47. A pszichológus

2.1K 69 1
                                    

Lara.

-Anyáék bele egyeztek hogy Liemmel maradjak , persze nem örültek neki. Felelősnek érzem magam amiért balesete volt . A rohamom miatt teljesen kifordultam magamból és őt okoltam . Amikor Dr. Mason eljött hozzánk és beadta a nyugtatot elaludtam mikor felkeltem halottam meg a balesetet ,eszembe jutott hogy elzavartam . Nagyon megijedtem hogy valami baja lehet , muszáj volt látnom! Nem gondoltam komolyan amiket mondtam ..csupán pillanatnyi zavar volt ... mikor Conor és a testvére arra kényszerítettek hogy könyörögjek a videóba talán akkor kialakult bennem valami..a rozoga házban főként ütődtek meg rugdostak,  fogdosni kezdtek és leszaggatták a ruháim,  ez is kiválthatta az érzelmi traumát..egyszer sem hibáztattam őt vagy a bátyám, tudtam hogy előjönnek értem.  Hittem benne hogy így lesz és ez adott erőt nekem . Nem vagyok az a típus aki szívesén beszélget pszichológusokkal.. Dr. Mason ragaszkodott hozzá hogy el jöjjek. ~ megvonom a vállam és várom a folytatást .

- Értem. Nagyon ügyes vagy Lara , kevés embernek sikerül eddig eljutnia , kérlek mesélj arról amikor Liemmel vagy. Mit érzel ? ~ kérdi tőlem Mrs. Martin.

- Tudja nemrég megkaptam azt a levelet amit tegnap írt nekem a balesete előtt,  olyan oldalát ismertem meg ami még vonzóbbá tette.. Azt írta hogy mikor először találkoztunk már akkor tetszettem neki , vicces első találkozás volt . Nyaralni voltam a családommal és wcre kellett mennem , amikor befordultam a szálloda folyosójánál össze ütköztünk,  az első gondolatom az volt hogy milyen helyes . Sok minden történt velünk azóta,  ő volt az első fiú az életembe..minden téren..Láttam sírni,  láttam idegeskedni , láttam összetörni,  láttam  szomorúan,  láttam hogy nem teljesen olyan amilyenek mutatja magát. Nagyon tetszenek a tetoválásai, 

 Nagyon tetszenek a tetoválásai, 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

tetszik a mosolya ,

ahogy rám néz,  ahogy megcsókol ahogy hozzám ér

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ahogy rám néz,  ahogy megcsókol ahogy hozzám ér..ahogy a távolba mereng gondolkozva majd írni kezd .

Néha goromba az emberekkel és undok is , van hogy túlreagál dolgokat és úgy érzi hogy ellene van az egész világ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Néha goromba az emberekkel és undok is , van hogy túlreagál dolgokat és úgy érzi hogy ellene van az egész világ. Miattam más ember lett és ez csodálatos érzés.  Egyszer valami olyasmit mondott hogy én vagyok az ő ments vára. .. jól érzem magam vele , felszabadult vagyok mellette ! ~ remélem ennyi elég neki .. sose beszeltem senkinek sem Liemrol és az érzéseimről vele kapcsolatban .

- Köszönöm hogy ennyire nyílt voltál Lara . Most kérlek beszéljünk a traumádról  ismét.  ~ mosolyog rám.

Nem értem miért kell újra arról beszélnem!

- Már elmondtam ! ~ háborodok fel .

- Igen , nagy vonalakban,  de tudnunk kell róla beszélni akkor is ha fáj,  ha nem szeretnénk. Tudod Lara , vannak olyanok akiket kiskorukba rabolnak el és nem mindenki olyan szerencsés hogy megtalálják.  Hónapok akár évek telnek el , a kislányból vagy kisfiúból felnőtt ember lesz . Vannak olyan lányok akiket azért rabolnak el mert szépek és dolgoztatni akarják őket. Akiket sikerült szerencsésen megtalálni,  bővebben elmesélték ami velük történt. Van aki azért mert azt szerette volna hogy a hasonló helyzetbe kerülök ne adják fel a reményt, akkor se ha lehetetlennek tűnik. De voltak olyanok is akik azért beszéltek róla mert valamennyire könnyebbnek érezték tőle magukat. ~ elgondolkoztató , szerencsére velem nem ez történt..nem hónapokat és éveket kellett ki bírnom velük..

- Tudom..anya sokszor figyelmeztetett .. de az én helyzetem jóval másabb volt. Őket a bosszú vezérelte... Joe azért haragudott Liemre mert állandóan bele szolt a nővérének a kapcsolatába,  amit szerintem jól tett .. én is beleszóltam a bátyám rossz kapcsolatába.  Liem amikor megtudta hogy kirugdosta Mary hasából a gyereket nagyon ideges lett , sokszor volt Joera ideges főleg amikor megverte de akkor többről volt szó..oda ment én megverte a haverjai előtt. Conor egy hülyeség miatt haragudott Ethanra .. Amy a legjobb barátnőm és hosszú idő óta végre teljesült az álma.  Első suli napkor össze jött a bátyámmal,  aztán volt egy kisebb veszekedésem Ethannal és Liemhez szaladtam . Amynek nem tetszett ahogy velem beszélt így amíg nem tisztázta velem a dolgokat a testvérem addig nem akart tőle semmit . Conor egyik szünetben elkezdte fogdosni és Ethan neki ment .. eltörte az orrát is azt hiszem .. szóval ebből jött a bosszú.. Liemnek és Ethannak is fontos  vagyok .. Amikor Liemet bent tartották büntetésből plusz egy órát én a sulinál maradtam megvárni. Akkor jöttek oda hozzám. Azt mondták hogy örülnek nekem és milyen jó hogy senki sincs velem . Rám szóltak hogy szálljak be a kocsiba..ellenkeztem de elkezdtek ráncigálni és betuszkoltak . A telefonomat elvették.. közben felvételt csináltak,  mindennek elhordtak..Amikor nem tettem azt amit akartak pofon vágtak. Féltem? Talán egy kicsit ? Hibáztattam volna valakit ? Nem ! Vannak a világon sok hasonló elmebetegek . Ahogy a házhoz értünk a hajamnál fogva húztak,  minden féle gusztustalan dolgokat mondtak amit megfognak velem csinálni és felvételre veszik az egészet. Sírtam igen , de bíztam a fiúkban hogy észre veszik az eltűnésem.. Ahogy Joe fogdosni kezdett és elkezdett vetkőzni, Liem akkor rontott be .. A szemén láttam hogy ideges , sírt , amikor rám pillantott elfogta a düh és nem bírt magán uralkodni .. Neki ment Joenak és csak ütötte és kiabált vele..Ethan utána futott be az apámmal együtt. Conor épp egy deszkával akarta fejbe vágni Liemet de Ethan megakadályozta. Teljesen ki volt borulva ő is , apa felkapott és kivitt .. a többit nem láttam. ~ valóban picivel könnyebbenek érzem magam .. jól esett hogy elmondtam.

- Látod? Nem is volt olyannehéz ~ mosolyog rám. 

- Várnunk kell egy kicsit és utána mehetsz,  ha esetleg felzaklattalak akkor az itt jöjjön ki rajtad , rendben ? ~ végülis.. ha anyáék megint úgy látnának összetörnének..

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now