65. Menjünk vásárolni!

1.6K 54 0
                                    

Lara.

- Gyerekeeek! Jó reggelt , ébredjetek 10 óra van mindjárt ~ szól apa a lépcső tetejéről.

Nagy nehezen felkelünk mindanyian , a fiúk vissza vitték az ágyakat és elkezdtünk tusolni . Liemmel elsőként értünk le , megvártuk a többieket a reggelivel addig anyáékkal beszélgettünk.

- Jó reggelt ! ~ köszönt egyszerre Amy ,Ethan és Isabella , majd leültek mellénk az asztalhoz .

- Áh nektek is , jó sokáig aludtatok ~ kuncog anya és közbe süti az amerikai palacsintákat.

- Jó reggelt mindenkinek ! Nagyon finom illat van ~ szimatol körbe Tracy aki Jackkel és Lilyvel együtt jött le .

- Nektek is jó reggelt ~ mondja anya kedvesen .

- Hogy vagy Tracy ? ~ kérdi apa tőle és lerakja az újságot.

- Öhm..jól köszönöm..kicsit fura..nem szoktam reggelizni főleg nem így..~ feleli szégyellve majd leül ő is az asztalhoz .

Anya keze hirtelen megáll szerintem ugyan arra gondol mint én...lehetséges hogy utoljára akkor reggelizett amikor az apja még élt?

- Kész is ! Egyetek amennyi csak belétek fér,  oh Amy anyukád üzeni hogy ne felejtsd el hogy programotok van ma . ~ Adja át az üzenetet mikozbe mást néz.

- Oh a csudába,  tényleg! Majdnem elfelejtettem hogy megbeszéltük hogy először a kertet rakjuk rendbe aztán elvisszük Isabellat valahova . ~ csap a fejéhez,  elnevettem magam mert ilyenkor mindig olyan vicces .

- Nekem meg jelenésem van nemsokára a clubban , Thomas kérte menjek be próbálni ~ szólal meg Jack ránézve az órájára és látta hogy elfog késni,  rá néztem a barátomra hogy szólaljon már meg , először hülyén nézett rám majd kapcsolt.

- Edd meg azt eldoblak mini sztár! De ha hires leszel nehogy azt a barmot válaszd meg menedzserednek! ~ szól rá komoran , megforgatom a szemeim de Jack csak nevet rajta.

- Téged akartalak de most már elkel rajta gondolkozzak ~ válaszolja viccesen .

Reggeli után Ethan haza vitte Amyt és Isabellat,  Liem meg elvitte Jacket a clubba.

- Nos lányok mit szólnátok egy kis vásárláshoz? ~ kérdi apa tőlünk vigyorogva .

- Nekem sajnos nincs pénzem vásárlásra,  a szüleim csak a jövőhéten fognak tudni küldeni pénzt...~ Lily kicsit elszégyelli magát, apa persze nem hagyja hogy be fejezze.

- Olyanok vagytok nekem mint a sajátjaim ~ kezd bele de muszáj volt közbe szóljak..

- Kösz apa ~ ütögetem meg a vállát viccesen .

- Jaj Lara ! Tudod hogy gondoltam ! Szóval,  biztosan szeretnétek pár új ruhát magatoknak , Tracynek muszáj vennünk szekrényt meg ami még kell neki,  és bevásárolnunk is muszáj! De remélem a barátod rá ér kicsim..~ néz rám és persze egyből levágom miért...

- Kitalálom, kell valaki aki segít neked a csomagtartóba be pakolni majd itthon a lakásba behordani .~ vonom meg a vállam. 

Bólint és nevetni kezdünk.  Fel mentünk a lányokkal az emeletre készülni és valaki kopogni kezdett az ajtómon.

- Gyere nyugodtan ! ~ szólok ki .

- Nne haragudj ha zavarlak ...ugye nem miattam van ez a vásárlás?.. én csak nem szeretném ha..~ na tessék..

- Tracy , nyugi ! A család része vagy ! Fogadd el és kész, tudom nehéz..de felejtsd el azt hogy kérned kell pénzt vagy hogy félned kell. ~ nyugtatom meg őt és az ágyamra hívóm hogy üljön le.

- Ha valami megtetszik neked nem az árat figyeld és ne kérdezz rá hogy ezt megvehetjük e , több célja van ennek a vásárlásnak. Ki fognak jönni töbször ellenőrizni minket, megnézik hogy meg van e mindened ami kell, ugyanúgy ahogy nekünk vagy csak épp hogy . De a mi családunk úgy kezel és úgy áll hozzád mint mi egymáshoz,  a vásárlás alkalmával megismerjük az ízlésed például és ez egy óriási változás lesz neked is. Ne aggódj mindenen rendben ? ~ magyarázom mosolyogva majd bólint.

- Na akkor menjünk vásárolni! ~ jelentem ki és lemegyünk a földszintre ahol apáék már vártak ránk , Liem is pont akkor ért vissza.

Még jó hogy írtam neki egy smst különben most itt állna érthetetlenül. Ahogy kimentünk Ethan akkor parkolt le , neki viszont elfelejtettem szólni.

- Hova megyünk?~ kérdi sértődve amiért nem jeleztük neki .

- Vásárolni!ülj be a kocsiba ~ mondja neki apa.

Lily egy rózsaszínű ruhát vett fel , jól ment a bőréhez.

Tracy  egy virágos toppot és egy fekete rövid nadrágot viselt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tracy  egy virágos toppot és egy fekete rövid nadrágot viselt .

Tracy  egy virágos toppot és egy fekete rövid nadrágot viselt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én egy fekete fehér csíkos ruhát vettem fel .

Én egy fekete fehér csíkos ruhát vettem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Remélem nem esik majd az eső..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now