16. Itt van Catrin II.

3.2K 97 3
                                    

Lara.

Catrin távozása után Ethan előkerült és jót nevetett, nem értettem vele egyett és nem akartam belemenni a játékába de Liem bele rángatott.

- Le kell mennünk reggelizni , találj ki valamit ! ~ szólok rá feszülten.

- Azt csinálom, amúgy hívott Leo. ~ adja tudtomra bátyám.

- Nem izgat , most van elég bajunk szerintem ! ~ válaszolom, aztán megfogom a telefonom a táskám és kimegyek .

Körülnézek nehogy össze fussak a hárpiával, utánam jönnek a többiek, Liem be megy a szobájába felkap egy pólót majd együtt Le megyünk a lifttel. Vajon elment ? Kétlem.

- Áh, szóval itt vagytok ! Nem találjátok ki kivan itt ! ~ kezdi anya és apa de ahogy rájuk nézzünk rájönnek hogy már tudjuk de azért befejezik.

- Itt van Catrin ~ fejezi be apa .

- Tudjuk.. Engem a fiatok keltett fel hogy , itt van és mit csináljon aztán Liemhez ment be Catrin nehezen ki jött onnan és át jött hozzánk, aztán anya emlékszel mikor úgy kikeltem magamból mikor Catrin felhívta Ethant? Akkor Liem a védelmemre állt és most nagy bánatunkra de akkor jó ötletnek tűnt azt mondta együtt vagyunk ami nem is igaz ~ hadarom csak hogy ne érje őket váratlanul semmi .

- Akkor most mi legyen ? Minket is bele akartok keverni a játékotokba? ~ kérdi apa morcosan .

Ránézek a fiúkra, hogy ők válaszoljanak ne én de ők meg engem néznek.

- Jó de szólnunk kell Liem szüleinek is ~ adja be a derekát anya .

- Nem mennének bele .. ~ válaszolja hirtelen Liem .

- Mibe nem mennénk bele ?? ~ kérdi Amelia mosolyogva.

Basszus ..

- Szerintem menjünk fel Larahoz és ott beszéljünk ~ mondja siettetve Ethan , nem értem miért nálam kell de már a liftbe is vagyunk .

A szobába érve Liem bezárja az ajtót és mindenki helyet foglal kint a jakuzzinál. Mire anya és apa felvázolja a történteket Ethan könyörögve néz Ameliaekra.

- Liem drágám, miért nem gondolkozol mielőtt mondasz valamit ?? ~ kérdi tőle az anyja szigorúan.

- Azt mondta Laranak hogy egy ribanc és hogy egy helyes srác se állna le vele ~ mondja felhúzott szemöldökkel nekik.

Majd bólintanak és megbeszéltük hogy nem játszuk sokáig a szerepünket, le mentünk ismét hogy reggelizünk.

- Áh hát itt vagy Ethaan! ~ kiabál felénk Catrin , remek.

Mindenki egymásra néz tudatva hogy akkor ideje szerepünket játszani és mosolyogni .

- Hello Catrin és ismét viszlát Catrin , Ethan nem kíváncsi rád! ~ ismétlem magam miközben Liem a kezemet fogja.

Valamiért olyan jó érzés fog el és próbálom tényleg csak a szerepemet játszani.

- Üdvözlöm, Mrs. Smith és Mr. Smith , hogy vannak ? ~ néz keresztül rajtam , gyűlölöm de tényleg.

- Catrin , szia megvagyunk, hogy kerülsz ide ? ~ kérdi apa tőle.

- Megakartam lepni Ethant ~ megy oda hozzá és megcsókolja, fúj.

Kezd felmenni bennem a pumpa és ezt érzi Liem is , mivel magához ölel, vajon ő még mindig a szerepét játsza?

- Catrin szállj már le rólam! ~ förmed rá a bátyám.

- Catrin ők itt , Charlie Taylor az üzlet társam és barátom, a felesége Amelia Taylor és a fiúk Liem Taylor. ~ mutatja be udvariasan őket apa .

- Örvendünk ~ mosolyog Amelia kedvesen , Catrin bólint és ismét Ethanra mászik.

- Reggelizni indultunk szóval menj haza ~ tolja el magától a testvérem.

- Nem bánnák ha én is csatlakoznék? ~ nézz rá anyáékra bájosan, ő se gondolja komolyan remélem!

- Persze nem gond de utána már programunk van ..szóval utána menned kell..~ egyezik bele anya.

- Rendi ~ vigyorog és bele karol a bátyámba.

Mi jöhet még? Ethan rám néz hogy most mi legyen mintha én tudnám.. Reggeli közben sok mindenről szó volt, lassan telt el nagyon lassan a végén mindenki egymásra nézett.

- Nos akkor Catrin menj és hagyj minket békén! ~ szólalok meg végül megvont vállal.

- Majd ha ő mondja akkor megyek bogaram ! Ne feledd hol a helyed ! És nehogy azt hidd hogy be veszem hogy együtt vagytok! ~ vág vissza nekem, klassz .

- Nem kell senkinek sem bizonygatnia hogy együtt vagyunk ! ~ véd meg ismét Liem .

Majd megcsókol vadul és szenvedélyesen.

Vajon most is a szerepünket játszuk? És ha igen meddig tartson ? Olyan finom volt a szája de muszáj leállnunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vajon most is a szerepünket játszuk? És ha igen meddig tartson ? Olyan finom volt a szája de muszáj leállnunk.

- Hu, azta ..találtál egy hülyét aki még jól is néz ki ~ tapsol meg minket .

- Catrin ! Megmondtam hogy szállj le a húgomról! Hagyj engem és a családomat békén! Szakítottam veled ! Attól mert kedvesen fogadtunk nem azt jelenti hogy részese vagy a családnak! ~ szorítja meg a kezét majd kirángatja a szállodából és halljuk ahogy még veszekednek majd vissza jött.

A nap hátralévő részében szabad programot kaptunk , én próbáltam minnél meszebb kerülni mindenkitől. Este mikor a szállodához értem Leot láttam meg a bejáratnál egy csokor virággal. Minek jött ide?

- Szia Leo ~ köszönök rá.

- Sziiaa Laraa ~ jön felém de ,mintha részeg lenne..

- Jól vagy ?? ~ kérdezem tőle aggódva.

- Perszee, csak búcsúzni jöttem ~ nyújtja át nekem a virágot és megfogja a kezem .

- Leo ez fáj, hagyd abba ~ szólok rá megijedve.

- Engedd el ! Nem hallod ?? ~ kiabál rá Liem , hogy került ide ?

- Nyugi Liem , nincs semmi baj .~ próbálkozom de mintha meg sem hallott volna .

-Nicsak a nagypofájú hülye gyerek aki azt hiszi mindenkinek beszólhat~ nevetve fordul meg Leo, mi van vele ?

- Na jó, ebből elég! Leo menj haza ! Liem te pedig gyere be ! Leo komolyan menj haza ne akard hogy szóljak a biztonságiaknak! ~ bólint és bocsánatkéröen néz rám, megfogom Liem kezét és be húzom magammal.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now