33. Sajnálóm

2.7K 83 2
                                    

Lara.

- Lara ! Minden rendben van ? ~ szól aggódva anya .

- Öltözőm! ~ kiálltok kifelé hogy bene nyisson .

Liem az arcomat fogja miközben előttem térdel a földön,  mit tettem .. Annyira szánalmasan viselkedtem ..

- Sajnálom...Nem tudom mi ütött belém.. Én..én csak ..~ Próbálom mentegetni magam de nem találom a szavakat .

Fel állok és le esik rólam a pokróc amit rám terített,  fel vettem a földről és most én raktam rá ,  csöpög belőle a víz az én hibámból. Meztelenül álltam mellette, felállt  és az ágyamra húzott , nem is akarta magát vissza fogni , rám mászott és megmarkolta a mellem .

- Lara ! Kész vagy ? ~ hallom anyát ismét, a fenébe..

- Mindjárt! ~ kiabálom ismét.

- Folytatjuk nálam baby ~ kacsint rám és lemászott rólam.

Gyorsan felöltöztem majd ránéztem a barátomra.

- Kérek Ethantol száraz ruhát..~ csókolom meg .

- Hagyd abba,  csak felhúzol..így is ki kell bírnom estig ~ vigyorog rám.

- Ethaaaaan! ~ kiabálok  bár tudom hogy itt vannak az ajtónál.

- Baj van ? ~ ront be hirtelen . Majd végignéz Liemen.

- Nem , ugyanúgy haragszom de kéne ruha..~ fordulók  el tőle..

- Kicsim ! Mi történt? ~ szalad be apa is .. most mit mondjak ??

- Miért kell túl reagálni mindent ? Megjött és nem vittem magammal semmi olyat ..~ hazudom és látom ahogy Liem kuncog .

Nem tudom hogy el e hitték de az igazat mégse mondhattam el ..

- Megijedtem és nem tudtam mit csináljak.. ciki lett volna kérni.. meg nem tudom hogy Amelia mit használ és ha nem ugyanazt amit én.. akkor tényleg ciki lett volna.. ~ hazudok tovább.

- Jó, most már értjük..~ mondja anya kellemetlenül.

Majd ránéznek a vizes barátomra is ..

- Oh és nem mondtam el Liemnek mert rohantam el és azt hitte baj van , görcsöltem és leguggoltam a tusolóba mire ő bemászott értem..~ jesszus honnan jön ez nekem ?

Liem rám néz és csak pislogott .. Végre vissza ért a bátyám a ruhákkal is így át tudott öltözni. Elraktam a tamponom mintha tényleg azért jöttem volna és mondtam anyáéknak hogy majd suli után jövök..

- Nem gondoltam volna hogy ki tudsz találni ilyen gyorsan valamit ~ röhög rajtam, kicsit elszégyelltem magam ..

- Liem..anyukádék mit tudnak ?..~ kérdezem tőle lehajtott fejjel .

- Azt hiszem ugyan azt amit a te szüleid,  ha jól hallottam Olívia beszélt anyuval és kérdezte van e otthon valami görcsoldó ~ nevet mintha valami viccet mondott volna .

- Nyugi..semmi baj baby , nem haragszom ! Én is ugyanúgy reagáltam volna ~ fogja meg a lábam, amikor leállítja a kocsit .

- Mary.. teljesen más mint én ~ fejezi be és kiszáll oda siet hogy segítsen kiszállni.

- Nem vagyok béna Liem ! ~ zavar hogy ilyen rendes .. kuncog és megvonja a vállát.

Ahogy be értünk Amelia aggódva néz rám.

- Lara .. miért nem mondtad hogy mi a helyzet.. kell görcsoldó? ~ ajj,  annyira rossz érzés hogy mindenkinek hazudtam ..

- Nem köszönöm,  otthon vettem már be.. én.. ne haragudjatok.. ~ szörnyű alak vagyok ..

- Ne butáskodj ~ mosolyog rám.

- Liem szivem. a nővéred nemsokára ide ér,  a szobájába kérlek csukd be az ablakot ~ kéri meg és felém fordul .

- Pár napra haza jön Mary , két évvel idősebb Liemnél,  hasonlít rád mármint a természete ~ nevet és megölel.

Segitettem megtéríteni az asztalt , mire kész lettünk megérkezett Mary is .

- Sziasztok!!! Megjöttünk!! ~ milyen szép.. az ő szeme is zöld, egy fiúval jött,  ránéztem a mellettem álló barátomra aki épp a kezemet fogta , hirtelen lehervadt a mosolya .

Amelia és Charlie egyből megölelték a lányukat és üdvözölték Joet , Liem is oda ment köszöni nekik .

- Mary , Joe, ő itt Lara , Liem barátnője ~ mutat be kedvesen Amelia . Mary röhögésbe tört ki .. ennyire gáz lennék?

- Az a Lara aki miatt haza jöttetek a nyaralásból? Az a Lara akiért oda van az én kisöcsém? Barátnő? Sokat változtál Liem ! Sose gondoltam hogy egy olyan lány aki idegesit , szép,  okos a barátnőd lesz . Örvendek Lara ,  remélem nem idegelt ki az öcsém ~ nevet fel ismét,  miket mondhattak rólam?

Ránézek Liemre és vissza Maryre.

- Nagyon örülök hogy..megismerhetlek titeket ~ válaszolom mosolyogva .

- Lara , Olívia hívott azt mondja nem bír elérni. ~ szól Charlie , megnézem a telefonom és látom hogy lemerültem.

- Lemerült.. vonalban van még?  ~ kérdezem reménykedve.

- Igen , gyere a konyhába van a telefon .~ válaszol, én meg megindulók.

- Háló anya ? Ne haragudj lemerült a telefonom .~ mondom és érzem hogy Liem már ott áll mögöttem,  megfogja a derekam és csókolgat.

- Lara a könyveket meg a füzeteket itt hagytad ! Reggel elvigyem neked szívem? ~ képes volt ezert felhívni?

- Ne fáradj anya , majd korábban fel kelek és elmegyek érte de most le kell raknom mert Amelia és Charlie lánya most jött meg ~ tuti nem tudják ki az .

- Mary ? Jaj hát üdvözöljük és pusziljuk ! ~ üvölt a telefonba , elköszönök tőle és lerakom .

Leültünk vacsorázni és arról beszeltünk mióta vannak együtt Joe és Mary , meg hogy mik a terveik .

- Ne haragudjatok de most már le feküdnénk aludni , fárasztó volt az út.  ~ mosolyog ránk és elmennek a szobák felé.

Segítek leszedni az asztalt majd mi is a szoba felé vesszük az irányt. Liem hirtelen az ölébe vesz és úgy visz az ágyába.

- Ma nagyon rossz kislány voltál  Lara Smith ~ huncutan mosolyog rám és elkezd vetkőzni..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now