22. Gyorsan telnek a napok

2.8K 94 0
                                    

Lara.

Ethan panaszkodott hogy napok óta nem bírt aludni a leégett háta miatt , két nap telt el pedig. A napokban sok helyre el mentünk,  sok mindent csináltunk, a bátyám inkább a szobájában akart maradni egésznap de anyáék nem engedték neki.  Párszor össze futottunk azzal a családdal akiknek Charlieek oda adták az utolsó két napjukat . Tényleg,  mi lehet velük? Mit csinálhatnak? Biztos jól vannak , mosolygok magamba . Nemsokára mi is megyünk haza, aztán suli , na meg Catrin ..Basszus .. Remélem nem sokat látom. Ahogy ezeken agyalok fel sem tűnik hogy este van , már megint . Milyen gyorsan eltelnek a napok.. Holnap után ilyenkor már otthon alszom a saját ágyamban, végre! Hiányozni fog Barcelona de annyira nem nőt a szívemhez. Tusolás után bedőlök az ágyba és már alszom is . Reggel Ethan ébreszt fel .

- Laraaaaaaaaaaaaaaaaaa~ kiabál a fülembe,  tényleg nem normális..

- Baszus Ethan ! Normális vagy ? Megsüketülök! Mivan már megint ?! Azt ne mond hogy megint itt van az örült exed! ~ kiabálom fogva a fülemet.

- Ja nincs,  bocs . De ez az utolsó napunk ! Gondoltam kapsz egy jó kis ébresztőt! ~ vigyorog rám majd leönt egy pohár vízzel. 

Én megölöm !

- Menj ki ! ~ kiálltok rá idegesen , nevetve kiszalad és becsukja az ajtóm. 

Ezt még vissza kapja tőlem az tuti ! Felöltözöm és lemegyek mint minden nap. Anyáék várnak már,  evés közben megbeszéljük mit csináljunk az utolsó napunkon , végül amellett döntöttünk hogy lazulunk . Este összepakoltam a bőröndöm hogy ne reggel keljen kapkodnom . Liem levelét tartom a kezembe , úgy döntöttem elteszem emlékbe ha egyszer mégis összehozna a sors minket akkor a képébe tudjam dörgölni. Nevetek picit hangosan , elképzeltem a jelenetet . Körbenéztem  hogy mindent elraktam e , csak azt hagytam elő amit reggel használok majd. Elkezdtem keresni az egyik törölközöm,  már mindenhol megnéztem és sehol nem találtam. Jaj..Liemnek oda adtam aki persze nem adta vissza de lehet jobb is. Lefekszem aludni hogy korán tudjak kelleni és vissza adjam a reggeli ébresztőt az én kedves bátyámnak.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now