42. Kérlek ne sírj

2.2K 74 0
                                    

Bent tartották egy napig a kórházban,  a szüleim  haza mentek és vitték Maryt is, én viszont nem bírtam. Ethan haza küldte Amyt aki először ellenkezett majd végül bele ment.

- Mr. és Mrs. Smhit , a lányuk felébredt. Ha gondolják be mehetnek hozzá. ~ szolt egy nővér majd elment .

Olívia és Harry egyből siettek a kórterembe ahol feküdt , Ethan egyből hívta Amyt én meg csak ültem.

- Liem , Ethan ! Gyertek légyszíves , Lara látni akar titeket ..~ szól Harry , nem kellett kétszer mondani , egyből felugrottam és mentem .

- Szia Lara ..~ köszöntjük egyszerre a testvérével.

Ránk néz és felül  az ágyán.

- Sziasztok..jó titeket látni..köszönöm..~ olyan halkan beszél, közelebb mentem hozzá hogy megpusziljam .

- Úgy sajnáljuk..~ kezdek bele de megrázza a fejét.

- Nem a ti hibátok! Ne ostorozzátok magatokat fiúk..~ mosoly félét próbál az arcára erőltetni de nem túl meggyőző.

- Ha minden jól megy ma haza mehetek és csak ez számít,  nem szeretném ha szoba jönne ami történt..~ csukja le a szemét.

- David..segített nekünk..~ ül le a másik oldalára Ethan .

- Igen , tudom. Volt bent nemrég az apja hogy kikérdezzen...ahogy lesz alkalmam megköszönöm neki . ~ fogja meg a kezét.

- Ne haragudjanak de most ki kell menniük. Pihennie kell és ha minden jól  megy két órán belül haza vihetik .~ mondja a nővér bizakodva.

Lara elköszön a testvérétől és a szüleitől majd hozzám fordul .

- Liem..tudtam hogy megtalálsz..tudtam hogy bosszút állsz..de David apja szerint a bíróságon elengedik őket, jó ügyvédet szereztek ..~ csuklik el a hangja és sírni kezd .

Mi az ördög? Nem az nem lehet ! Ha kiengedik őket tuti kicsinálom a bírót is !

- Csak azt akarom mondani ..ne keveredj bele ! Ne állj bosszút újra! ~ látja rajtam hogy megfeszültem , muszáj lenyugodnom .

- Lara..szerelmem..úgy féltem hogy..de aztán megtudtuk hogy ..és amikor megláttalak elborult az agyam..attól féltem megutálsz..~ könnyezik a szemem , letörli a gyenge kezeivel és megcsókol.

- Később találkozunk.. Mondanád még egyszer..tudod..~ igen , tudom mire gondol, boldog voltam hogy amit mondok örömöt okoz neki .

- Szeretlek ! Szeretlek! Szeretlek! Annyiszor mondom ahányszor csak akarod.~ homlokára nyomok egy puszit és kimegyek .

Látókörén kívül újra ideges voltam és fel borítottam egy széket.

- Liem! Ez egy kórház! ~ szól rám Olívia mintha nem tudnám..

- Megfogják úszni! Arra kért hogy ne álljak bosszút újra..~ rogyok össze ahogy beugrik a kép amikor a földön feküdt sírva..

Az anyja le térdelt elém és a szemembe nézett.

- Tudom hogy mi jár a fejedben ! De jelenleg te vagy az egyetlen aki tud rajta segíteni! Szedd össze magad és a jelennel foglalkozz ! Hosszú és nehéz napjaink lesznek de , neked a lányom mellett lesz a helyed ! Azt kérte tőlünk hogy amíg otthon kell lennie te mellette lehess .. az imént beszéltem Ameliaval,  össze szed pár ruhát és ami kell és nemsokára jön. Eljön a nap majd amikor választani kell mi a helyes és bízom benne hogy helyesen fogsz cselekedni ! De most állj fel , gondolj másra! Keress valamit amibe megkapaszkodhatsz ..~ igaza van, össze kell szednem magam !

Felállok és letörlöm a könnyeim.

- Eddig a lánya volt az akibe kapaszkodtam .. nem tudok mibe kapaszkodni ..~ felelem neki zavartan .

- Tudom ! De muszáj Liem ! ~ ő is a könnyeivel küszködik majd megölel és leülünk.

Anya fél órán belül ide is ért,  oda adta a táskám és adott oda pénzt is .

- Olívia ha bármire szükséged van kérlek szólj ~ nyújta felé is a pénzt.

- Amelia! Ne butáskodj! Rakd el a pénzed,  így is sokat segítettetek. ~ mondja neki kedvesen .

Anya bólint és megöleli majd ismét felém fordul.

- A nővéred kivan akadva..meg mondtuk neki apáddal ha nem tesz feljelentést ellene akkor nincs tovább helye nálunk. Nem védünk bűnözőket, utána jártam az ügynek és kérvényeztem hogy én is ott lehessek a tárgyaláson mint ügyész. Ha a nővéred feljelentést tesz akkor Joe biztosan nem kerül szabad lábra,  indítványozni fogom a másik fiúnál a szabadságvesztést és számítsunk a legjobbakra ! ~ biztatni próbál de látja  hogy nem jön össze neki .

- Amelia ez tényleg igaz ? ~ kérdi Olívia tőle.

- Igen! Fel kell készülnöm szóval ha nem veszitek bunkóságnak akkor én megyek is . A védő ügyvéd nagyon jó, sokat kell dolgoznom az ügyön. ~ bólintunk és anya elindul Lara szobájához.

- Szia csillagom ~ mosolyog kedvesen .

- Szia..~ köszön vissza a barátnőm.

- Tudom hogy nem ez a megfelelő idő sem alkalom hogy tudassam veled, de jobb ha most tudod meg. Kérvényeztem hogy én legyek az ügyész a tárgyaláson.  Nem állunk valami fényesen de ha kell éjjel nappal az ügyön fogok dolgozni . Ha bármikor szeretnél velem beszélni természetesen egyből megyek, úgy gondoltam tudnod kell hogy nem azért nem leszek melletted mert nem akarok hanem mert muszáj..nem hagyhatom hogy megússzák! ~ hallom anya elcsukló hangját.

- Köszönöm Amelia ..sokat jelent nekem.~ sajnos nem látom az arcát..de remélem nem zaklatta fel .

Anya kijön a szobából megpuszil és elhagyja a kórházat.

Egymásba Szeretve 1.Where stories live. Discover now