Lara.
Hamar elfordította a tekintetét és a terem másik oldalához sétált. Érzem hogy könnyek árasztják el a szemeim , zakkant lettem és ő hozzám sem szól.. Amy elővesz egy zsebkendőt és letörli a szemem, rám mosolyog és nyugtatni próbál azzal hogy egy kis időt még adjak neki.. Lehet hogy igaza van . Közelébe akartam menni de Tracy beelőzött, mégis mit képzel magáról??
- Liieeem! Mi ütött az előbb beléd? Úgy tudtam Lara dobott téged mert be dilizett erre megvéded? ~ nem diliztem be.. csak rohamom volt és nem tudtam miket vágók hozzá... de honnan tudja ezeket ?
- Pofa be Tracy ! ~ sziszegi idegesen miközben le löki a válláról a kezét.
- Bocs. Akkor jössz este Dany bulijába? ~ vihog és mászik rá mintha ott sem lennék.. mi történt velünk?
Hogy kerültünk ennyire távol egymástól? Úgy sajnálom Liem.. gyáva vagyok hogy megszólítsam..
- Nem tudom ! Holnap jön a csaj a hülye diák program miatt! Cseréljünk már! Hozzád úgy is egy lúzer jön. ~ kérleli őt.
Egy lány...én megsem néztem mikor jön és ki az ..
- Felejtsd el ! ~ löki meg és röhög.
- Kérd meg Davidet . Ő is fiút kapott ha jól tudom ~ nem is beszéltem még vele azóta...
Körbenézek keresve őt és annyira szerencsétlen vagyok hogy neki megyek Tracynek..
- Nézz a lábad elé Smith ! Vágy attól is rohamot kapsz ? ~ kacag gúnyosan rajtam .
Nem ártottam neki mégis mi baja van ? Liem csúnyán néz rá így figyelmeztetve hogy hagyjon ..
- Bocs ~ felelek neki búnkon.
- Mivan Tracy dobott a csávód és egyből rá mozdulsz más pasijára? ~ hallom Amy gúnyos hangját és a többiek nevetését.
- Viccesnek gondolod magad Amy ? Ha jól tudom Liemet dobta Lara amikor megbolondult ! Ha Liem nem akarja hogy rá mozduljak szól de amíg nem szól addig azt csinálok amit akarok ! ~ vág vissza beképzelten.
- Ugye Liem ? ~ karol belé csak hogy bosszantson ..
- Akadjál már le rólam! Nem kéne így viselkedned Laraval! ~ förmed rá a lányra aki majdnem elsírja magát és gyors léptékkel előre megy .
- Liem..~ próbálom megállítani amikor valaki a nevemen szólít és röhögni kezd..nem csak én hallottam hanem ő is ..itt van ..de mégis miért?
Honnan tudta hogy itt vagyok ? Amy próbál elmozdítani de oda fagytam , nem bírtam megmozdulni ...rám tör a pánik érzem..
- Emlékszel még Lara ? Milyen volt amikor hozzád értem? Ahogy a melledet markoltam ? ~ kárörvendően nevet rajtam ...igen emlékszem...beugrik a kép és minden más megszűnik létezni körülöttem..
- Lara ! Nézz rám! Laraaaa! ~ kiabál Liem .
- A kurva életbe! Hívd a szüleit! Lara..most felveszlek az ölembe! Kérlek...kérlek ne sikíts...~ csuklik el a hangja .. mi történik?
Remegni kezdek , még mindig hallom Conor hangját..
- Nem! Nem! Nem! Nem! Ébredj fel ! Ez csak egy álom! ~ suttogom halkan magamnak .
Nem szűnik a nevetés , elemelem a kezeim Liem nyakáról és a fülemre szorítom, érzem hogy nagyon ver a szíve, megfeszült a dühtől de nem látom mert csukva van a szemem ... az autók zaját hallom, szóval kiértünk? Liem telefonja csörögni kezd és felveszi .
- Anya! Ne most! ~ szól bele dühösen.
- Liem ! Ez fontos !~ hallom az aggódó anyját.
- Conort elengedték és most tudatták velem ! Liem itt vagy ???
- Anya tudom ! Ide jött és felzaklatta..~ levegő után kapkod , talán sir ?
- Lara ... nyisd ki a szemed..hallod a hangom ? ~ lágy hangja olyan jól esik .
- Iiigen..~ nyögöm és kinyitom a szemeim .
A busz előtt vagyunk, ő Amy és én. Megpróbálok felegyenesedni és két lábon maradni .
- Sikerült..később beszelünk ~ rányomja a telefont és megölel.
Jó érzés, melegséget érzek..megnyugvást..
- Szegény pici Lara ~ kacag Conor .
- Te szemét! Hogy kerülsz ide ?! ~ kiabál vele Liem .
- Tracy jó lány és utálja a sírós kis Laradat ~ hangosabban nevet és közelit felém.
- Nnnem félek tőled! ~ szólalok meg remegő hangon .
Tényleg így van ? Vagy csak azért érzem így mert itt van velem ő is ?
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...