd beülünk és elinditom  a kocsit .

- Rosszabb vagy mint egy nő! ~ nevet Tracy.

- Aha , ti rosszabbak vagytok! ~ vágok vissza .

Miközben egymást cseszegetjük haza felé hajtok gyorsan hogy utána Laraval tudjak lenni . Behajtok az utcánkba és egy költöztető kocsi állja el az utat.

- Ki az a barom aki ilyenkor költözik? ~ bosszankodok.

- Jó kérdés,  tuti nem normális , előre sajnállak tesó.  ~ veregeti meg a vállam.

Tesó? Azért ennyire nem vagyunk joba,  miért sajnálna ? Bassza meg..új szomszédunk van . Rádudálok a segfejre hogy menjen arrébb mert útban van , nagy nehezen előrébb tolatott annyira hogy épp hogy el tudtam mellette menni .

- Segítek be hordani hogy gyorsabban haladjunk . ~ mosolyog rám.

- Kösz,  rendes vagy . De úgy csináld hogy anyáék ne lássák! ~ szólok rá majd kiszállunk.

Kiszedtük a csomagokat de annyi volt hogy alig bírtuk el . Épp az ajtóhoz értünk amikor egy ismerős idegesítő hangot hallottam a hátam mögül.

- Liem Taylor ??? Na nee !! Ezt a meglepetést! El sem hiszem hogy szomszédok leszünk. ~ nyávog mögöttem az exem..

Hátra nézünk egyszerre Tracyvel és elkapott az ideg.

- Te meg mi a faszt keresel itt ?? ~ kérdezem tőle búnkon.

- Nem is örülsz nekem Liem mackó? ~ beképzelt liba azt hiszi hogy érdekel..

- Ki ez ? ~ kérdi Tracy

- Ez ? Mégis mit képzelsz magadról cseléd?! ~ nézi le őt amitől totál kiakadtam .

- Ne beszélj így vele! Tracy olyan mint a húgom! Ez meg itt a fogyatékos,  kiállhatatlan,  beképzelt exem.. ~ forgatom a szemeim .

Tracy annyira megvolt lepődve hogy megsem bírt szólalni.

- Ezt bóknak veszem drágám.  Most hogy ilyen közel lakunk egymáshoz,  újra joba lehetünk. ~ kacsint rám a kurva .

- Takarodj innen ! Van barátnőm és szeretem ! Gyere menjünk! ~ utasítom  Tracyt .

Beérve a házba próbáltunk halkan közlekedni,  be dobtuk a szobámba a szatyrokat majd kerestem magamnak tiszta ruhát és bele vágtam a sport táskámba.

- Nem vagy szomjas ? ~ kérdem a lányt aki azóta meg sem szólalt. 

- De , köszi.  ~ válaszol majd a konyhába megyünk.

- Sziasztok ! Mikor jöttetek? Lara is itt van  ? ~ kérdi anya boldogan .

- Nem anya , most jöttünk.  Bezártam a szoba ajtóm ne akarjon senki be menni ! Te tudtad hogy új szomszédunk van ? ~ ráncolom össze a szemöldököm.

- Tényleg? Nem tudtam , na és rendesek ? ~ érdeklődik majd le teszi a papirokat az asztalra .

- Nem ! A nyomorék beképzelt exem és a hülye családja költözött ide ! ~ morgolódok mire anya szája tátva maradt .

- Micsoda ??? Már  csak ez hiányzott...remélem nem fognak rajtunk csüngni! ~ mérgelődik anyám is .

- Ki nem fog rajtunk csüngni? ~ kérdi vissza apa.

- A szomszédba költözött Kelly Emerson és a családja ~ önt magának egy pohár bort anya .

- Na ne ! Mit keresnek itt ? ~ kérdi apa.

- Nem tudom de nem is érdekel! Larahoz megyünk,  ott alszom ! Sziasztok ! ~ rázom le őket gyorsan .

- Na szép! Mi is élünk még,  a családod ha tudod még mi az ~ viccelődik apa .

- Nincs kedvem Kellyhez és amúgy is haza kell vigyem Tracyt . ~ vonom meg a vállam majd az ajtó felé megyek .

- Liem ! Képzeld ide költöznek Kellyek  , hát nem jó hír? ~ kérdi lelkesedve Mary tőlem.

- Mivan ? Ez a te műved? Gyűlölöm azt a nőt! Anyáék is,  tudhattuk volna hogy tőled tudják hol lakunk ! Be ne merd engedni a házunkba ! ~ figyelmeztetem és Tracyt kirángatva magam után becsaptam az ajtót.

- Ez nem semmi ... de azért ne rángass Liem ! ~ szól rám idegesen .

- Bocs , ez a kretén nővérem megint felidegesített! Gyere menjünk mielőtt megint itt rikácsol majd a fülünkbe.  ~ rázom meg a fejem .

Nevetve bólint és beülünk a kocsimba , előveszem a telefonom és akkor vettem észre hogy Lara küldött egy képet.  Hmm de finom , jól néz ki mint mindig .

- Nyammiii🤤🤤🤤❤❤ mindjárt nálad vagyok !

Küldöm El neki és elindulok .

- Tracy , figyu... ne te mond meg Laranak majd én elmondom neki oke ? ~ kérdem tőle.

- Oke ! De tényleg mond el neki ! ~ figyelmeztet kedvesen .

Bólintok és leparkolok a háznál ahol Lara már kint várt rám. Vicces hogy ide kint is díszített , ez lesz az első közös karácsonyunk.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now