36. Új haj,új külső, új Lara

2.4K 78 0
                                    

Lara.

Egy órán keresztül veszekedett anya és telefonált Conor szüleinek, elnézést kért és kérte őket ne tegyenek feljelentést. Apa mikor megjött látta hogy Ethan keze véres, ismét jött az egy órás veszekedés, közben hol Amynek hol Liemnek írtam smst .

- Minden oke baby ? ~
írta Liem majd ugyanezt Amy is.

Úgy döntöttem összevonom őket így nem kell két különböző helyre ugyan azt írni.

- Nyugodjatok meg ,minden oke , túl vagyunk 2 óra veszekedésen és két telefon híváson! Ethan még ideges Amy , de rád nem haragszik. Neked pedig azt üzeni hogy kösz amiért bele rúgtál, én viszont azt mondom ezért még számolunk Liem! ~ küldöm el nevetve .

- Öhm, szerintem fel fogta hogy bajban van és nem tesz több ilyet , ugye Ethan ?! Amúgy miért nem szóltatok hogy bele mentetek a cserediák programba ? ~ kérdőre vonom a szüleim, mire ők csak pislogtak .

- Akartunk ..de pont akkor költöztél el..~ ül le mellém anya .

- Remek.. szeretnék pénzt kérni..fodrászhoz mennék meg vennék pár ruhát, ja és úgy hoztam haza Ethant hogy Amyt megkértem hazudja azt hogy rosszul vagyok ..~ ismerem be .

- Nem baj ! Ez a legjobb amit tehettél, kitudja mi lett volna ha nem jöttök haza..~ elmélkedik apa majd a tárcájába nyúl pénzért.

- Tessék, de várd meg a bátyád, Ethan menj mosakodj meg és utána menj a húgoddal! Nem szeretném hogy valami marhaságot csinálj megint , és jó volna ha megbeszélnétek a dolgokat~ utasítja apa szigorúan.

Bólintunk és míg a testvéremre várok smst írok a többieknek.

- Ethan elvisz a fodrászhoz, apa ragaszkodott hozzá hogy velem jöjjön szóval majd később beszéljetek Amy , és majd írok Liem amikor lesz az alkalom hogy lefordítsam a fejed 😘 ~ kis idő után jött is a válasz .

- Ahjaj .. rossz kisfiú voltam Lara ? :$ Már várom azt a kiabálást :$ ~ tudja hogy kell felcsigázni a másikat..

- Oke .. de ne itt ecseteljétek a szexuális vágyaitokat 😛 ~ írja Amy amin muszáj nevetnem .

Végre indulásra kész voltunk , az úton arról prédikáltam hogy az indulataival kezdjen valamit , hasonlít Liemre . A fodrásznál leült a székre és sorolta mi minden történt vele .

- Mit csináljunk a hajaddal ? ~ kérdi a fodrász csaj mosolyogva .

- Arra gondoltam picit lehetne rövidebb és be is festtetném merészebbre ~ a bátyámnak leesett az álla, tudja mennyire imádom a hajam.

De ideje változtatni, a lány bólintott és hozzá is látott. Egy óra alatt be is fejezte , egyszerűen tökéletes volt , imádtam és Ethannak is tetszett . Elmentünk a kedvenc boltomba és kérdezősködött rólunk a bátyám.

- Na és veletek mi a helyzet ? Ugye tudod hogy nem gondoltam komolyan a múltkorit? ~ látom rajta hogy komolyan gondolja ezért bólintok és válaszolok.

- Igen , tudom. Minden oke , megismertem a nővérét is aztán..aztán ennyi ~ jesszus majdnem elmondtam hogy szexeltünk..

- Aha.. Aztán mi volt? ~ kérdi vihogva , rájött..

- Semmi olyan amiről muszáj tudnod ! ~ nyújtom ki rá a nyelvem .

Mikor a vásárlással is végeztünk haza mentem, le fürödtem és felvettem az egyik új ruhám. Megkértem Ethant csináljon kint az udvaron rólam egy képet amit eltudok küldeni Liemnek .

 Megkértem Ethant csináljon kint az udvaron rólam egy képet amit eltudok küldeni Liemnek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahogy elküldtem jött is a válasz.

- Úristen Lara , indulok! ~ ez most jót vagy rosszat jelent ?

- Ki ez a szép lány Ethan ? ~ apa kérdi a bátyám.

Nevetnem kellett , ennyire nem nézhetek ki másként, vagy mégis?

- Laaaraaa!! ~ kiabálja Liem , gyorsan átért..

- Azonnal csináld vissza! ~ parancsol rám ingerülten.

- Nem tetszik ? ~ szomorú lettem mert azt hittem tetszeni fog neki ..

- Dee! Iszonyú szexy vagy ! Ahogy megláttam a képet a .. is felállt..~ pirul el , kuncognom kellett .

- Akkor marad ! Mik a tervek ? ~ csókolom meg , majd észre vettem Amyt.

- Laraa?? Azta de jól nézel ki ! ~ visítja , örülök hogy mindenkinek tetszik .

- Gyerekeek!! Most beszéltem Ameliaekkal, áthívtam őket egy kerti partira . ~ szól nekünk anya, míg Liemmel segítettünk a szüleimnek addig Amy és Ethan félre mentek beszélni egymással.

- Liem , ugye nem zavar hogy meghívtam Maryeket is ? ~ fordul anya a barátom felé.

- Olívia ez az ön háza, az ön partija és semmi nem tudja elrontani a kedvem amíg a lánya mellettem van . Este itt aludhatok Laraval? ~ majdnem ki köptem az üdítőt a számból, anya nevetett és bólintott.

- Örülök hogy ilyen jó hatással van rád a lányom. ~ apa elkezdte sütni a húst, anya ide oda rohangált, Amyek nevetve vissza jöttek egymás kezét fogták, én meg magammal húztam Liemet a szobámba.

Ahogy felértünk a lépcsőn, felkapott az ölébe a falnak támasztott úgy csókolt, aztán a szobámba vitt és gyengéden az ágyra fektetett.

- Úgy kívánlak! ~ sóhajtott egyet majd bezárta a szoba ajtót és rám mászott..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now