12. Leo

3.3K 99 1
                                    

Lara.

- Minden rendben? ~ kérdi tőlem izgatottan Leo.

- Persze ~ mosolygok rá. Lementünk a partra beszélgetni.

Kiderült, hogy csak nyáron dolgozik itt és hogy a nagybátyáé az étterem, nemsokára haza utazik és nem szeretné ha azt hinném csak játszadozik velem . Megnyugtattam hogy nem gondoltam ilyenre és hogy mi is hamarosan megyünk haza. Ahogy beszélgettünk észre vettem milyen szép kék szeme van , milyen izmos és milyen jóképű is. Néha találkozott a szemünk de csak pár másodpercre, olyan volt mintha szégyenlős lett volna.

- Na és mesélj, mit szeretsz csinálni ~ kérdi tőlem.

- Ne nevess ki kérlek ~ kezdem viccesen. - szeretek énekelni a tusoló alatt ha nem hallja senki ~ nevetek és látom rajta hogy mosolyog ő is - Szeretek filmet nézni, olvasni , vásárolni mint a többi lány ~ fejezem be.

- Nem vagy olyan mint a többi, te sokkal jobb vagy ~ állapítja meg majd felsegít a földről.

- Ha szeretsz énekelni akkor mit szólnál hozzá ha elmennénk egy helyre ? ~ kérdi izgatottan .

- Nemis tudom ~ szégyenlősen válaszolok.

- Gyere , nyugi csak mi leszünk, nagybátyám feleségének a stúdiója ~ próbál nyugtatni , majd megfogja a kezem és úgy sétálunk tovább de sajnos az étterem előtt is elhaladunk pont akkor amikor Liemek is jönnek ki .

Próbáltam nem oda tekinteni és sietni hogy ne lássanak minket , nem voltunk elég gyorsak és eszre vett , ahogy befordultunk a sarkon láttam ahogy nyitott szájjal néz utánunk dühösen? Nem bírtam jobban megfigyelni. A stúdió nem volt messze így hamar oda értünk és ahogy mondta Leo csak ketten voltunk. Bizonytalan voltam , soha senkise halott kivéve anyáék de ők úgyse mondanák meg hogy rosszul éneklek, na meg egyszer ő is halott mikor engedély nélkül be jött míg tusoltam.

- Na itt is vagyunk , nyugi nem nevetek . Van hogy én is hülyeségböl ide jövök gitározok és éneklek mikor nincs itt senki ~ nevet és a gitár felé mutat.

Veszek egy nagy levegőt, becsukom a szemem elfordulok és elkezdem énekelni a kedvenc számom. Olyan volt mintha máshol lennék, jól éreztem magam. Leo elkezdett gitározni majd csatlakozott.

- Komoly hangod van Lara ~ biztat mosolyogva.

- Áh dehogy ~ ellenkezem nevetve.

- De ,de ,de ~ ismétli magát majd lerakja a gitárt.

- Komolyan mondom Lara. Viszont sajnos csak egy óránk maradt ~ az órára rá pillant és látom hogy már nincs jó kedve.

- Nagyon jól éreztem magam ! Utolsó egy óránk is fantasztikus lesz ~ mosolygok rá.

- Leo, te vagy itt ?? ~ hallok egy női hangot.

- Igen Susan , egy barátommal jöttem de már megyünk is. ~ megfogja a kezem és a hang felé vezet .

- Örvendek drágám, Susan vagyok , Leo nagybátyjának a leendő menyasszonya ~ üdvözöl barátságosan.

- Üdvözlöm és gratulálok, Lara Smith vagyok ~ mutatkozok be udvariasan.

- Az étterembe találkoztunk ~ vallja be Leo.

- De Laranak 8ra vissza kell érnie szóval mi most megyünk ~ folytatta kedvesen .

- Rendben , menjetek és remélem még lesz szerencsénk egymáshoz ~ néz rám bizakodva , énis elköszönök majd megyünk is .

Egész úton fogtuk egymás kezét és beszélgettünk, mikor a szálloda elé értünk megbeszéltük hogy majd beszélünk, láttam rajta hogy szégyenlős és nem tudja hogy köszönjön el. Búcsúzóul adtam az arcára egy puszit majd bementem. A recepció előtt mindenki rám várt , intettem anyának mindjárt jövök csak átöltözöm, bólintott majd felmentem.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now