Tracy .
- Be se mutatkoztam még, a nevem Mia Lav. ~ mosolyog rám a nő.
Bólintok hogy ne tűnjek bunkónak. Még mindig azon jár az agyam hogy tényleg komolyan gondolták? Egy sárga épületnél megáll a kocsi és ki száll Mia, int a kezével hogy menjek utána. Egy majdnem üres terembe kísér ahol egy asztal és három szék van . Arra kér hogy várjak mindjárt jön ő is . Mintha tudnék bárhová is menni .. kis idő múlva vissza tér egy nővel majd leülnek velem szembe .
- Szia Tracy , a nevem Emily Singh. Miaval az ideiglenes majd a végleges otthonodon fogunk dolgozni . Nemsokára bejön egy pszichológus is akinek jelen kell lennie a beszélgetésen hogy felmérje az állapotodat. Rá varunk utána kérlek mesélj a családodról, a jelenlegi helyzetedről. ~ totál olyan mintha bíróságon lennék...
- Rendben ..~ válaszolom és erőltetek magamon egy mosolyt is .
Nyitódik az ajtó és bejön rajta egy vörös hajú nő biztos ő a pszichológus... leül hátrébb és előveszi egy tolat és elkezd írni.
- Szóval Tracy kérlek kezdj el mesélni. ~ kér meg megegyszer Emily.
- Oke.. Apám kis koromba meghalt azóta... anyával élek és az aktuális pasijával.. sokat dolgozik és olyankor ha nem iskolába vagyok akkor épp azzal akivel együtt van ... ha nem dolgozik akkor sem vesz rólam tudomást.. Georgevel egy éve vannak együtt ha jól tudom. Pár hónappal ezelőtt kezdődött minden.. amikor anyám elment otthonról teljesen más ember lett , sokszor arra kényszerített hogy öltözzek olyan ruhába amibe kilátszanak a melleim és a seggem is..és nézzek vele pornót. Később azt mondta hogy meztelenül tegyem ugyanezt és hogy üljek közelebb hozzá. Elkezdte simogatni a mellem majd egyre lentebb haladt...Közben fenyegetőzött hogyha nem csinálom azt amit mond megöl engem és anyámat is . Következő alkalommal nem volt elég neki hogy meztelenül ültem mellette..Arra kényszerített hogy én is nyúljak hozzá..úgy mint ha a barátom lenne ... akkor volt egy komoly kapcsolatom is de nem mertem neki elmondani csak anyának aki azt mondta ne hazudjak és hogy ne fantáziáljak ilyeneket és pofon vágott. Hamar vége lett a kapcsolatomnak.. George nem állt le és végül...~ nem bírtam befejezni a sírástól.
- Köszönjük... anyukád máskor is bántott? Akár érzelmileg vagy testileg ? ~ zsebkendőt nyújt felém miközben az ő szeme is megtelik könnyekkel..
- Igen..mikor apa meghalt utána minden nap azt vágta hozzám hogy miattam történt.. amikor nem bírtam megenni az ennivalót kiabált velem és volt hogy pofont adott vagy a fejemet a forró tányérba lökte.. Egyik nap amikor látta hogy úgy vagyok felöltözve mint az útszélen állok.. kiabált velem és neki lökött az asztalnak... ~ túl sokszor történt hasonló és nincs kedvem erről beszélni.
- Sajnálom hogy ennyi mindenen kellett keresztül menned.. Kérlek mesélj a Smhit családról. Úgy hallottam nagyon szívesen magukhoz vennének, ha tényleg szeretnéd akkor most oda adjuk a papirokat nekik. Kint várnak ránk. ~ mosolyog rám Emily .
Szóval tényleg komolyan gondolták... bár nekem is ilyen szüleim lennének..
- Kis koromba sokat voltam náluk, egy kis óvodáskorú veszekedés miatt ez félbe maradt. Mindig kedvesek voltak hozzám, ők mindenkivel azok. Mikor Lara áthívott hogy menjünk át a cserediákos társammal délután medencézni és partizni nagyon boldog voltam. Anyámnak mikor mondtam nem igazán figyelt rám de bele egyezett . Mielőtt el ment volna átküldtem a lakótársam hogy ne legyen része a családi botrányomba..alltalaban mindig oda küldöm át amikor anya elmegy .. Georgenak nem tetszett hogy nem maradok otthon vele..ezért Először felpofozott és ordibált velem majd ököllel ütött..szerencsére eltudtam tőle futni és így mentem Laraekhoz. Egyből észre vette hogy valami történt..nem akartam elmondani, azt gondoltam úgyse hinné el nekem . A szülei is kérték mondjam el Mi történt, aggódtak értem, mindanyian....nagyvonalakban elmondtam és láttam mindenkin hogy sírnak miattam, akkor hívták a rendőrséget. Amikor a kapitányságon Lara szembe szállt anyámmal és azt mondta hogy szívesen befogadnának boldog lettem. A többit már tudják..~ fejezem be hogy gyorsan le zárjuk.
- Mivel foglalkoznak ? ~ teszi fel nekem a kérdést Mia.
- Harrynek van egy jól működő cége, Olívia egy helyi lapnál dolgozik . Ha jól tudom álltalában délután kettő és négy között már otthon van, a férje este hat és nyolc között szokott haza érni. ~ nem értem miért lényeges ez ...
- Rendben . Akkor szeretnél oda kerülni hozzájuk? ~ kérdi Mia.
- Igen! ~ azt hittem levágták..
- Rendben akkor beszélünk velük is és a gyerekeikkel is. Ha holnap vissza hozzák a nyomtatványokat akkor azonnali tárgyalással befejeződhet az elhelyezés. ~ nyugtat meg miközben kimegyünk.
Tényleg itt vannak, mikor meglátnak mindenki felpattan és várják a fejleményeket.
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...