Lara .
- Tracy amúgy arra gondoltunk anyáékkal hogy átalakítanánk a szobádat, szóval gondold ki milyenre szeretnéd és úgy válogass majd bútorokat. ~ fordulók hátra a kocsiban.
- Azt hittem csak szekrényért megyünk...~ mondja aggodalmasan.
- Nyugi , csak azt szeretnénk hogy legyen egy hely ahova bemész és önmagad vagy ha arra van szükséged ~ válaszolom mosolyogva és vissza fordulók. Liem telefonja hirtelen csörögni kezd , felveszi és kihangosítja.
- Szia drágám, van egy rossz hírem.. a nővéred az imént..
- Anya vezetek és kivagy hangosítva! Bármit is csinált a fogyatékos lányod, most per pillanat nem érdekel! A lányokkal vásárolni megyünk, nem szeretnék újabb autó balesetet!~ vág Amelia szavába dühösen.
Ugye nem azt akarta mondani hogy ...
- Amelia ugye nem.. mond hogy nem..kérlek mond már hogy nem mondta vissza a feljelentését! ~ dadogom és furcsán veszem a levegőt.
Liem dudálni kezdett majd félre állt, így jelezve a szüleimnek hogy ők is tegyék ezt.
- Lara..kicsim..szó sincs erről! Mary gyereket vár...Ha úgy dönt megtartja akkor Joe lehetséges felmentést kap , ha viszont nem tartja meg elképzelhető hogy később elvetél vagy nem lehet neki többet gyereke... Még ha titokba is tartanánk , bújtatni Maryt nem tudjuk Joe szülei elől és ha akkor tudják meg, kinyomozzák és rájönnek hogy a fiúktól van..beperelnének minket..~ hallom a gondterhelt hangját.
Megnyugodtam de nem bírtam szóhoz jutni .
- Akkor vetesse el ! Majd beszélünk! Szia! ~ csapja rá az anyjára dühösen a telefont .
Eközben anyáék kérdezték mi a baj de mivel félig meddig hallották így tudták. Kérdezték hogy menjünk e haza de a barátom megnyugtatta őket hogy semmi baj nincs . Nemsokára oda értünk és Tracy félénk volt ahogy gondoltam . Maryn járt az eszem annyira hogy nem vettem magamnak semmit...pedig akartam ...délután úgy 4 körül haza értünk és apáék elkezdték csinálni a szobát. Izgatott voltam mi lesz belőle, sok lehetőség rejlik benne . A telefonomat babráltam amíg várakoztunk.
- Minden rendben ? ~ aggódik anyám.
- Igen nyugi csak Maryn gondolkozom...~ vonom meg a vállam.
- Oh értem, nincs jó vagy rossz döntés... a gyerek a szülők számára áldás vagy annak kéne hogy legyen .. de nem mindenki bírja egyedül nevelni főleg egy újszülöttet.. vagy a tudat hogy ki az apa ezzel is nehéz együtt élni. Egyszer mindenki szeretne gyereket vagy gyerekeket .~ mondja anya majd folytatja.
- Nincs kedvetek segíteni a vacsorába? Közben Lily elmondhatnád veled mi a helyzet . ~ mosolyog anya .
- Rendben ~ mondjuk egyszerre és nevetünk.
- Na mesélj magadról. ~ unszolom Lilyt és elkezdem hámozni a zöldségeket.
- Olaszországban élek egy kisebb faluba a szüleimmel, apukám a helyi rendőr így elég nehéz volt barátkoznom, anyukám pedig orvos. Van egy kutyánk is általában velem alszik . ~ fejezi be boldogan .
- Én is szeretnék régóta egy kis kutyát ~ szólalok meg mire anya felnevet.
- Gondoskodni kell egy kutyáról, sokat kell vele foglalkozni , tanítani kell , sétáltatni kell és még sorolhatnám! Igazam van Lily ? ~ a sok sok kifogás.
- Igen Olívia. ~ ért egyet anyámmal.
- Tudom , tisztában vagyok vele, már nem vagyok öt éves anya ! Oda figyelnék rá! ~ állok ki magamért dühösen.
- Majd apáddal megbeszéled Lara .~ kedvesen rám mosolyog.
- Lányoook ~ kiabál apa
- Megyüüüünk ! ~ szólok vissza és megindulunk fölfelé.
- Kész a szoba , Tracy szívem gyere és nézd meg. ~ apának fülig ér a szája a boldogságtól, Liem póló nélkül áll, olyan szexi...a bátyám letörli a pólójával az izzadságot.
Ahogy belép az ajtón Tracy egyből elsírja magát. Utána megyünk mi is hogy megnézzük...
Nagyon jól néz ki bár a szemetet kidobhatták volna...
- Na milyen , Tracy ? Tetszik ? Ilyenre gondoltál? ~ kérdezősködik apa .
- Nem , ez százszor jobb egyszerűen fantasztikus ! Imádom! Úristen...köszönöm!! ~ sírva a szüleim nyakába ugrik .
Örülök hogy végre örömébe sír.
- Örülünk hogy tetszik , használd ez most már a te szobád! ~ simogatja apa a fejét.
- Ne sírj Tracy szívem, új életed van új szoba jár hozzá! ~ törli le a könnyeit.
- Na akkor ideje be pakolnod a ruháidat az új szekrénybe ~ adok át neki két reklám szatyrot , bár magamnak nem vettem neki és Lilynek igen.
- Ez tényleg az enyém? ~ dülled ki a szeme mikor átadom neki .
Bólintok és megölelem.
- Használd egészséggel, boldogan , sírás nélkül ~ remélem holnap már nem fog sírni, rossz lehet neki de ideje boldognak is lennie.
YOU ARE READING
Egymásba Szeretve 1.
RomanceAkik nem hallottak a Liem névről azok nézzenek utána és csak utána kezdjék el olvasni ,akinek fáj azt látni, hogy Liemet írtam és nem Liamot az inkább bele se kezdjen , köszönöm! 😊 Lara és a családja két hétre nyaralni mennek Barcelonába. Vakáció...