55. Ez igen

1.7K 59 4
                                    

Liem.

- Hé haver,  az egyik spanom azt mondja szar az énekesetek és szívesen meg mutatná mit tud ~ szólok oda Thomasnak.

- Nem tudom tesó.. és ha semmi hangja nincs ? ~ Nem akarja megsérteni a béna haverját.

- Ne csináld már,  hadd mutassa meg mit tud! ~ jön nekem eggyel szóval muszáj bele mennie !

- Oke , de csak mert tartozom neked ! ~ húzza el a száját és megy oda a bandához.

- Jack tied a pálya! ~ mutatok a színpad felé.

- Komolyan ? ~ csodálkozik hogy eltudtam intézni neki,  bólintok és intem hogy menjen már. 

Na erre kíváncsi vagyok ! Le ülök és Lara az ölembe mászik,  nem tudom mi van vele ...meg kellett volna hogy jól dugjam de ha épp akkor jön rá a roham ? A faszba a rohamaival !

- Ez kedves volt tőled ~ tur bele a hajamba .

Na ja kedves.. tud valamit a srác azt meg kell hagyni .. Thomas úgy néz rám mint az Istenre majd oda jön hozzánk.

- Haver kell nekem a srác! ~ ül le mellénk.

- Szerintem nem buzi ~ vigyorgok rá és érti a poénom.

- Ezzel a sráccal sokat kaszálhatnánk! Ha kell dobok is belőle neked ! ~ Úgy pattog mint egy bolha , nem kell a pénze.

- Nem kell a pénzed,  azt szeretném hogy Lara is had énekeljen majd egyet , viszont ő nem egy tárgy! Énekel és ennyi ! ~ azt kell még hogy dolgoztassa ..

- Liem ! Én nem éneklek emberek előtt én szégyenlős vagyok ..~ suttogja a fülembe felháborodottan.

- Majd elfordulsz és úgy énekelsz nekem ~ mosolygok rá kedvesen .

- Oke haver ahogy akarod ! ~ mondja Thomas és eltűnik.

- Annak a tökfejűnek is énekeltél mellesleg ~ szívatom a barátnőm.

- Jó de ne nevess majd ki ! ~ vágja rá ingerülten. 

Hallottam már énekelni,  gyönyörű hangja van . Jack élvezi az éneklést és jól is áll neki , a végén mindenki tapsol neki aztán vissza jön.

- Kösz Liem ! Azt mondta a haverod hogy felvesz énekesnek! Rendes vagy ! ~ repdes az örömtől .

- Aha , nincs mit.  ~ válaszolom neki és felállok Laraval hogy a színpadhoz kísérjem.

- Ügyes vagy Lara ! Sok sikert ! ~ üvölti Amy biztatva őt,  rá fér mert alig haladunk előre.

A színpadon mindenkinek hátat fordít a fényeket leveteti és próbál koncentrálni,  olyan cuki .

Istenem de gyönyörű a hangja , nekem énekel.  Thomas érti a dolgát tudja mikor kel fényeket adni ez most sem volt másként, ahogy megfordult és rám nézett tudtam hogy szeret .
Az emberek állva tapsoltak neki a végén mindenki megcsodálta,  önbizalmat nyert.

- Csodálatos voltál Baby ! ~ emelem le és a száját nézem,  harapdálja amit durván be indulok. 

Megcsókolom és érzem hogy nem fél tőlem,  végre boldog . De meddig ? Olyan jó lenne ha örökre szólna..

- Gratulálok Lara , igazán szép hangod van ! ~ dicséri meg Lili és Jack is .

- Oh..köszönöm srácok. Elég későre jár már..szerintem ideje lesz lassan indulni , reggel suli van .~ látom rajta hogy nem akar menni velem akar lenni , most hogy oldjuk meg ?

- Igen , jó volna ha jó példát mutatnánk az ujjaknak ~ viccelődik Amy is .

Fel kaptuk a cuccainkat és kimentünk a kocsihoz .

- Mit szólnátok ha nálunk aludna mindenki ? Van bőven hely és anya se szólna,  mindenki haza ugrana a holnapi cuccáért és reggel együtt mennénk. ~ honnan szedte ezt Ethan ?

- Nem is tudom szívem... anyával megkell beszélnem.  ~ válaszolja Amy elgondolkozva .

- Akkor mindenki a kocsiba felhívja a szüleit és rá beszéli! ~ kapom fel a vizet bár nem tudom miért.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now